Δεσμευμένα στο τελωνείο 150 καινούρια ΙΧ τα οποία έχουν εξοφλήσει οι πελάτες

Του Γιώργου Κ. Ανδρή
Δεσμευμένα για χρέη από τις 20 Δεκεμβρίου παραμένουν στο Τελωνείο Αθηνών περίπου 150 καινούρια αυτοκίνητα ελληνικής εισαγωγικής εταιρείας αξίας 2 εκατ. ευρώ από τράπεζα αλλά και εταιρεία Logistics.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia τα ΙΧ έχουν εξοφληθεί από τους πελάτες από τον Δεκέμβριο και έχουν ασκηθεί οι πρώτες μηνύσεις...
Ο λόγος για τον αποκλειστικό εισαγωγέα των αυτοκινήτων Hyundai και Κia στην Ελλάδα ο οποίος αντιμετωπίζει πολύ σοβαρά οικονομικά προβλήματα τα τελευταία χρόνια εξαιτίας της κάθετης πτώσης των πωλήσεων αλλά και της έλλειψης ρευστότητας από τις τράπεζες με αποτέλεσμα να βρίσκεται στο χείλος του γκρεμού.
Ειδικότερα από τα 150 καινούρια αυτοκίνητα μεγάλος αριθμός έχει δεσμευθεί από τράπεζα η οποία χρηματοδότησε τα αυτοκίνητα αλλά σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia δεν δίνει τα Πιστοποιητικά Συμμόρφωσης ώστε ολοκληρωθεί η διαδικασία πώλησης προς τους πελάτες καθώς η εισαγωγική εταιρεία έχει εισπράξει τα ποσά από τους πελάτες αλλά δεν έχει εξοφλήσει την τράπεζα.
Η εταιρεία Logistics από την άλλη μεριά δεν παραδίδει τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που κρατά στο τελωνείο για χρέη της εισαγωγικής.
Η περίπτωση δέσμευσης των αυτοκινήτων θυμίζει πολύ την περίπτωση Παζαρόπουλου πριν από χρόνια με μία σημαντική διαφορά.
Τώρα το πρόβλημα το έχει η εισαγωγική εταιρεία και όχι κάποιος εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος.
Επίσης σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia το εξουσιοδοτημένο δίκτυο των αυτοκινήτων Hyundai και Kia φαίνεται πως έχει «χάσει τον ύπνο του» καθώς πέραν των εγγυητικών επιστολών που έχουν δώσει στην εισαγωγική εταιρεία με την οποία συνεργάζονται υπάρχουν και οι λεγόμενες «λευκές επιταγές» που είχαν επίσης δώσει στην εισαγωγική για να τη βοηθήσουν οι οποίες ανά πάσα στιγμή μπορεί να γίνουν γίνουν «απαιτητές» και να «σκάσουν».
Επίσης οι εκθέσεις του επίσημου δικτύου έχουν μείνει από καινούρια αυτοκίνητα και ανταλλακτικά με αποτέλεσμα να μην μπορούν να δουλέψουν.
Πάντως το κορεατικό εργοστάσιο σύμφωνα με πληροφορίες δεν στέλνει ούτε βίδα στην ελληνική εισαγωγική εταιρεία αν δεν προεξοφληθεί οποιαδήποτε παραγγελία από την ελληνική εισαγωγική εταιρεία...
Πηγή: http://www.enikonomia.gr/auto/48897,Desmeymena-sto-telwneio-150-kainoyria-IX-ta-opoia-exoyn-exoflhsei-oi-pelates.html

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ Carpress - Αποκλειστικό! Γιατί κάνουν έφοδο οι Αρχές σε Διευθύνσεις Μεταφορών; ΣΕΕΑΕ Carpress - Γιατί η Ελλάδα κινδυνεύει να γίνει η «χωματερή» παλαιών ΙΧ όλης της ΕΕ; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι ετοιμάζει η ΑΑΔΕ για τους ιδιοκτήτες που έχουν τα ΙΧ τους σε ακινησία; ΣΕΕΑΕ Τοποθέτηση προέδρου του ΣΕΕΑΕ στον κεντρικό δελτίο ειδήσεων στον Alpha. ΣΕΕΑΕ Formedia - Η Κομισιόν παρέπεμψε την Ελλάδα για τη φορολόγηση και ταξινόμηση των… ΣΕΕΑΕ GOCAR - Στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια η Ελλάδα για το τέλος ταξινόμησης στα αυτοκίνητα – Τι προβλέπει η νομοθεσία ΣΕΕΑΕ Financialreport - Κομισιόν: Παρέπεμψε την Ελλάδα για υψηλό τέλος ταξινόμησης των μεταχειρισμένων ΙΧ και φορολόγηση «δύο ταχυτήτων» ΣΕΕΑΕ CAR & MOTOR - Γιατί η Ελλάδα οδηγείται στο Ευρωδικαστήριο για τα αυτοκίνητα; ΣΕΕΑΕ Βusinessnews - ΣΕΕΑΕ: Παραπομπή της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για τα μεταχειρισμένα οχήματα ΣΕΕΑΕ Αutoblog - Στο Δικαστήριο της ΕΕ η Ελλάδα για την φορολόγηση των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ΣΕΕΑΕ Capital - Η Κομισιόν παρέπεμψε την Ελλάδα για τη φορολόγηση και ταξινόμηση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων - Τι λέει ο ΣΕΕΑΕ ΣΕΕΑΕ Reporter - ΣΕΕΑΕ - παραπομπή Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο: Οι αγώνες μας δικαιώθηκαν