Πάνω από 78 εκατ. ευρώ το κόστος των τσιπ στα αυτοκίνητα!

Του Γιώργου Κ. Ανδρή
Πάνω από 78 εκατ. ανέρχεται το κόστος απόκτησης μόνο των τσιπ για τα οχήματα που εξετάζει το οικονομικό επιτελείο σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia.gr
Ειδικότερα όπως έχουμε δημοσιεύσει το σχέδιο τοποθέτησης τσιπ στα αυτοκίνητα αποτελεί «παλιά κολώνια» καθώς η πρόταση προήλθε από επιχειρηματία προς το οικονομικό επιτελείο το 2013.
Σύμφωνα με την συγκεκριμένη πρόταση το κόστος για την προμήθεια κάθε τσιπ ανέρχονταν στα 10 ευρώ ενώ ιδιαίτερα ακριβός ήταν και ο εξοπλισμός που αφορούσε στα μηχανήματα που θα έπρεπε να τοποθετηθούν στους δρόμους τα οποία θα «διαβάζουν» τα τσιπ των αυτοκινήτων.
Αν υπολογίσει κανείς πως στην Ελλάδα κυκλοφορούν σύμφωνα με την Στατιστική Υπηρεσία 7,8 εκατ. οχήματα τότε είναι εύλογο πως το κόστος απόκτησης των τσιπ ανέρχεται σε 78 εκατ. ευρώ χωρίς να έχει υπολογιστεί το επιπλέον κόστος για τις κάμερες που «διαβάζουν» τα συγκεκριμένα τσιπ αλλά και το λογισμικό που λειτουργεί η συγκεκριμένη εφαρμογή.
Όπως τονίζουν στο Enikonomia.gr στελέχη της αγοράς: «Η προμήθεια και τοποθέτηση των τσιπ στα αυτοκίνητα είναι άκαιρη και μη αποτελεσματική καθώς ήδη το ΥΠΟΙΚ μπορεί ανά πάσα στιγμή online να διαπιστώσει πόσοι και ποιοι κινούν τα οχήματά τους χωρίς να έχουν πληρώσει τα Τέλη Κυκλοφορίας, ασφάλειες αλλά και χωρίς να έχουν περάσει από ΚΤΕΟ.
Επίσης τα περιπολικά της Τροχαίας μπορούν επίσης online να διαπιστώσουν αν κάποιος ιδιοκτήτες οχήματος που ελέγχουν δεν έχει πληρώσει Τέλη Κυκλοφορίας, ασφάλεια ή δεν έχει περάσει από ΚΤΕΟ. Οπότε δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος για περιττά έξοδα. Επίσης το πρόβλημα που έχει διαπιστωθεί στις ανεξόφλητες οφειλές των ιδιοκτητών οχημάτων δεν είναι τα τσιπ αλλά η μη είσπραξη των ποσών.
Οπότε είτε υιοθετηθούν τα τσιπ στα αυτοκίνητα είτε όχι οι ιδιοκτήτες που δεν πληρώνουν Τέλη Κυκλοφορίας, ασφάλεια και δεν περνούν από ΚΤΕΟ απλά να συνεχίσουν να κινούνται παράνομα χωρίς να πληρώνουν. Το θέμα λοιπόν είναι το οικονομικό επιτελείο να μπορέσει να εισπράξει τα χρήματα που οφείλουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων και όχι η τοποθέτηση των τσιπ που το κόστος απόκτησής τους είναι υπέρογκο για τα δημοσιονομικά της χώρας».
 
Πηγή: http://www.enikonomia.gr/auto/53114,Panw-apo-78-ekat-eyrw-to-kostos-twn-tsip-sta-aytokinhta.html

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ Carpress - Γιατί οδηγείται η Ελλάδα πάλι στο Ευρωδικαστήριο; ΣΕΕΑΕ Carpress - Αυτός είναι ο νέος Γενικός Γραμματέας Μεταφορών! ΣΕΕΑΕ Carpress - Απατεώνας εισέπραξε 235.000 ευρώ πουλώντας ανύπαρκτα αυτοκίνητα! ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι έχει προκαλέσει στην ελληνική αγορά ΙΧ το σκάνδαλο των αγροτικών επιδοτήσεων; ΣΕΕΑΕ Carpress - Αποκλειστικό: Τι αποφάσισε η Κομισιόν για τα εταιρικά αυτοκίνητα; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι έκαναν τρία λιμάνια σε κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία που δεν πληρώνει; ΣΕΕΑΕ Carpress - Ποιοι ιδιοκτήτες δεν θα πληρώνουν διόδια και Τέλη Κυκλοφορίας έως το 2031; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι αλλάζει στο Ψηφιακό Πελατολόγιο; Κίνηση ματ από την ΑΑΔΕ ΣΕΕΑΕ Carpress -Σοκ! Σε πόσες ημέρες εκτελωνίζονται πλέον τα εισαγόμενα μεταχερισμένα ΙΧ; ΣΕΕΑΕ Carpress - Αποκλειστικό! Γιατί κάνουν έφοδο οι Αρχές σε Διευθύνσεις Μεταφορών; ΣΕΕΑΕ Carpress - Γιατί η Ελλάδα κινδυνεύει να γίνει η «χωματερή» παλαιών ΙΧ όλης της ΕΕ; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι ετοιμάζει η ΑΑΔΕ για τους ιδιοκτήτες που έχουν τα ΙΧ τους σε ακινησία;