Οι άρσεις ακινησίας ΙΧ τα Σαββατοκύριακα «μπλόκαραν» τα πρόστιμα

Του Γιώργου Κ. Ανδρή
andris@enikonomia.gr

Ένα «παλιό» κόλπο για να γλιτώσουν από τα Τεκμήρια αλλά και το Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης θυμήθηκαν οι δεκάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που έχουν κατατεθειμένες τις πινακίδες κυκλοφορίας τους καθώς πραγματοποιούν άρση της ακινησίας τα Σαββατοκύριακα γλιτώνοντας τα Τεκμήρια αλλά και το Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης προκαλώντας όμως το «μπλοκάρισμα» των Αρχών στις διασταυρώσεις που πραγματοποιούν ώστε να διαπιστωθεί ο ακριβής αριθμός των ιδιοκτητών ΙΧ που τα κινούν ανασφάλιστα και χωρίς ΚΤΕΟ.
Ειδικότερα σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia.gr δεκάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που έχουν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας τους μεταβαίνουν στις κατά τόπους εφορίες ώστε να τις προμηθευτούν και πάλι για το Σαββατοκύριακο και τις επιστρέφουν και πάλι στις εφορίες την Δευτέρα.
Ο λόγος που πραγματοποιούν τις συνεχείς άρσης ακινησίας και επανακατάθεση των πινακίδων κυκλοφορίας δεν έχει να κάνει με την καταβολή των Τελών Κυκλοφορίας, καθώς είναι πληρωμένα, αλλά με τα Τεκμήρια Διαβίωσης αλλά και το Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης.
Δηλαδή οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων χρησιμοποιώντας το όχημά τους για 10 ή 12 ημέρες το μήνα γλιτώνουν από την «τσιμπίδα» των Τεκμηρίων Διαβίωσης αλλά και την καταβολή του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης.
Παράλληλα διατηρούν και πολύ χαμηλά το κόστος ασφάλισης του οχήματος καθώς το ασφαλιστήριο αφορά σε μόλις ένα μήνα κυκλοφορίας.   
Για τέλη Μαΐου πάνε τα πρόστιμα για τα ανασφάλιστα και χωρίς ΚΤΕΟ ΙΧ
Από τα τέλη Φεβρουαρίου προσπαθούν οι μηχανισμοί του κράτους να ολοκληρώσουν την διαπραγμάτευση αλλά συνεχώς παρουσιάζονται εμπόδια με αποτέλεσμα να μην μπορεί η ΓΓΔΕ να αποστείλει ή να αναρτήσει στο Taxisnet τα πρόστιμα που αφορούν στα ανασφάλιστα και χωρίς ΚΤΕΟ οχήματα.
Ειδικότερα σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia.gr το θέμα αποστολής ή ανάρτησης των προστίμων καθώς δεκάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες ανασφάλιστων και χωρίς ΚΤΕΟ πραγματοποιούν άρσεις ακινησίας τα Σαββατοκύριακα με αποτέλεσμα το σύστημα να έχει «μπλοκάρει» και να μην μπορούν να διαπιστώσουν τον ακριβή αριθμό τους.
Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι να καθυστερεί η διασταύρωση των στοιχείων για τα ανασφάλιστα και χωρίς ΚΤΕΟ οχήματα και σύμφωνα με εκτιμήσεις κυβερνητικών στελεχών η διασταύρωση αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη Μαΐου…
«Παρελθόν» οι πινακίδες «Μ» από την εφορία
Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που έχουν καταθέσει τις πινακίδες μπορούν να μετακινούν τα αυτοκίνητά τους 2 ημέρες τον μήνα, πληρώνοντας ημερήσια τέλη 4 ευρώ.
Η προσωρινή άδεια χορηγείται αποκλειστικά και μόνο από τον προϊστάμενο της αρμόδιας ΔΟΥ, αφού καταβληθούν τέλη κυκλοφορίας 4  ευρώ για κάθε μέρα με ανώτατο όριο τις 2 ημέρες και βέβαια εξαιρούνται τα Σαββατοκύριακα. Η ειδική πινακίδα είναι από χαρτόνι και έχει το διακριτικό «Μ».
Οι ειδικές πινακίδες χορηγούνται για συγκεκριμένη χρήση και ειδικότερα προκειμένου να μεταφερθούν τα οχήματα για επισκευή, πώληση ή απλώς για δοκιμή.
 
Πηγή: http://www.enikonomia.gr/auto/55985,Oi-arseis-akinhsias-IX-ta-Savvatokyriaka-mplokaran-ta-prostima.html

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ Carpress - Αποκλειστικό! Γιατί κάνουν έφοδο οι Αρχές σε Διευθύνσεις Μεταφορών; ΣΕΕΑΕ Carpress - Γιατί η Ελλάδα κινδυνεύει να γίνει η «χωματερή» παλαιών ΙΧ όλης της ΕΕ; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι ετοιμάζει η ΑΑΔΕ για τους ιδιοκτήτες που έχουν τα ΙΧ τους σε ακινησία; ΣΕΕΑΕ Τοποθέτηση προέδρου του ΣΕΕΑΕ στον κεντρικό δελτίο ειδήσεων στον Alpha. ΣΕΕΑΕ Formedia - Η Κομισιόν παρέπεμψε την Ελλάδα για τη φορολόγηση και ταξινόμηση των… ΣΕΕΑΕ GOCAR - Στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια η Ελλάδα για το τέλος ταξινόμησης στα αυτοκίνητα – Τι προβλέπει η νομοθεσία ΣΕΕΑΕ Financialreport - Κομισιόν: Παρέπεμψε την Ελλάδα για υψηλό τέλος ταξινόμησης των μεταχειρισμένων ΙΧ και φορολόγηση «δύο ταχυτήτων» ΣΕΕΑΕ CAR & MOTOR - Γιατί η Ελλάδα οδηγείται στο Ευρωδικαστήριο για τα αυτοκίνητα; ΣΕΕΑΕ Βusinessnews - ΣΕΕΑΕ: Παραπομπή της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για τα μεταχειρισμένα οχήματα ΣΕΕΑΕ Αutoblog - Στο Δικαστήριο της ΕΕ η Ελλάδα για την φορολόγηση των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ΣΕΕΑΕ Capital - Η Κομισιόν παρέπεμψε την Ελλάδα για τη φορολόγηση και ταξινόμηση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων - Τι λέει ο ΣΕΕΑΕ ΣΕΕΑΕ Reporter - ΣΕΕΑΕ - παραπομπή Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο: Οι αγώνες μας δικαιώθηκαν