«Απαγορευτική» η πώληση ενός ΙΧ που έχει πραγματοποιήσει άρσης ακινησίας για ένα μήνα εντός του 2016!

Γιώργος Κ. Ανδρής

 
Η καταβολή μειωμένων Τελών Κυκλοφορίας έχει τεθεί σε ισχύ από τις 12/5 όποτε και δημοσιεύθηκε το σχετικό άρθρο στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Ωστόσο ο περιορισμός στην άρση ακινησίας για όσους την έχουν πραγματοποιήσει μία φορά καθ' όλη τη διάρκεια του έτους έχει προκαλέσει αναταραχή σε ιδιοκτήτες ΙΧ αλλά και εμπόρους καθώς σε κάποιες περιπτώσεις το οικονομικό επιτελείο δεν έχει προνοήσει ώστε να καλύπτονται ειδικές περιπτώσεις κατά τις οποίες επιβάλλεται να γίνει δεύτερη άρση ακινησίας.

Ειδικότερα αν κάποιος πραγματοποιήσει άρση ακινησίας στο όχημά του για ένα μήνα από τον Μάιο και παραδώσει και πάλι τις πινακίδες του οχήματός του στην εφορία τον Ιούνιο αλλά τον Σεπτέμβριο βρει κάποιον υποψήφιο αγοραστή για το όχημα που βρίσκεται σε ακινησία τότε σύμφωνα με το άρθρο που έχει τεθεί σε ισχύ θα πρέπει να περιμένει να αλλάξει η χρονιά για να το μεταβιβάσει καθώς απαγορεύεται να γίνει δεύτερη άρση ακινησίας που είναι υποχρεωτική σε περίπτωση πώλησης!

Σύμφωνα με στελέχη της αγοράς αν δεν λυθεί άμεσα το συγκεκριμένο πρόβλημα θα δημιουργηθούν τεράστια προβλήματα στην αγορά καθώς οι ιδιώτες καταναλωτές που έχουν πραγματοποιήσει την μία και μοναδική άρση ακινησίας καταβάλλοντας μειωμένα Τέλη Κυκλοφορίας που δικαιούνται εντός του έτους δεν θα μπορούν να πουλήσουν το όχημά τους.

Το ίδιο ισχύει και για τις εμπορίες αυτοκινήτων που είτε έχουν στις εκθέσεις τους οχήματα που βρίσκονται σε καθεστώς ακινησίας είτε «φιλοξενούν» οχήματα ιδιωτών καταναλωτών στα οποία επίσης έχουν κατατεθεί οι πινακίδες κυκλοφορίας.

Αν δεν λυθεί το θέμα άμεσα με κάποιες διεκυκρινιστικές εγκυκλίους προς τις εφορίες όσοι έχουν πραγματοποιήσει άρση ακινησίας μία φορά εντός του 2016 και πρέπει να επιστρέψουν τις πινακίδες εντός 1, 2 ή 3 μήνες και προς τα τέλη του έτους βρουν να πουλήσουν το αυτοκίνητό τους τότε θα πρέπει να περιμένουν να πραγματοποιήσουν την μεταβίβαση από τον Ιανουάριο του 2017 αν ο αγοραστής βέβαια έχει τεράστια υπομονή...
 
Πηγή: http://www.enikonomia.gr/auto/100763,apagoreftiki-i-polisi-enos-ich-pou-echei-pragmatopoiisei-arsis-ak.html

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ Carpress - Αποκλειστικό! Γιατί κάνουν έφοδο οι Αρχές σε Διευθύνσεις Μεταφορών; ΣΕΕΑΕ Carpress - Γιατί η Ελλάδα κινδυνεύει να γίνει η «χωματερή» παλαιών ΙΧ όλης της ΕΕ; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι ετοιμάζει η ΑΑΔΕ για τους ιδιοκτήτες που έχουν τα ΙΧ τους σε ακινησία; ΣΕΕΑΕ Τοποθέτηση προέδρου του ΣΕΕΑΕ στον κεντρικό δελτίο ειδήσεων στον Alpha. ΣΕΕΑΕ Formedia - Η Κομισιόν παρέπεμψε την Ελλάδα για τη φορολόγηση και ταξινόμηση των… ΣΕΕΑΕ GOCAR - Στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια η Ελλάδα για το τέλος ταξινόμησης στα αυτοκίνητα – Τι προβλέπει η νομοθεσία ΣΕΕΑΕ Financialreport - Κομισιόν: Παρέπεμψε την Ελλάδα για υψηλό τέλος ταξινόμησης των μεταχειρισμένων ΙΧ και φορολόγηση «δύο ταχυτήτων» ΣΕΕΑΕ CAR & MOTOR - Γιατί η Ελλάδα οδηγείται στο Ευρωδικαστήριο για τα αυτοκίνητα; ΣΕΕΑΕ Βusinessnews - ΣΕΕΑΕ: Παραπομπή της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για τα μεταχειρισμένα οχήματα ΣΕΕΑΕ Αutoblog - Στο Δικαστήριο της ΕΕ η Ελλάδα για την φορολόγηση των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ΣΕΕΑΕ Capital - Η Κομισιόν παρέπεμψε την Ελλάδα για τη φορολόγηση και ταξινόμηση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων - Τι λέει ο ΣΕΕΑΕ ΣΕΕΑΕ Reporter - ΣΕΕΑΕ - παραπομπή Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο: Οι αγώνες μας δικαιώθηκαν