Πάνω από 1,1 εκατ. ιδιοκτήτες ΙΧ δεν πλήρωσαν τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017!


 
Του Γιώργου Κ. Ανδρή
andris@enikonomia.gr
 
Σοκ προκάλεσαν στο οικονομικό επιτελείο τα αναλυτικά στοιχεία καταβολής των Τελών Κυκλοφορίας 2017 καθώς αποδείχθηκε πως πάνω από 1,1 εκατ. ιδιοκτήτες δεν πλήρωσαν το αντίτιμο για το όχημά τους αλλά ούτε και κατέθεσαν τις πινακίδες κυκλοφορίας τους στις κατά τόπους εφορίες.
Ειδικότερα σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia.gr οι ιδιοκτήτες οχημάτων που δεν πλήρωσαν τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2017 έσπασαν το φράγμα του 1,1 εκατομμυρίου σημειώνοντας αύξηση λίγο κάτω από 30% σε σχέση με εκείνους που δεν πλήρωσαν τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2016 οι οποίοι ανέρχονταν σε 850.000 ιδιοκτήτες.
Παράλληλα οι πάνω από 1,1 εκατ. ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που δεν έχουν πληρώσει τα Τέλη Κυκλοφορίας τα κινούν χωρίς να έχουν πληρώσει ασφάλεια αλλά ούτε τα έχουν περάσει από ΚΤΕΟ καθώς ούτως η άλλως τα κινούν παράνομα.
Σύμφωνα με τα παραπάνω στοιχεία είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς πως σχεδόν 1 στους 4 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων το κινεί χωρίς να πληρώνει Τέλη Κυκλοφορίας, ασφάλεια και βέβαια δεν έχει περάσει από ΚΤΕΟ!
Να υπενθυμίσουμε πως ο πρώην Αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών κ. Αλεξιάδης σύμφωνα με έγγραφο που είχε καταθέσει στη Βουλή με στοιχεία της 18ης Φεβρουαρίου 2016 οι οφειλές από τα Τέλη Κυκλοφορίας ανέρχονται σε 252.826.757,82 ευρώ, ποσό το οποίο «μεταφράζεται» σε ανεξόφλητα Τέλη από 850.000 ιδιοκτήτες οχημάτων!
Ωστόσο το άκρως ανησυχητικό είναι το γεγονός πως οι οφειλές των Τελών Κυκλοφορίας απλά έχουν βεβαιωθεί στo Taxisnet χωρίς να ενεργοποιούνται οι μηχανισμοί αναγκαστικής εξόφλησής τους με αποτέλεσμα να αυξάνεται επικίνδυνα κάθε χρόνο ο αριθμός τους.

Παράλληλα αν συνυπολογίσει κανείς πως περίπου 1,1 εκατ. ιδιοκτήτες έχουν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας τους τότε ο αριθμός των ιδιοκτητών ΙΧ που δεν πληρώνουν Τέλη Κυκλοφορίας ανέρχεται σε 2,2 εκατ. Δηλαδή πάνω από 2 στους 5 ιδιοκτήτες δεν πληρώνουν Τέλη Κυκλοφορίας...
 
 Άφαντα τα πρόστιμα για ανασφάλιστα και ΚΤΕΟ
Η μην καταβολή των Τελών Κυκλοφορίας φαίνεται πως δεν αποτελεί πρόβλημα για το οικονομικό επιτελείο καθώς από την στιγμή που δεν έχει εξοφληθεί το ποσό που αναλογεί σε κάποιον ιδιοκτήτη οχήματος αυτομάτως πιστώνεται στο Taxisnet το διπλάσιο του αρχικού ποσού των Τελών Κυκλοφορίας.
Ωστόσο σύμφωνα με στελέχη της αγοράς η βεβαίωση του διπλάσιου ποσού των Τελών Κυκλοφορίας στο Taxisnet απλά υπάρχει ως χρέος καθώς κανείς από τους ιδιοκτήτες που χρωστούν δεν πρόκειται να τα εξοφλήσουν!
Αντίθετα η ύπαρξη σχετικών κυρώσεων και προστίμων σε όσους κινούν τα οχήματά τους χωρίς να έχουν πληρώσει ασφάλεια αλλά ούτε τα έχουν περάσει από ΚΤΕΟ ακόμη δεν έχει ενεργοποιηθεί και κανένας ιδιοκτήτης που κινεί παράνομα το όχημά του δεν έχει λάβει μέχρι σήμερα ειδοποιητήριο με τα ανάλογα πρόστιμα.
Επίσης στελέχη από τον κλάδο των ασφαλιστικών εταιρειών αλλά και των ΚΤΕΟ επισημαίνουν στο Enikonomia.gr, πως η αποστολή προστίμων στους παραβάτες ιδιοκτήτες οχημάτων που τα κινούν χωρίς να έχουν πληρώσει ασφάλεια αλλά και χωρίς να τα έχουν περάσει από ΚΤΕΟ αποτελεί και μνημονιακή δέσμευση η οποία ωστόσο δεν έχει τηρηθεί με αποτέλεσμα οι επιχειρήσεις του κλάδου να υπολειτουργούν σημειώνοντας τεράστιες ζημιές.
 
Πηγή: http://www.enikonomia.gr/auto/143460,pano-apo-11-ekat-idioktites-ich-den-plirosan-ta-teli-kykloforias-.html

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ Formedia - Η Κομισιόν παρέπεμψε την Ελλάδα για τη φορολόγηση και ταξινόμηση των… ΣΕΕΑΕ GOCAR - Στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια η Ελλάδα για το τέλος ταξινόμησης στα αυτοκίνητα – Τι προβλέπει η νομοθεσία ΣΕΕΑΕ Financialreport - Κομισιόν: Παρέπεμψε την Ελλάδα για υψηλό τέλος ταξινόμησης των μεταχειρισμένων ΙΧ και φορολόγηση «δύο ταχυτήτων» ΣΕΕΑΕ CAR & MOTOR - Γιατί η Ελλάδα οδηγείται στο Ευρωδικαστήριο για τα αυτοκίνητα; ΣΕΕΑΕ Βusinessnews - ΣΕΕΑΕ: Παραπομπή της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για τα μεταχειρισμένα οχήματα ΣΕΕΑΕ Αutoblog - Στο Δικαστήριο της ΕΕ η Ελλάδα για την φορολόγηση των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ΣΕΕΑΕ Capital - Η Κομισιόν παρέπεμψε την Ελλάδα για τη φορολόγηση και ταξινόμηση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων - Τι λέει ο ΣΕΕΑΕ ΣΕΕΑΕ Reporter - ΣΕΕΑΕ - παραπομπή Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο: Οι αγώνες μας δικαιώθηκαν ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι ήθελε ο Κινέζος Πρέσβυς στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών; ΣΕΕΑΕ Carpress - Πόσο μπορεί να κοστίζουν οι δασμοί Trump στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι προσπαθούν να πετύχουν οι Κινέζοι κατασκευαστές στην Σαγκάη; ΣΕΕΑΕ Carpress - Σε ποια αυτοκίνητα και φορτηγά καταργείται το Τέλος Ταξινόμησης;