Υπενοικιάστε το αυτοκίνητό σας κερδίζοντας από 300 έως 3.000 ευρώ το μήνα!

 

 
Πρόσθετο εισόδημα από 300 έως 3.000 ευρώ μηνιαίως υπόσχεται η Carky σε όσους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, ιδιώτες και εμπόρους, υπενοικιάσουν τα οχήματά τους όταν οι ίδιοι δεν τα χρησιμοποιούν.

Πρόκειται για μία ακόμη εταιρεία της λεγόμενης οικονομία διαμοιρασμού (sharing economy), που έκανε την εμφάνισή της στην ελληνική αγορά επιχειρώντας ουσιαστικά να εκμεταλλευθεί την ανάγκη των Ελλήνων για έξτρα εισόδημα σε μια περίοδο βαθιάς ύφεσης και σε μια χώρα όπου το κόστος χρήσης του αυτοκινήτου είναι υψηλό.

Επί της ουσίας, σύμφωνα με την Καθημερινή, πρόκειται για το αντίστοιχο των εταιρειών υπενοικίασης κατοικιών ως τουριστικών καταλυμάτων μέσα από πλατφόρμες όπως η Airbnb.

Οπως συμβαίνει δε και σε άλλες επιχειρήσεις της οικονομίας διαμοιρασμού, υπάρχουν «γκρίζες» ζώνες τόσο ως προς το σύννομο της λειτουργίας της όσο και ως προς το ζήτημα της φορολόγησής της.

H Carky υποστηρίζει ότι φέρνει πρώτη στην Ελλάδα το μοντέλο, του «peer to peer car sharing» καθιστώντας δυνατό σε ιδιώτες και εμπόρους να επενοικιάζουν σε τρίτους τα αυτοκίνητα που έχουν στην ιδιοκτησία τους ή στην κατοχή τους.

Εκπρόσωπος του ΣΤΕΕΑ επισημαίνει ότι δεν επιτρέπεται καν στις εταιρείες να υπενοικιάζουν αυτοκίνητα από εμπόρους αυτοκινήτων.

Πάντως η Carky παρέχει δύο μοντέλα συνεργασίας:

- Πλήρης ανάθεση κατά την οποία ο ιδιοκτήτης ενός οχήματος αναθέτει στην Carky την διαχείριση του αυτοκινήτου αποδίδοντας ένα εγγυημένο ποσό στον ιδιοκτήτη και οι πληρωμές γίνονται κάθε τέλος του μήνα ενώ η ελάχιστη περίοδος χρήσης ορίζεται στους δύο μήνες.

- Διάθεση από τον ιδιοκτήτη. Οι ιδιοκτήτες κρατούν στην κατοχή τους το όχημά τους και το καταχωρίζουν στην ιστοσελίδα - ηλεκτρονική πλατφόρμα της Carky. Όταν δέχονται ειδοποίηση ότι υπάρχει ενδιαφέρον για το όχημά τους, ένας οδηγός - συνεργάτης της εταιρείας παραλαμβάνει το όχημα και το επιστρέφει όταν η κράτηση ολοκληρωθεί.
Η Carky καθορίζει σε αυτή την περίπτωση το τίμημα και κρατάει το 25% και το υπόλοιπο 75% το αποδίδει στον ιδιοκτήτη.

Η εταιρεία δηλώνει ότι παρέχει πλήρη ασφαλιστική κάλυψη του οχήματος (μεικτή ασφάλεια).


Πολύ χαμηλό το κόστος χρήσης ΙΧ από υπενοικίαση

Πέραν των εσόδων που έχουν οι κάτοχοι που υπενοικιάζουν τα οχήματά τους, το Enikonomia.gr «επισκέφθηκε» την ιστοσελίδα της Carky αναζητώντας αυτοκίνητο για το τριήμερο 10 έως και 12 Ιουνίου και οι προσφορές που έχει είναι άκρως ανταγωνιστικές.

Ειδικότερα για την υπενοικίαση ενός μικρού οχήματος για 3 ημέρες η προσφορά ανέρχεται σε 30 ευρώ ημερησίως ή 90 ευρώ συνολικά.

Για την υπενοικίαση ενός οχήματος πόλης το κόστος ανέρχεται σε 20 ευρώ ημερησίως ή 60 ευρώ για 3 ημέρες.

Για ένα πολυτελές μοντέλο το κόστος υπενοικίασης ανέρχεται σε μόλις 29 ευρώ ημερησίως ή 87 ευρώ για το τριήμερο.

Τέλος για ένα SUV το κόστος υπενοικίασης για τρεις ημέρες ανέρχεται σε 300 ευρώ ή 100 ευρώ την ημέρα.
 
Πηγή: http://www.enikonomia.gr/my-money/104118,ypenoikiaste-to-aftokinito-sas-kerdizontas-apo-300-eos-3000-evro-.html

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ Formedia - Η Κομισιόν παρέπεμψε την Ελλάδα για τη φορολόγηση και ταξινόμηση των… ΣΕΕΑΕ GOCAR - Στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια η Ελλάδα για το τέλος ταξινόμησης στα αυτοκίνητα – Τι προβλέπει η νομοθεσία ΣΕΕΑΕ Financialreport - Κομισιόν: Παρέπεμψε την Ελλάδα για υψηλό τέλος ταξινόμησης των μεταχειρισμένων ΙΧ και φορολόγηση «δύο ταχυτήτων» ΣΕΕΑΕ CAR & MOTOR - Γιατί η Ελλάδα οδηγείται στο Ευρωδικαστήριο για τα αυτοκίνητα; ΣΕΕΑΕ Βusinessnews - ΣΕΕΑΕ: Παραπομπή της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για τα μεταχειρισμένα οχήματα ΣΕΕΑΕ Αutoblog - Στο Δικαστήριο της ΕΕ η Ελλάδα για την φορολόγηση των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ΣΕΕΑΕ Capital - Η Κομισιόν παρέπεμψε την Ελλάδα για τη φορολόγηση και ταξινόμηση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων - Τι λέει ο ΣΕΕΑΕ ΣΕΕΑΕ Reporter - ΣΕΕΑΕ - παραπομπή Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο: Οι αγώνες μας δικαιώθηκαν ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι ήθελε ο Κινέζος Πρέσβυς στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών; ΣΕΕΑΕ Carpress - Πόσο μπορεί να κοστίζουν οι δασμοί Trump στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι προσπαθούν να πετύχουν οι Κινέζοι κατασκευαστές στην Σαγκάη; ΣΕΕΑΕ Carpress - Σε ποια αυτοκίνητα και φορτηγά καταργείται το Τέλος Ταξινόμησης;