«Αποσύρθηκαν» όλα τα έντυπα από περιοδικό αυτοκινήτου στην Αττική – Ο λόγος και η χρέωση

 

 


Του Γιώργου Κ. Ανδρή                                                                                                                            andris@movenews.gr            
 
Την «απόσυρση» όλων των εντύπων από τα περίπτερα και τα σημεία διανομής όλης της Αττικής πραγματοποίησε πρόσφατα μεγάλος εκδοτικός οργανισμός έναντι υψηλής αμοιβής λόγω… λάθους σε συγκριτικό αυτοκινήτων!
Ειδικότερα όπως αποκάλυψαν στο movenews.gr στελέχη τόσο από το πρακτορείο διανομής όσο και ιδιοκτήτες καταστημάτων διανομής Τύπου πρόσφατα μεγάλο περιοδικό αυτοκινήτου αναγκάστηκε να «αποσύρει» από την κυκλοφορία το έντυπό της καθώς υπάρξε έντονη διαμάχη με μεγάλο διαφημιζόμενο πελάτη.
Η αρχή έγινε όταν μεγάλη εισαγωγική εταιρεία αγόρασε έναντι αμοιβής το εξώφυλλο περιοδικού αυτοκινήτου με επιπλέον καταχωρήσεις και στο εσωτερικό.
Ωστόσο τόσο ο διευθυντής του περιοδικού όσο και ο αρχισυντάκτης από λάθος ή εσκεμμένα πραγματοποίησαν συγκριτικό τεστ με μοντέλο της διαφημιζόμενης εταιρείας με άλλο μοντέλο ανταγωνιστικής αυτοκινητοβιομηχανίας και έβγαζαν μεγάλο κερδισμένο το άλλο μοντέλο και όχι εκείνο της εταιρείας που είχε αγοράσει έναντι υψηλής αμοιβής το εξώφυλλο!
Αποτέλεσμα των παραπάνω ήταν να κυκλοφορήσει το περιοδικό για μόλις 2 ημέρες στα περίπτερα και στα σημεία διανομής και μετά από απαίτηση της εισαγωγικής εταιρείας που είχε «αγοράσει» το εξώφυλλο το περιοδικό «αποσύρθηκε» από τα όλα τα σημεία πώλησης της Αττικής!
Γράφουμε μόνο της Αττικής καθώς σύμφωνα με πληροφορίες του movenews.gr το κόστος «απόσυρσης» του περιοδικού μόνο στην πρωτεύουσα κόστισε επιπλέον 30.000 ευρώ στην εισαγωγική εταιρεία και αν κάτι τέτοιο πραγματοποιούνταν και στην επαρχία το κόστος ήταν υπέρογκο.
Άλλωστε οι «υψηλές», περίπου 1.500-2.000, πωλήσεις του περιοδικού καταγράφονται στην Αττική και εκείνες της επαρχίας είναι ελάχιστες…
Το θέμα ωστόσο με την «απόσυρση» του περιοδικού από τα κέντρα διάθεσής του δεν κατάφερε να επιλύσει ο διευθυντής του περιοδικού με αποτέλεσμα να υπάρξει παρέμβαση του εκδότη με το ανάλογο τίμημα βέβαια για την εισαγωγική εταιρεία.
Απορίες…
Η «απόσυρση» του περιοδικού από τα περίπτερα και τα κέντρα διάθεσης σίγουρα ευνόησε την εισαγωγική εταιρεία αλλά στο περιοδικό υπήρχαν και άλλοι διαφημιζόμενοι οι οποίοι έχουν «μεσάνυχτα» σχετικά την «απόσυρση» του περιοδικού από τα σημεία διανομής με αποτέλεσμα να μην δει κανένας τις διαφημίσεις τους!
Αλλά όταν οι πωλήσεις κυμαίνονται εξαιρετικά χαμηλά μάλλον κανείς δεν ενδιαφέρεται αν θα δουν τις διαφημίσεις τους. Στον… αυτόματο πιλότο είναι όλα!
 
Πηγή: www.movenews.gr/aposyrthikan-ola-ta-entypa-apo-periodiko-aytokinhtoy-sthn-attikh-o-logos-kai-h-xreosi/

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ Formedia - Η Κομισιόν παρέπεμψε την Ελλάδα για τη φορολόγηση και ταξινόμηση των… ΣΕΕΑΕ GOCAR - Στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια η Ελλάδα για το τέλος ταξινόμησης στα αυτοκίνητα – Τι προβλέπει η νομοθεσία ΣΕΕΑΕ Financialreport - Κομισιόν: Παρέπεμψε την Ελλάδα για υψηλό τέλος ταξινόμησης των μεταχειρισμένων ΙΧ και φορολόγηση «δύο ταχυτήτων» ΣΕΕΑΕ CAR & MOTOR - Γιατί η Ελλάδα οδηγείται στο Ευρωδικαστήριο για τα αυτοκίνητα; ΣΕΕΑΕ Βusinessnews - ΣΕΕΑΕ: Παραπομπή της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για τα μεταχειρισμένα οχήματα ΣΕΕΑΕ Αutoblog - Στο Δικαστήριο της ΕΕ η Ελλάδα για την φορολόγηση των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ΣΕΕΑΕ Capital - Η Κομισιόν παρέπεμψε την Ελλάδα για τη φορολόγηση και ταξινόμηση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων - Τι λέει ο ΣΕΕΑΕ ΣΕΕΑΕ Reporter - ΣΕΕΑΕ - παραπομπή Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο: Οι αγώνες μας δικαιώθηκαν ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι ήθελε ο Κινέζος Πρέσβυς στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών; ΣΕΕΑΕ Carpress - Πόσο μπορεί να κοστίζουν οι δασμοί Trump στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι προσπαθούν να πετύχουν οι Κινέζοι κατασκευαστές στην Σαγκάη; ΣΕΕΑΕ Carpress - Σε ποια αυτοκίνητα και φορτηγά καταργείται το Τέλος Ταξινόμησης;