Προσοχή στα πρώην οχήματα από τον ΟΤΕ! Πώς θα τα διακρίνετε

 

 

Του Γιώργου Κ. Ανδρή
andris@movenews.gr
 

Εκατοντάδες πρώην επαγγελματικά οχήματα του ΟΤΕ τα οποία έχουν διανύσει εκατομμύρια χιλιόμετρα και έχουν εκποιηθεί από τον πρώην ΟΔΔΥ έχουν κατακλύσει την αγορά και πωλούνται σε… δελεαστικές τιμές αναγράφοντας στα κοντέρ τους μόλις λίγες δεκάδες χιλιόμετρα!
Ωστόσο ο μεγάλος αριθμός των αυτοκινήτων αλλά και το χαμηλό κόστος απόκτησής τους έχουν δημιουργήσει τις ιδανικές συνθήκες για να κερδίσουν πάρα πολλά χρήματα οι επιτήδειοι έμποροι από τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα και βέβαια οι έμποροι που δεν κάνουν απατεωνιές να βρίσκονται στο έλεος του Θεού…
 


Όπως δηλώνει στο movenews.gr πρώην οδηγός οχήματος του ΟΤΕ: «Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα, 15ετίας τουλάχιστον, έχουν διανύσει εκατομμύρια χιλιόμετρα καθώς τα περισσότερα από αυτά κινούνταν στον δρόμο από τα ξημερώματα έως αργά το βράδι και τα οδηγούσαν εκατοντάδες οδηγοί. Όπως είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα τέθηκαν εκτός κυκλοφορίας από τον ΟΤΕ καθώς το κόστος επισκευής τους αλλά και χρήσης τους ήταν πλέον ασύμφορο για τον Οργανισμό. Τα οχήματα μεταφέρθηκαν τότε στον ΟΔΔΥ μέσω του οποίου εκποιήθηκαν και αποκτήθηκαν κυρίως από εμπόρους αυτοκινήτων. Ένα από αυτά είχε τοποθετηθεί σε κάποια εμπορία αυτοκινήτων την οποία επισκέφθηκα για να δω ένα αυτοκίνητο και μόλις αντίκρυσα το πρώην όχημα του ΟΤΕ αμέσως κατάλαβα ότι ήταν εκείνο που οδηγούσα καθώς στο εσωτερικό του υπήρχαν χαρακτηριστικές ζημιές στη λαμαρίνα και στο ταμπλό που δεν επισκευάζονταν εύκολα. Όταν ρώτησα τον πωλητή για το πρώην όχημα του ΟΤΕ μου είπε πως είναι ελληνικό, πρώτο χέρι και έχει διανύσει μόλις 91.000 χιλιόμετρα! Βέβαια όταν τον ρώτησα αν προέρχεται από τον ΟΤΕ δεν ήξερε τι να μου απαντήσει»…


Το movenews.gr προειδοποιεί τους ανυποψίαστους καταναλωτές και ελεύθερους επαγγελματίες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την επιλογή του μικρού επαγγελματικού τους οχήματος και μάλιστα υπάρχουν κάποια χαρακτηριστικά που παραπέμπουν ότι πρόκειται για πρώην αυτοκίνητα του ΟΤΕ που έχουν διανύσει εκατομμύρια χιλιόμετρα.
Όπως επισημαίνουν στο movenews.gr στελέχη από την αγορά των μεταχειρισμένων επαγγελματικών αυτοκινήτων τα συγκεκριμένα οχήματα είναι εύκολο να ταυτοποιηθούν  ότι «εργάζονταν» στον ΟΤΕ από τις ειδικές σχάρες που υπάρχουν στις οροφές τους!
 
Πηγή: https://www.movenews.gr/prosoxh-sta-prohn-oxhmata-apo-ton-ote-pos-tha-ta-diakrinete/ 

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ Formedia - Η Κομισιόν παρέπεμψε την Ελλάδα για τη φορολόγηση και ταξινόμηση των… ΣΕΕΑΕ GOCAR - Στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια η Ελλάδα για το τέλος ταξινόμησης στα αυτοκίνητα – Τι προβλέπει η νομοθεσία ΣΕΕΑΕ Financialreport - Κομισιόν: Παρέπεμψε την Ελλάδα για υψηλό τέλος ταξινόμησης των μεταχειρισμένων ΙΧ και φορολόγηση «δύο ταχυτήτων» ΣΕΕΑΕ CAR & MOTOR - Γιατί η Ελλάδα οδηγείται στο Ευρωδικαστήριο για τα αυτοκίνητα; ΣΕΕΑΕ Βusinessnews - ΣΕΕΑΕ: Παραπομπή της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για τα μεταχειρισμένα οχήματα ΣΕΕΑΕ Αutoblog - Στο Δικαστήριο της ΕΕ η Ελλάδα για την φορολόγηση των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ΣΕΕΑΕ Capital - Η Κομισιόν παρέπεμψε την Ελλάδα για τη φορολόγηση και ταξινόμηση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων - Τι λέει ο ΣΕΕΑΕ ΣΕΕΑΕ Reporter - ΣΕΕΑΕ - παραπομπή Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο: Οι αγώνες μας δικαιώθηκαν ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι ήθελε ο Κινέζος Πρέσβυς στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών; ΣΕΕΑΕ Carpress - Πόσο μπορεί να κοστίζουν οι δασμοί Trump στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι προσπαθούν να πετύχουν οι Κινέζοι κατασκευαστές στην Σαγκάη; ΣΕΕΑΕ Carpress - Σε ποια αυτοκίνητα και φορτηγά καταργείται το Τέλος Ταξινόμησης;