Απαγορευμένος «καρπός» τα γερμανικά cabrio μοντέλα στις ΗΠΑ

 


 
Του Γιώργου Κ. Ανδρή
 
Ο Ντόναλντ Τραμπ πριν γίνει Πρόεδρος των ΗΠΑ είχε στην κατοχή του αρκετά υπερπολυτελή γερμανικά cabrio μοντέλα.
Τώρα τα ακριβά γερμανικά αυτοκίνητα θα γίνουν πραγματικά «απαγορευμένος καρπός» για τους αμερικανούς καταναλωτές αν τεθεί σε ισχύ ο επιπλέον εισαγωγικός φόρος 20% που θέλει να επιβάλει ο Πρόεδρος των ΗΠΑ.
«Αν τεθεί σε ισχύ ο επιπλέον εισαγωγικός δασμός 20% πολλά υπερπολυτελή μοντέλα θα διατίθενται σε πάρα πολύ υψηλές τιμές όπως είναι τα cabrio. Επίσης ο συνδυασμός Brexit με την επιβολή επιπλέον εισαγωγικών δασμών από τις ΗΠΑ θα αποτελέσουν τον ιδανικό συνδυασμό που θα προκαλέσει μεγάλη συρρίκνωση της αγοράς» ανέφερε υψηλόβαθμο στέλεχος αυτοκινητοβιομηχανίας.
Μάλιστα τα cabrio μοντέλα είναι πολύ πιθανό να «εξαφανιστούν» από την αγορά αν οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν κάνουν συνέργειες ώστε να μειώσουν το κόστος παραγωγής και να μπορούν να διατηρήσουν χαμηλά τις τιμές διάθεσής τους στις ΗΠΑ μετά την επιβολή του επιπλέον εισαγωγικού δασμού.
Επίσης λόγω της μόλυνσης του περιβάλλοντος και της πολύ κακής ποιότητας του αέρα τα cabrio μοντέλα δεν προσελκύουν πελάτες στην Ασία αφήνοντας έτσι τις ΗΠΑ αλλά και κάποιες μεγάλες αγορές της ΕΕ να απορροφούν την παραγωγή των cabrio μοντέλων.


Οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες BMW, Daimler και Volkswagen διατηρούν εργοστάσια συναρμολόγησης στις νοτιοανατολικές Ηνωμένες Πολιτείες. Οι συγκεκριμένες μονάδες συναρμολόγησης επικεντρώνονται στην κατασκευή μεγάλων όγκων μοντέλων, κυρίως SUVs και crossovers και ορισμένα sedans.
Ωστόσο, δεν διαθέτουν την ευελιξία να μεταφέρουν γρήγορα την παραγωγή από το ένα μοντέλο στο άλλο, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να αντιδράσουν άμεσα στις όποιες δασμολογικές επιβαρύνεις προκύπτρουν.
Ο επιπλέον εισαγωγικός δασμός 20% θα εξαφάνιζε τις πωλήσεις της Mercedes-Benz SL η του Audi S5 Cabrio με τις εκτιμήσεις των αναλυτών να κάνουν λόγο για ζημίες άνω των 4 δισ. ευρώ!
Οι πωλήσεις cabrio Μοντέλων στις ΗΠΑ από 177.000 μονάδες που ανήλθαν το 2012 έπεσαν στις 127.000 οχήματα το 2017 και αναμένεται να μειωθούν περαιτέρω στις 113.000 το 2019.
Η Mercedes αναμένεται να πουλήσει περίπου 20.000 cabrio αυτοκίνητα φέτος στις Ηνωμένες Πολιτείες και η BMW λιγότερα από 16.000 οχήματα.
“Αναμένουμε ότι οι πωλήσεις cabrio Μοντέλων θα πληγούν πολύ σκληρά” από τους επιπλέον εισαγωγικούς δασμούς, δήλωσε ο Jeff Schuster ανώτερο στέλεχος της LMC.
 
Πηγή: https://www.movenews.gr/apagoreymenos-karpos-ta-germanika-cabrio-montela-stis-hpa/

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ Formedia - Η Κομισιόν παρέπεμψε την Ελλάδα για τη φορολόγηση και ταξινόμηση των… ΣΕΕΑΕ GOCAR - Στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια η Ελλάδα για το τέλος ταξινόμησης στα αυτοκίνητα – Τι προβλέπει η νομοθεσία ΣΕΕΑΕ Financialreport - Κομισιόν: Παρέπεμψε την Ελλάδα για υψηλό τέλος ταξινόμησης των μεταχειρισμένων ΙΧ και φορολόγηση «δύο ταχυτήτων» ΣΕΕΑΕ CAR & MOTOR - Γιατί η Ελλάδα οδηγείται στο Ευρωδικαστήριο για τα αυτοκίνητα; ΣΕΕΑΕ Βusinessnews - ΣΕΕΑΕ: Παραπομπή της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για τα μεταχειρισμένα οχήματα ΣΕΕΑΕ Αutoblog - Στο Δικαστήριο της ΕΕ η Ελλάδα για την φορολόγηση των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ΣΕΕΑΕ Capital - Η Κομισιόν παρέπεμψε την Ελλάδα για τη φορολόγηση και ταξινόμηση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων - Τι λέει ο ΣΕΕΑΕ ΣΕΕΑΕ Reporter - ΣΕΕΑΕ - παραπομπή Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο: Οι αγώνες μας δικαιώθηκαν ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι ήθελε ο Κινέζος Πρέσβυς στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών; ΣΕΕΑΕ Carpress - Πόσο μπορεί να κοστίζουν οι δασμοί Trump στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι προσπαθούν να πετύχουν οι Κινέζοι κατασκευαστές στην Σαγκάη; ΣΕΕΑΕ Carpress - Σε ποια αυτοκίνητα και φορτηγά καταργείται το Τέλος Ταξινόμησης;