«Καίνε» οι πωλήσεις εισαγόμενων μεταχειρισμένων ΙΧ


 

Του Γιώργου Κ. Ανδρή


Την τιμητική τους φαίνεται ότι είχαν και τον Ιούνιο τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα τα οποία ξεπέρασαν κατά σχεδόν 800 μονάδες τις πωλήσεις των αντίστοιχων καινούριων οχημάτων σε ιδιώτες καταναλωτές με αποτέλεσμα να ανατρέπουν τα δεδομένα στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου.
Μάλιστα το ποσοστό αύξησης που καταγράφουν οι πωλήσεις εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων τον Ιούνιο ξεπέρασε το 53% τη στιγμή που το αντίστοιχο ποσοστό στα καινούρια αυτοκίνητα έπεσε στο 24,1%.
Ωστόσο το θέμα που έχει «ανησυχήσει» κάποιους εισαγωγείς καινούριων αυτοκινήτων έχει να κάνει με το σύνολο των πωλήσεων στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα ο οποίος έχει ξεπεράσει τις 31.300 μονάδες στο 6μηνο ενώ ο αντίστοιχο αριθμός πωλήσεων των καινούριων αυτοκινήτων σε ιδιώτες καταναλωτές για το ίδιο διάστημα μόλις που ξεπερνά τις 25.000 μονάδες.
Με λίγα λόγια οι Έλληνες καταναλωτές φαίνεται ότι προτιμούν το εισαγόμενο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο κυρίως λόγο τιμής διάθεσης.
Οι εισαγωγικές εταιρείες πάντως «αντεπιτίθενται» στην αγορά με άκρως δελεαστική προγράμματα εξόφλησης των καινούριων αυτοκινήτων καθώς και πολυετείς εγγυήσεις αλλά και δωρεάν σέρβις ώστε οι πωλήσεις τους σε ιδιώτες καταναλωτές να ξεπεράσουν εκείνες των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.
Πάντως οι εισαγωγείς εκτιμούν πως οι εισαγωγές καινούριων αυτοκινήτων «κόβουν» πωλήσεις από τα καινούρια ΙΧ ενώ αντίθετα οι έμποροι μεταχειρισμένων οχημάτων εκτιμούν πως σε καμία περίπτωση τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα δεν «κόβουν» πωλήσεις από τα καινούρια…
Το μόνο σίγουρο πάντως είναι πως κάποιοι επιτήδειοι έμποροι εισάγουν «σαπάκια» από την Ευρώπη, γυρίζουν τα χιλιόμετρα στα κοντέρ τους και τα πουλάνε ως ευκαιρίες σε ανυποψίαστους καταναλωτές. Αυτοί οι έμποροι έχουν εισέλθει στο στόχαστρο των εισαγωγέων, των εμπόρων αλλά και των Αρχών καθώς δημιουργούν προβλήματα σε όλη την αγορά και για αυτό το λόγο θα πρέπει να αλλάξει η νομοθεσία και να τους επιβάλλονται τόσο υψηλά πρόστιμα ώστε οι επιτήδειοι να μην μπορούν ούτε να ξανασκεφτούν την απάτη με τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα.
Καινούρια Vs Εισαγόμενα μεταχειρισμένα
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει επεξεργαστεί το movenews.gr τον Ιούνιο του 2018 πουλήθηκαν 5.555 εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα ενώ τα αντίστοιχα καινούρια ΙΧ σε ιδιώτες καταναλωτές ανήλθαν σε 4.745 οχήματα.
Σε επίπεδο εξαμήνου οι πωλήσεις εισαγόμενων μεταχειρισμένων ΙΧ ανήλθαν σε 31.373 μονάδες σημειώνοντας αύξηση 53,5% ενώ οι αντίστοιχες πωλήσεις καινούριων ΙΧ σε ιδιώτες ανήλθαν σε 25.569 μονάδες σημειώνοντας αύξηση 27,6%.
Ανοδικά και οι μεταβιβάσεις
Πέραν των θετικών αποτελεσμάτων στις πωλήσεις καινούριων και εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ιδιαίτερα θετικά καταγράφονται και τα δεδομένα στις μεταβιβάσεις οχημάτων.
Ειδικότερα τον Ιούνιο μεταβιβάστηκαν 30.728 αυτοκίνητα έναντι 27.380 οχημάτων με αποτέλεσμα η αγορά να καταγράφει αύξηση 12,2%.
Σε επίπεδο 6μήνου οι μεταβιβάσεις φέτος ανήλθαν σε 175.547 έναντι 157.644 πράξεων με αποτέλεσμα η συγκεκριμένη αγορά να καταγράφει άνοδο 11,4%.
 
Πηγή: https://www.movenews.gr/kaine-oi-polhseis-eisagomenon-metaxerismenon-ix/

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ Formedia - Η Κομισιόν παρέπεμψε την Ελλάδα για τη φορολόγηση και ταξινόμηση των… ΣΕΕΑΕ GOCAR - Στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια η Ελλάδα για το τέλος ταξινόμησης στα αυτοκίνητα – Τι προβλέπει η νομοθεσία ΣΕΕΑΕ Financialreport - Κομισιόν: Παρέπεμψε την Ελλάδα για υψηλό τέλος ταξινόμησης των μεταχειρισμένων ΙΧ και φορολόγηση «δύο ταχυτήτων» ΣΕΕΑΕ CAR & MOTOR - Γιατί η Ελλάδα οδηγείται στο Ευρωδικαστήριο για τα αυτοκίνητα; ΣΕΕΑΕ Βusinessnews - ΣΕΕΑΕ: Παραπομπή της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για τα μεταχειρισμένα οχήματα ΣΕΕΑΕ Αutoblog - Στο Δικαστήριο της ΕΕ η Ελλάδα για την φορολόγηση των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ΣΕΕΑΕ Capital - Η Κομισιόν παρέπεμψε την Ελλάδα για τη φορολόγηση και ταξινόμηση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων - Τι λέει ο ΣΕΕΑΕ ΣΕΕΑΕ Reporter - ΣΕΕΑΕ - παραπομπή Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο: Οι αγώνες μας δικαιώθηκαν ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι ήθελε ο Κινέζος Πρέσβυς στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών; ΣΕΕΑΕ Carpress - Πόσο μπορεί να κοστίζουν οι δασμοί Trump στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι προσπαθούν να πετύχουν οι Κινέζοι κατασκευαστές στην Σαγκάη; ΣΕΕΑΕ Carpress - Σε ποια αυτοκίνητα και φορτηγά καταργείται το Τέλος Ταξινόμησης;