Πάνω από 200.000 κάτοχοι diesel ΙΧ κινδυνεύουν να κινούνται «ανασφάλιστοι»!

 

 
Του Γιώργου Κ. Ανδρή

 

Πάνω από 200.000 ιδιοκτήτες diesel αυτοκινήτων τα οποία πληρούν την οδηγία ρύπων Euro 4 ή και παλαιότερη κινδυνεύουν να μείνουν χωρίς ασφαλιστική κάλυψη σε περίπτωση πρόκλησης ατυχήματος ή κλοπής.
Ειδικότερα όπως δημοσιεύει το movenews.gr μετά από έρευνα που πραγματοποίησε κάποιες ασφαλιστικές εταιρείες διευκρινίζουν ξεκάθαρα στα «ψιλά» γράμματα πως δεν αποζημιώνουν κανένα συμβάν σε περίπτωση που το περιστατικό πραγματοποιηθεί εντός των ζωνών που απαγορεύει η Κοινή Υπουργική Απόφαση να κυκλοφορούν τα παλαιά οχήματα diesel.
Μάλιστα αναγνώστης του movenews.gr καταγγέλλει πως πρόσφατα μετέβη σε περιοχή των Βορείων Προαστίων για ένα οικογενειακό περιστατικό με το πετρελαιοκίνητο Euro4 αυτοκίνητό του γνωρίζοντας βέβαια ότι παρανομούσε και αναγκάστηκε να διανυκτερεύσει στην Αθήνα. Το πρωί το αυτοκίνητό του είχε κάνει «φτερά» και έσπευσε να δηλώσει την κλοπή στο τοπικό Αστυνομικό Τμήμα.
Το αυτοκίνητο ήταν ασφαλισμένο μεταξύ άλλων και για ολική ή μερική κλοπή οπότε ο κάτοχος αισθάνθηκε κάπως ήσυχος πως ακόμη και αν δεν βρεθεί το όχημά του θα λάβει κάποιο ποσό ως αποζημίωση και θα μπορέσει να το αντικαταστήσει.
Ωστόσο μόλις γνωστοποίησε στην ασφαλιστική του εταιρεία την κλοπή του οχήματος και την περιοχή που έλαβε χώρα το περιστατικό ξεκίνησαν τα προβλήματα καθώς ο άνθρωπος της ασφαλιστικής τον ενημέρωσε πως δεν πρόκειται να λάβει καμία αποζημίωσης καθώς το συμβόλαιο που έχει υπογράψει ορίζει ξεκάθαρα ότι η ασφαλιστική εταιρεία τον καλύπτει στις περιοχές που ορίζει ο νόμος πως μπορεί να κινείται ελεύθερα το παλαιό πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο και όχι εντός των ορίων του Μεγάλου Δακτυλίου της Αττικής και της Θεσσαλονίκης!
Με λίγα λόγια ο ιδιοκτήτης του πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου Euro4 έμεινε και χωρίς αυτοκίνητο και χωρίς αποζημίωση από την ασφαλιστική του εταιρεία!
Σε άλλο περιστατικό ιδιοκτήτης πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου Euro4 εισήλθε παράνομα στην Αττική με το όχημά του προκάλεσε ατύχημα με μικρές ευτυχώς υλικές ζημιές και όταν ανακοίνωσε το περιστατικό στην ασφαλιστική του εταιρεία απλά του ανακοίνωσαν πως δεν μπορούν να αποζημιώσουν τον οδηγό του άλλου οχήματος καθώς το παλιό πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο που έχουν ασφαλισμένο εισήλθε παράνομα σε ζώνη που απαγορεύεται να κινείται και το συμβόλαιο ορίζει ξεκάθαρα πως η ασφαλιστική σε τέτοιες περιπτώσεις δεν αποζημιώνει κανέναν!
Ευτυχώς οι υλικές ζημιές ήταν μικρές, της τάξης των 130 ευρώ και ο κάτοχος του παλαιού πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου της κάλυψε από την… τσέπη του!
Τι πρέπει να κάνετε ώστε να είστε ασφαλισμένοι
Επειδή στην Ελλάδα κυκλοφορούν πάνω από 200.000 πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro 4 ή και παλαιότερες καλό θα ήταν οι ιδιοκτήτες τους να επικοινωνήσουν με την ασφαλιστική τους εταιρεία ώστε να διαπιστώσουν πριν από κάποιο ατύχημα ή κλοπή αν τους καλύπτει η ασφάλειά τους σε περίπτωση ατυχήματος ή κλοπής του οχήματος εντός απαγορευμένης ζώνης κίνησης σε Αττική και Θεσσαλονίκη καθώς σε διαφορετική περίπτωση θα μείνουν ταπί και… σίγουρα όχι ψύχραιμοι!
Πολλές ασφαλιστικές εταιρείες καλύπτουν ασφαλιστικά και τα συμβάντα ατυχήματος ή κλοπής ακόμη και εντός των απαγορευμένων ζωνών κίνησης των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων Euro4 η και παλαιότερων εντός Αττικής ή Θεσσαλονίκης και οι κάτοχοί τους δεν θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα σε περίπτωση αναγγελίας συμβάντος…
 
Πηγή: https://www.movenews.gr/pano-apo-200-000-katoxoi-diesel-ix-kindineyoyn-na-kinoyntai-anasfalistoi/

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ Formedia - Η Κομισιόν παρέπεμψε την Ελλάδα για τη φορολόγηση και ταξινόμηση των… ΣΕΕΑΕ GOCAR - Στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια η Ελλάδα για το τέλος ταξινόμησης στα αυτοκίνητα – Τι προβλέπει η νομοθεσία ΣΕΕΑΕ Financialreport - Κομισιόν: Παρέπεμψε την Ελλάδα για υψηλό τέλος ταξινόμησης των μεταχειρισμένων ΙΧ και φορολόγηση «δύο ταχυτήτων» ΣΕΕΑΕ CAR & MOTOR - Γιατί η Ελλάδα οδηγείται στο Ευρωδικαστήριο για τα αυτοκίνητα; ΣΕΕΑΕ Βusinessnews - ΣΕΕΑΕ: Παραπομπή της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για τα μεταχειρισμένα οχήματα ΣΕΕΑΕ Αutoblog - Στο Δικαστήριο της ΕΕ η Ελλάδα για την φορολόγηση των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ΣΕΕΑΕ Capital - Η Κομισιόν παρέπεμψε την Ελλάδα για τη φορολόγηση και ταξινόμηση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων - Τι λέει ο ΣΕΕΑΕ ΣΕΕΑΕ Reporter - ΣΕΕΑΕ - παραπομπή Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο: Οι αγώνες μας δικαιώθηκαν ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι ήθελε ο Κινέζος Πρέσβυς στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών; ΣΕΕΑΕ Carpress - Πόσο μπορεί να κοστίζουν οι δασμοί Trump στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι προσπαθούν να πετύχουν οι Κινέζοι κατασκευαστές στην Σαγκάη; ΣΕΕΑΕ Carpress - Σε ποια αυτοκίνητα και φορτηγά καταργείται το Τέλος Ταξινόμησης;