Fiat Panda CNG με μόλις 11.990 ευρώ

 

 
Του Γιώργου Κ. Ανδρή
 

Το Fiat Panda CNG χρησιμοποιώντας για την κίνηση του φυσικό αέριο προσφέρει κορυφαία οικονομία και πρακτικότητα.
Τώρα με νέα τιμή 11.990 ευρώ, η οποία θα ισχύει μέχρι το τέλος του έτους, το PandaCNG καθιστά τα οφέλη της κίνησης με φυσικό αέριο πιο προσιτά από ποτέ.
Έχοντας διαθέσει περισσότερα από 750.000 οχήματα που χρησιμοποιούν για την κίνηση τους φυσικό αέριο, η Fiat, διαθέτει την πιο ευρεία γκάμα επιβατικών και επαγγελματικών οχημάτων CNG.
Το Fiat Panda CNG αποτελεί ιδανική περίπτωση εφαρμογής συστήματος κίνησης με φυσικό αέριο αφού προσφέρει εξαιρετική οικονομία ακόμα και στις δύσκολες αστικές συνθήκες κυκλοφορίας. Παράλληλα εξαιρετικά χαμηλές στο σύνολο τους είναι και οι εκπομπές ρύπων σε σχέση με τα οχήματα (υβριδικά ή μη) που χρησιμοποιούν βενζίνη ή diesel.
Το εργοστασιακό σύστημα CNG της Fiat είναι απόλυτα ασφαλές για το όχημα και το περιβάλλον, ενώ διατηρεί και στο ακέραιο τον πρακτικό χαρακτήρα του Panda. Παράλληλα η δυνατότητα επιλογής λειτουργίας με φυσικό αέριο ή βενζίνη χαρίζουν στο Panda συνδυαστική αυτονομία που ξεπερνά τα 1.000χλμ., τη στιγμή που για κάθε 100χλμ. το Panda CNG θα χρειαστεί λιγότερο από 3 ευρώ σε κόστος καυσίμου!
Μέχρι σήμερα το μοναδικό μειονέκτημα ενός αυτοκινήτου με φυσικό αέριο ήταν η αυξημένη τιμή αγοράς σε σχέση με ένα συμβατικό όχημα. Η Fiat δίνει λύση και σε αυτό το πρόβλημα, προσφέροντας το Panda CNG μέχρι το τέλος της χρονιάς με 11.990 ευρώ, τιμή αντίστοιχη με εκείνη ενός αμιγώς βενζινοκίνητου μοντέλου. Με αυτό τον τρόπο η χρήση του Panda CNG γίνεται συμφέρουσα από το 1ο χιλιόμετρο χρήσης.
Το Panda CNG, όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα της Fiat, καλύπτεται από 5ετη εργοστασιακή εγγύηση.

Τα βασικά πλεονεκτήματα που προσφέρει το Fiat Panda CNG

Κορυφαία οικονομία καυσίμου, τόσο λόγο της χαμηλής κατανάλωσης, όσο και της συγκριτικά χαμηλότερης τιμής καυσίμου (κόστος καυσίμου χαμηλότερο από 3ευρώ/100χλμ.).
Αυξημένη αυτονομία και ευελιξία μέσω της επιλογής λειτουργίας του κινητήρα με φυσικό αέριο ή βενζίνη.
Μεγαλύτερη ενεργειακή απόδοση από οποιοδήποτε άλλο καύσιμο συμπεριλαμβανομένου και του υγραερίου.
Εξαιρετικά καθαρή μορφή ενέργειας συγκριτικά με τη βενζίνη και το diesel. Παράλληλα για τον ίδιο λόγο σημαντικά λιγότερες είναι οι επικαθήσεις στον κινητήρα και στο σύστημα λίπανσης.
Εργοστασιακό σύστημα με απόλυτη ασφάλεια, αξιοπιστία και εγγύηση.
Κόστος αγοράς αντίστοιχο με εκείνο ενός αμιγώς βενζινοκίνητου μοντέλου και μεγαλύτερη οικονομία στο κόστος καυσίμου από ένα μοντέλο diesel.

 
Πηγή: https://www.movenews.gr/fiat-panda-cng-me-molis-11-990-euro/

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ Formedia - Η Κομισιόν παρέπεμψε την Ελλάδα για τη φορολόγηση και ταξινόμηση των… ΣΕΕΑΕ GOCAR - Στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια η Ελλάδα για το τέλος ταξινόμησης στα αυτοκίνητα – Τι προβλέπει η νομοθεσία ΣΕΕΑΕ Financialreport - Κομισιόν: Παρέπεμψε την Ελλάδα για υψηλό τέλος ταξινόμησης των μεταχειρισμένων ΙΧ και φορολόγηση «δύο ταχυτήτων» ΣΕΕΑΕ CAR & MOTOR - Γιατί η Ελλάδα οδηγείται στο Ευρωδικαστήριο για τα αυτοκίνητα; ΣΕΕΑΕ Βusinessnews - ΣΕΕΑΕ: Παραπομπή της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για τα μεταχειρισμένα οχήματα ΣΕΕΑΕ Αutoblog - Στο Δικαστήριο της ΕΕ η Ελλάδα για την φορολόγηση των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ΣΕΕΑΕ Capital - Η Κομισιόν παρέπεμψε την Ελλάδα για τη φορολόγηση και ταξινόμηση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων - Τι λέει ο ΣΕΕΑΕ ΣΕΕΑΕ Reporter - ΣΕΕΑΕ - παραπομπή Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο: Οι αγώνες μας δικαιώθηκαν ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι ήθελε ο Κινέζος Πρέσβυς στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών; ΣΕΕΑΕ Carpress - Πόσο μπορεί να κοστίζουν οι δασμοί Trump στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι προσπαθούν να πετύχουν οι Κινέζοι κατασκευαστές στην Σαγκάη; ΣΕΕΑΕ Carpress - Σε ποια αυτοκίνητα και φορτηγά καταργείται το Τέλος Ταξινόμησης;