Από 20.650 ευρώ το νέο Opel Crossland X 1.5D Automatic


 
Του Γιώργου Κ. Ανδρή
 

Με μία νέα προσθήκη στη σειρά diesel, η Opel προσφέρει τώρα το Crossland X για πρώτη φορά με την πλούσια ιπποδύναμη και ροπή ενός υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα diesel, σε συνδυασμό με την άνεση ενός αυτόματου κιβωτίου με ομαλές αλλαγές σχέσεων. Αυτό σημαίνει ότι το κομψό και λειτουργικό SUV διατίθεται με αυτόματο κιβώτιο για κινητήρες diesel και βενζινοκινητήρες.
Πρώτη εμφάνιση στο Crossland X κάνει και η δερμάτινη ταπετσαρία που διατίθεται ως πολυτελής προαιρετική επιλογή για την έκδοση εξοπλισμού Ultimate, σε συνδυασμό με εργονομικά εμπρός καθίσματα AGR πιστοποιημένα από τους ειδικούς της πλάτης του Aktion Gesunder Rücken e. V.
Ο νέος 1.5L τετρακύλινδρος diesel παράγει 88 kW/120 hp και μέγιστη ροπή 300 Nm στις 1750 σαλ. (κατανάλωση καυσίμου: στην πόλη 4,4-4,3 l/100 km, εκτός πόλης 3,8-3,7 l/100 km, μικτός κύκλος 4,0 l/100 km, 105-104 g/km CO2). Ο κινητήρας συμμορφώνεται με το αυστηρό πρότυπο Euro 6d-TEMP χάρη σε ένα καινοτόμο οξειδωτικό καταλύτη /φίλτρο οξειδίων του αζώτου (NOx) σε συνδυασμό με Επιλεκτική Καταλυτική Αναγωγή – Selective Catalytic Reduction (SCR). Η Opel φέρνει το νέο Crossland X 1.5 Diesel στην αγορά με εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο και start/stop.


Η κυλινδροκεφαλή με ενσωματωμένη πολλαπλή εισαγωγής και ο στροφαλοθάλαμος του νέου 1.5L diesel κατασκευάζονται από αλουμίνιο, ενώ οι τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο ενεργοποιούνται με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους. Το σύστημα άμεσου ψεκασμού common rail λειτουργεί με πίεση 2.000 bar, με το καύσιμο να ψεκάζεται στους θαλάμους καύσης μέσω μπεκ οκτώ οπών.
Για βέλτιστη μετεπεξεργασία καυσαερίων, το σύστημα μείωσης εκπομπών ρύπων – που περιλαμβάνει παθητικό οξειδωτικό καταλύτη/ φίλτρο NOx, μπεκ ψεκασμού AdBlue, καταλύτη SCR και Φίλτρο Σωματιδίων Diesel (DPF) – αποτελεί μια ολοκληρωμένη μονάδα που τοποθετείται πολύ κοντά στον κινητήρα. Το φίλτρο NOx λειτουργεί σαν καταλύτης ψυχρών εκκινήσεων, μειώνοντας τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου σε θερμοκρασίες κάτω από το όριο ενεργοποίησης του SCR. Με αυτή την καινοτόμο τεχνολογία, ο νέος 1.5L diesel πληροί το αυστηρό πρότυπο εκπομπών ρύπων Euro 6d-TEMP για τα οξείδια του αζώτου (NOx).
 
Πηγή: https://www.movenews.gr/apo-20-650-euro-to-neo-opel-crossland-x-1-5-d-automatic/

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ Formedia - Η Κομισιόν παρέπεμψε την Ελλάδα για τη φορολόγηση και ταξινόμηση των… ΣΕΕΑΕ GOCAR - Στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια η Ελλάδα για το τέλος ταξινόμησης στα αυτοκίνητα – Τι προβλέπει η νομοθεσία ΣΕΕΑΕ Financialreport - Κομισιόν: Παρέπεμψε την Ελλάδα για υψηλό τέλος ταξινόμησης των μεταχειρισμένων ΙΧ και φορολόγηση «δύο ταχυτήτων» ΣΕΕΑΕ CAR & MOTOR - Γιατί η Ελλάδα οδηγείται στο Ευρωδικαστήριο για τα αυτοκίνητα; ΣΕΕΑΕ Βusinessnews - ΣΕΕΑΕ: Παραπομπή της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για τα μεταχειρισμένα οχήματα ΣΕΕΑΕ Αutoblog - Στο Δικαστήριο της ΕΕ η Ελλάδα για την φορολόγηση των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ΣΕΕΑΕ Capital - Η Κομισιόν παρέπεμψε την Ελλάδα για τη φορολόγηση και ταξινόμηση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων - Τι λέει ο ΣΕΕΑΕ ΣΕΕΑΕ Reporter - ΣΕΕΑΕ - παραπομπή Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο: Οι αγώνες μας δικαιώθηκαν ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι ήθελε ο Κινέζος Πρέσβυς στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών; ΣΕΕΑΕ Carpress - Πόσο μπορεί να κοστίζουν οι δασμοί Trump στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι προσπαθούν να πετύχουν οι Κινέζοι κατασκευαστές στην Σαγκάη; ΣΕΕΑΕ Carpress - Σε ποια αυτοκίνητα και φορτηγά καταργείται το Τέλος Ταξινόμησης;