«Χειρόφρενο» στις πωλήσεις εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων!

 

 

Του Γιώργου Κ. Ανδρή
 
«Χειρόφρενο» φαίνεται πως τράβηξαν οι πωλήσεις εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων τον Μάρτιο καθώς σημείωσαν οριακή αύξηση 0,4% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2018.
Ωστόσο οι πωλήσεις εισαγόμενων μεταχειρισμένων εξακολουθούν να παραμένουν σε πολύ υψηλά επίπεδα και μάλιστα είναι περίπου 900 μονάδες πάνω από τα αντίστοιχα καινούρια ΙΧ που διατέθηκαν σε ιδιώτες καταναλωτές.
Το «φρενάρισμα» στις πωλήσεις των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ακολουθεί βέβαια την ίδια τάση που καταγράφουν οι πωλήσεις των καινούριων αυτοκινήτων αλλά σε πολύ μικρότερο ρυθμό.
Ειδικότερα τον Μάρτιο οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων σημείωσαν πτώση 13,6% με 9.479 ταξινομήσεις έναντι 10.969 πωλήσεων τον αντίστοιχο μήνα του 2018.
Στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα οι πωλήσεις σημείωσαν οριακή άνοδο 0,4% και ανήλθαν σε 5.200 μονάδες έναντι 5.177 οχημάτων τον αντίστοιχο μήνα του 2018.
Ωστόσο η μεγάλη διαφορά έρχεται αν συγκρίνει κανείς τις πωλήσεις εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στο πρώτο τρίμηνο καθώς τον Ιανουάριο οι πωλήσεις σημείωσαν άνοδο 19,8%, τον Φεβρουάριο 25,8% και τον Μάρτιο μόλις 0,4%. Δηλαδή η πτώση που καταγράφηκε μεταξύ Φεβρουαρίου και Μαρτίου ξεπερνά το 25%.
Σε επίπεδο τριμήνου οι πωλήσεις καινούριων και εισαγόμενων μεταχειρισμένων έχουν μια διαφορά της τάξης των 8.500 μονάδων υπέρ των καινούριων αλλά αν συγκρίνει κανείς τις πωλήσεις των καινούριων σε ιδιώτες καταναλωτές με τις αντίστοιχες των εισαγόμενων μεταχειρισμένων η πλάστιγγα γέρνει υπέρ των εισαγόμενων μεταχειρισμένων με διαφορά περίπου 6.000 μονάδων.
Ωστόσο οι καταναλωτές θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί αν επιλέξουν να αγοράσουν κάποιο εισαγόμενο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο καθώς πάρα πολλοί επιτήδειοι έμποροι εκμεταλλευόμενοι την οικονομική κρίση πουλάνε «σαπάκια» με γυρισμένα χιλιόμετρα και αντί για ευκαιρίες οι νέοι ιδιοκτήτες επωμίζονται τις κοστοβόρες ζημιές που παρουσιάζουν τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα λόγω των εκατοντάδων χιλιάδων χιλιομέτρων που έχουν διανύσει στην πραγματικότητα.
Λιγότερες μεταβιβάσεις
Τα αρνητικά πρόσημα στις πωλήσεις καινούριων και εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων είχαν αντίκτυπο και στις μεταβιβάσεις οχημάτων.
Ειδικότερα τον Μάρτιο μεταβιβάστηκαν 26.567 αυτοκίνητα έναντι 31.305 οχημάτων με αποτέλεσμα η αγορά να καταγράφει πτώση 15,1%.
Σε επίπεδο τριμήνου οι μεταβιβάσεις φέτος ανήλθαν σε 88.849 έναντι 90.471 πράξεων το αντίστοιχο διάστημα του 2018 με αποτέλεσμα η συγκεκριμένη αγορά να καταγράφει πτώση 1,8%.
 
 Πηγή:  https://www.movenews.gr/xeirofreno-stis-polhseis-eisagomenon-metaxeirismenon-aytokinhton/

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ Carpress - Αποκλειστικό! Γιατί κάνουν έφοδο οι Αρχές σε Διευθύνσεις Μεταφορών; ΣΕΕΑΕ Carpress - Γιατί η Ελλάδα κινδυνεύει να γίνει η «χωματερή» παλαιών ΙΧ όλης της ΕΕ; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι ετοιμάζει η ΑΑΔΕ για τους ιδιοκτήτες που έχουν τα ΙΧ τους σε ακινησία; ΣΕΕΑΕ Τοποθέτηση προέδρου του ΣΕΕΑΕ στον κεντρικό δελτίο ειδήσεων στον Alpha. ΣΕΕΑΕ Formedia - Η Κομισιόν παρέπεμψε την Ελλάδα για τη φορολόγηση και ταξινόμηση των… ΣΕΕΑΕ GOCAR - Στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια η Ελλάδα για το τέλος ταξινόμησης στα αυτοκίνητα – Τι προβλέπει η νομοθεσία ΣΕΕΑΕ Financialreport - Κομισιόν: Παρέπεμψε την Ελλάδα για υψηλό τέλος ταξινόμησης των μεταχειρισμένων ΙΧ και φορολόγηση «δύο ταχυτήτων» ΣΕΕΑΕ CAR & MOTOR - Γιατί η Ελλάδα οδηγείται στο Ευρωδικαστήριο για τα αυτοκίνητα; ΣΕΕΑΕ Βusinessnews - ΣΕΕΑΕ: Παραπομπή της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για τα μεταχειρισμένα οχήματα ΣΕΕΑΕ Αutoblog - Στο Δικαστήριο της ΕΕ η Ελλάδα για την φορολόγηση των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ΣΕΕΑΕ Capital - Η Κομισιόν παρέπεμψε την Ελλάδα για τη φορολόγηση και ταξινόμηση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων - Τι λέει ο ΣΕΕΑΕ ΣΕΕΑΕ Reporter - ΣΕΕΑΕ - παραπομπή Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο: Οι αγώνες μας δικαιώθηκαν