Καμία επιβάρυνση στα Τέλη Κυκλοφορίας 2020!


 

Του Γιώργου Κ. Ανδρή
 
H καθολική εφαρμογή του νέου τρόπου μέτρησης των εκπομπών ρύπων και κατανάλωσης καυσίμου (WLTP), από την 1 Σεπτεμβρίου, αναμένεται να φέρει τα πάνω-κάτω στα τέλη κυκλοφορίας για τους ιδιοκτήτες των καινούργιων αυτοκινήτων.
Και αυτό γιατί το κόστος των τελών είναι συνδεδεμένο με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.
«Καμία επιβάρυνση δεν έχουν τα Τέλη Κυκλοφορίας 2020. Οι πολίτες δεν πρόκειται να πληρώσουν τις αλλαγές που θα προκαλέσει το νέο πρότυπο WLTP και η κυβέρνηση θα πραγματοποιήσει αναπροσαρμογές οι οποίες θα είναι προς όφελος των πολιτών! Άλλωστε η μείωση της επιβάρυνσης των πολιτών και των επιχειρήσεων αποτελεί βασικό στόχο της κυβέρνησης Μητσοτάκη».
Μάλιστα εντύπωση μας προκάλεσε το γεγονός πως ο κυβερνητικός εκπρόσωπος είχε διαβάσει από νωρίς το πρωί το δημοσίευμα του Newsauto.gr και είχε επικοινωνήσει ήδη με τα εμπλεκόμενα συναρμόδια Υπουργεία (Οικονομικών, Μεταφορών και Περιβάλλοντος) ώστε να ενεργοποιηθούν άμεσα και να μην επιβαρυνθούν οι ιδιοκτήτες οχημάτων από τις αλλαγές που θα προκαλέσει από την 1η Σεπτεμβρίου το νέο πρότυπο WLTP. Συνεπώς, τα τέλη παραμένουν αμετάβλητα για φέτος.
Οι όποιες αναπροσαρμογές θα αφορούν στα Τέλη Κυκλοφορίας των αυτοκινήτων που υπολογίζονται σύμφωνα με τις εκπομπές CO2 και αφορούν μοντέλα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας μετά την 1η Νοεμβρίου 2010 και είναι:
0-90 γρ. CO2 – Μηδέν ευρώ
91-100 γρ. CO2 – 0,90 ευρώ / γραμμάριο
101-120 γρ. CO2 – 0,98 ευρώ / γραμμάριο
121-140 γρ. CO2 – 1,20 ευρώ / γραμμάριο
141-160 γρ. CO2 – 1,85 ευρώ / γραμμάριο
161-180 γρ. CO2 – 2,45 ευρώ / γραμμάριο
181-200 γρ. CO2 – 2,78 ευρώ / γραμμάριο
201-250 γρ. CO2 – 3,05 ευρώ / γραμμάριο
Άνω από 251 γρ. CO2 – 3,72 ευρώ / γραμμάριο
Τα αυτοκίνητα στα όποια τα Τέλη Κυκλοφορίας υπολογίζονται σύμφωνα με τις εκπομπές ρύπων ξεπερνούν το 1,2 εκατ. μονάδες και πάνω από 2,5 εκατ. οχήματα ιδιοκτήτες πληρώνουν με βάσει τον κυβισμό του κινητήρα.
 
Πηγή:  https://www.movenews.gr/kamia-epibarynsh-sta-telh-kykloforias-2020/

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ Carpress - Αποκλειστικό! Γιατί κάνουν έφοδο οι Αρχές σε Διευθύνσεις Μεταφορών; ΣΕΕΑΕ Carpress - Γιατί η Ελλάδα κινδυνεύει να γίνει η «χωματερή» παλαιών ΙΧ όλης της ΕΕ; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι ετοιμάζει η ΑΑΔΕ για τους ιδιοκτήτες που έχουν τα ΙΧ τους σε ακινησία; ΣΕΕΑΕ Τοποθέτηση προέδρου του ΣΕΕΑΕ στον κεντρικό δελτίο ειδήσεων στον Alpha. ΣΕΕΑΕ Formedia - Η Κομισιόν παρέπεμψε την Ελλάδα για τη φορολόγηση και ταξινόμηση των… ΣΕΕΑΕ GOCAR - Στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια η Ελλάδα για το τέλος ταξινόμησης στα αυτοκίνητα – Τι προβλέπει η νομοθεσία ΣΕΕΑΕ Financialreport - Κομισιόν: Παρέπεμψε την Ελλάδα για υψηλό τέλος ταξινόμησης των μεταχειρισμένων ΙΧ και φορολόγηση «δύο ταχυτήτων» ΣΕΕΑΕ CAR & MOTOR - Γιατί η Ελλάδα οδηγείται στο Ευρωδικαστήριο για τα αυτοκίνητα; ΣΕΕΑΕ Βusinessnews - ΣΕΕΑΕ: Παραπομπή της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για τα μεταχειρισμένα οχήματα ΣΕΕΑΕ Αutoblog - Στο Δικαστήριο της ΕΕ η Ελλάδα για την φορολόγηση των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ΣΕΕΑΕ Capital - Η Κομισιόν παρέπεμψε την Ελλάδα για τη φορολόγηση και ταξινόμηση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων - Τι λέει ο ΣΕΕΑΕ ΣΕΕΑΕ Reporter - ΣΕΕΑΕ - παραπομπή Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο: Οι αγώνες μας δικαιώθηκαν