Τι θα γίνει με την εισαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων....

 

 

Με αφορμή τα δημοσιεύματα που κατά καιρούς έχουν γραφτεί σχετικά με τον νόμο δώρο του πρώην Υπουργού μεταφορών προς το Σύνδεσμο Εισαγωγέων Καινούργιων αυτοκινήτων θέλουμε να σας ενημερώσουμε τα εξής τα οποία σαν ανεξάρτητοι δημοσιογράφοι θα τα δημοσιεύσετε. Είμαστε οι πρώτοι που ζητούμε την εισαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων τα οποία θα είναι αξιόπιστα και δεν θα έχουν παραποιηθεί τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους αλλά το κλείσιμο 4000 και πλέον επιχειρήσεων δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό από κανένα νοήμονα άνθρωπο πόσο μάλλον αν υπολογίσουμε και την απώλεια μερικών δεκάδων χιλιάδων θέσεων εργασίας που απασχολούνται σε αυτές τις επιχειρήσεις. Επειδή προφανώς δεν είστε σωστά ενημερωμένοι για το τι νομοθέτησε η προηγούμενη κυβέρνηση θα μας επιτρέψετε να σας παραθέσουμε συνοπτικά τις ρυθμίσεις αυτές για την συζήτηση των οποίων είμαστε πρόθυμοι να συμβάλουμε. Δικαιολογητικά: 1. Υποβολή από τον εισαγωγέα βεβαίωσης τεχνικής επικαιροποίησης. Η βεβαίωση αυτή θα εκδίδεται από τους εισαγωγείς μέσω ενός ηλεκτρονικού συστήματος το οποίο είχε «δωρίσει» ο Σύνδεσμος στο Υπουργείο Μεταφορών. Δηλαδή ένας ιδιωτικός φορέας του οποίου τα συμφέροντα είναι αντικρουόμενα με αυτά των εισαγωγέων μεταχειρισμένων. Μάλιστα προβλεπόταν για την έκδοση της εν λόγω βεβαίωσης χρόνος 15 ημερών χωρίς όμως να καθορίζονται στην περίπτωση της μη έκδοσης κυρώσεις ή πρόστιμα. Τα δε πρόστιμα των 2000 ευρώ που αναγράφονται είναι άνευ αντικειμένου αφού οι επαναλαμβανόμενες προθεσμίες των 15 ημερών (με οποιαδήποτε δικαιολογία) δεν απαγορεύονται. 2. Βεβαίωση ΚΤΕΟ Εδώ εάν είχε ζητηθεί το τελευταίο ΚΤΕΟ του αυτοκινήτου στην αλλοδαπή (σε όσες περιπτώσεις υπήρχε τέτοιο έγγραφο) κανείς δεν θα είχε λόγο να αντιδράσει. Αντί αυτού όμως ζητείται βεβαίωση ΚΤΕΟ της χώρας προέλευσης στην οποία θα πρέπει να αναφέρεται πότε έπρεπε να γίνουν οι έλεγχοι, πότε έγιναν, ποιοι εκκρεμούν, ποιοι ήταν επιτυχείς ποιοι όχι και γιατί και πόσα χιλιόμετρα είχε διανύσει το αυτοκίνητο σε κάθε έλεγχο. Όπως αντιλαμβάνεστε αφενός είναι αμφίβολο εάν μπορεί να δοθεί τέτοια βεβαίωση, αφετέρου εάν π.χ. αυτοκίνητο έχει εκδοθεί σαν πρώτη άδεια στην Γαλλία και μετά έχει πουληθεί στην Γερμανία ή και Πολωνία για να πάρει κανείς τέτοια βεβαίωση πρέπει να επισκεφτεί όλα αυτά τα κράτη και όπως προαναφέραμε τέτοια βεβαίωση δεν χορηγείται. 3. Βεβαίωση της Αρχής που εξέδωσε την άδεια.
 
Πηγή: https://pitsounicity.gr/automoto/ti-tha-ginei-me-tin-eisagogi-metaxeirismenon-aftokiniton

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ Carpress - Γιατί οδηγείται η Ελλάδα πάλι στο Ευρωδικαστήριο; ΣΕΕΑΕ Carpress - Αυτός είναι ο νέος Γενικός Γραμματέας Μεταφορών! ΣΕΕΑΕ Carpress - Απατεώνας εισέπραξε 235.000 ευρώ πουλώντας ανύπαρκτα αυτοκίνητα! ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι έχει προκαλέσει στην ελληνική αγορά ΙΧ το σκάνδαλο των αγροτικών επιδοτήσεων; ΣΕΕΑΕ Carpress - Αποκλειστικό: Τι αποφάσισε η Κομισιόν για τα εταιρικά αυτοκίνητα; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι έκαναν τρία λιμάνια σε κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία που δεν πληρώνει; ΣΕΕΑΕ Carpress - Ποιοι ιδιοκτήτες δεν θα πληρώνουν διόδια και Τέλη Κυκλοφορίας έως το 2031; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι αλλάζει στο Ψηφιακό Πελατολόγιο; Κίνηση ματ από την ΑΑΔΕ ΣΕΕΑΕ Carpress -Σοκ! Σε πόσες ημέρες εκτελωνίζονται πλέον τα εισαγόμενα μεταχερισμένα ΙΧ; ΣΕΕΑΕ Carpress - Αποκλειστικό! Γιατί κάνουν έφοδο οι Αρχές σε Διευθύνσεις Μεταφορών; ΣΕΕΑΕ Carpress - Γιατί η Ελλάδα κινδυνεύει να γίνει η «χωματερή» παλαιών ΙΧ όλης της ΕΕ; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι ετοιμάζει η ΑΑΔΕ για τους ιδιοκτήτες που έχουν τα ΙΧ τους σε ακινησία;