Το λόγο έχει ο Πρωθυπουργός της Ελλάδας και η ΕΕ!










Από το γραφείο Τύπου ΣΕΕΑΕ με τίτλο «Το λόγο έχει ο Πρωθυπουργός της Ελλάδας και η ΕΕ!» εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:
«Μετά από πολύμηνη αναμονή και τις αλλεπάλληλες διαβεβαιώσεις από στελέχη του Υπουργείου Οικονομικών σχετικά με την λύση που θα έδινε στην αγορά του αυτοκινήτου ο πολυαναμενόμενος νέος τρόπος φορολόγησης και εκτελωνισμού εισαγόμενων οχημάτων, δυστυχώς τελικά φαίνεται ότι τώρα εξηγείται η παράλογη καθυστέρηση στην ψήφισή του. Με βάση πληροφορίες που διέρρευσαν στον Τύπο για τα πραγματικά σχέδια του Υπουργείου Οικονομικών, εφόσον όντως ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, είμαστε μπροστά σε ένα ιστορικό λάθος που θα οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια στο χείλος του γκρεμού χιλιάδες εμπορίες αυτοκινήτων, δεκάδες χιλιάδες υπαλλήλους στην ανεργία και βέβαια τους καταναλωτές στην «αγκαλιά» των εισαγωγέων καινούριων αυτοκινήτων.
Παρά το γεγονός ότι τα στελέχη του Υπουργείου Οικονομικών μας διαβεβαίωναν εδώ και μήνες πως ο νέος τρόπος φορολόγησης θα επιβληθεί με γνώμονα την επί ίσοις όροις αντιμετώπιση καινούργιου και μεταχειρισμένου αυτοκινήτου μαθαίνουμε εντελώς ξαφνικά ότι όχι μόνο δεν θα επιβληθεί επί ίσοις όροις, αλλά αντιθέτως έρχεται και νέο χαράτσι με τη μορφή «περιβαλλοντικού τέλους» που σύμφωνα με δημοσιεύματα του Τύπου εξετάζεται να επιβληθεί κατά των εκτελωνισμό, σε όλα τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro 4 ή και παλαιότερες οδηγίες! Θεωρούμε βέβαια δεδομένο για λόγους ισονομίας ότι η επιβολή του «περιβαλλοντικού τέλους» θα επεκταθεί και στα εγχώρια μεταχειρισμένα που ήδη κυκλοφορούν στη χώρα μας με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει για το πορτοφόλι του καταναλωτή!
Όμως το σχέδιο «εξόντωσης» των εμπόρων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων φαίνεται ότι δεν σταματά εδώ καθώς σύμφωνα με τα ίδια δημοσιεύματα, ακόμη και η εισαγωγή νεότερων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων γίνεται απαγορευτική καθώς το κόστος εκτελωνισμού διπλασιάζεται ή τριπλασιάζεται ακόμη και για οχήματα που έχουν κυκλοφορήσει για περίπου ένα χρόνο στην ΕΕ! Όπως είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς, αν τελικά υιοθετηθεί το συγκεκριμένο σχέδιο που είδε το φως της δημοσιότητας, τότε θα είναι ξεκάθαρο ότι η Πολιτεία εν τέλει δεν θέλει να υπάρχει ένας υγιής ανταγωνισμός μεταξύ καινούργιων και εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, και με πρόφαση το… περιβάλλον θα εξυπηρετήσει και πάλι συγκεκριμένους κύκλους συμφερόντων κάνοντας παντελώς απαγορευτική την εισαγωγή γενικά, ακόμα και σχεδόν καινούργιων αυτοκινήτων.
Αν τα στελέχη του Υπουργείου Οικονομικών δεν διαψεύσουν άμεσα και έμπρακτα τις ανωτέρω φήμες, τότε θα είναι συνένοχοι σε ένα «έγκλημα» ενάντια στους εμπόρους μεταχειρισμένων αυτοκινήτων το οποίο αυτή τη φορά δε θα μείνει αναπάντητο και πλέον το λόγο θα έχουν τόσο ο Πρωθυπουργός της Ελλάδας κ. Κυριάκος Μητσοτάκης όσο και η Ευρωπαϊκή Ένωση, ώστε να δοθεί μια οριστική λύση στο φαινόμενο του αθέμιτου ανταγωνισμού που έχει επικρατήσει στον κλάδο εδώ και δεκαετίες»!
 
Πηγή:https://now24.gr/to-logo-exei-o-prothupourgos-tis-elladas-kai-i-ee/

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ Carpress - Ποια Διεύθυνση Μεταφορών μηδένισε τις εκκρεμότητες; ΣΕΕΑΕ Carpress - Επίσημο! Πόσο μειώνονται Τεκμήρια και Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης; ΣΕΕΑΕ Carpress - Ποιοι «πράσινοι» φόροι θα αλλάξουν στα αυτοκίνητα; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι αποφάσισε το κράτος για τα πρόστιμα στα ανασφάλιστα οχήματα; ΣΕΕΑΕ Carpress - Προσοχή στην Χαλκίδα! Ο επιτήδειος έμπορος πούλησε ΙΧ ιδιώτη και δεν του δίνει τα χρήματα ΣΕΕΑΕ Carpress - Επένδυση-μαμούθ 300 εκατ. ευρώ σε ελληνική εταιρεία εμπορίας μεταχειρισμένων ΙΧ! ΣΕΕΑΕ Car & motor - Τι αλλάζει στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ - Τι θα γίνει με τα πρόστιμα; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι θα κερδίζουν όσοι κάνουν εργοστάσια παραγωγής οχημάτων στην Ελλάδα; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι συμφώνησε η Κομισιόν με τις αυτοκινητοβιομηχανίες; ΣΕΕΑΕ Carpress - Νέος ΚΟΚ: Τι θα πάθετε αν παρκάρετε παράνομα σε θέση φόρτισης ηλεκτρικού ΙΧ; ΣΕΕΑΕ Carpress - Καινούρια αυτοκίνητα βενζίνης ή diesel και μετά το 2035; – Τι εξετάζει η Κομισιόν ΣΕΕΑΕ Carpress - Τεράστιες καθυστερήσεις στους εκτελωνισμούς αυτοκινήτων! – Τι φταίει;