«Πάγωσαν» οι εισαγωγές μεταχειρισμένων ΙΧ από την Ιταλία





Του
 Γιώργου Κ. Ανδρή
 






Τεράστια προβλήματα έχουν προκληθεί στις Διευθύνσεις Μεταφορών όλης της χώρας με τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που εισάγονται από την Ιταλία εξαιτίας της ποιότητας του εγγράφου από δίνουν τα ιταλικά ΚΤΕΟ.
Ειδικότερα σύμφωνα με πληροφορίες του Carpress.gr το θέμα απασχολεί τους τελευταίους μήνες τις Διευθύνσεις Μεταφορών καθώς αρνούνται να ταξινομήσουν μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που φέρουν αυτό το ασπρόμαυρο έντυπο που δίνουν τα ιταλικά ΚΤΕΟ ενώ σύμφωνα με την πρόσφατη ελληνική νομοθεσία για να εκτελωνιστεί ένα μεταχειρισμένο όχημα θα πρέπει να προσκομιστεί το γνήσιο έγγραφο του ΚΤΕΟ της χώρας που έχει ελεγχθεί το οποίο κάποιοι θεωρούν ότι είναι έγχρωμο.
Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος κ. Κωνσταντίνος Κυράτσος μιλώντας στο Carpress.gr επισήμανε μεταξύ άλλων ότι: «Τους τελευταίους μήνες προσπαθούμε να βρούμε λύση σε ένα πρόβλημα που έχει προκύψει με τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα από την Ιταλία καθώς τα επίσημα έγγραφα των ΚΤΕΟ όντας ασπρόμαυρα οι υπάλληλοι των Διευθύνσεων Μεταφορών θεωρούν ότι δεν είναι πρωτότυπα και δεν προχωρούν τη διαδικασία της ταξινόμησης. Για αυτή την αιτία της δυσλειτουργίας δεν ευθύνονται οι Έλληνες έμποροι καθώς αυτά είναι τα πρωτότυπα έγγραφα που μας δίνουν από την Ιταλία. Άλλωστε η κυβέρνηση της Ιταλίας έχει επίσημα αναρτήσει ιστοσελίδα (https://www.ilportaledellautomobilista.it/web/portale-automobilista/verifica-ultima-revisione) στην οποία μπορεί ο οποιοσδήποτε να πιστοποιήσει τους Τεχνικούς Ελέγχους των ιταλικών οχημάτων και οι Αρχές να μπορούν να διαπιστώσουν αμέσως αν έχει προσκομιστεί το πρωτότυπο έγγραφο ή κάποιο πλαστό. Ωστόσο κανείς από την Πολιτεία δεν έχει απαντήσει ακόμη στις ενοχλήσεις μας έχοντας κυριολεκτικά «παγώσει» τις εισαγωγές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων από την Ιταλία δημιουργώντας παράλληλα και σοβαρές απώλειες στα κρατικά έσοδα. Ευελπιστούμε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών να αντιδράσει άμεσα ώστε να ξεμπλοκάρουν οι εισαγωγές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων από την Ιταλία και οι έμποροι να λειτουργήσουν χωρίς επιπλέον προβλήματα καθώς δεν είναι και λίγα αυτά που έχει προκαλέσει ο κορωνοϊός.
Παράλληλα τα υπέρογκα πρόστιμα των 50.000 ευρώ που έχουν θεσπιστεί σε περίπτωση προσκόμισης πλαστών εγγράφων, μεταξύ των οποίων και εκείνο από τα ΚΤΕΟ, δεν αφήνουν περιθώρια στους επιτήδειους καθώς ένα τέτοιο πρόστιμο αν τους επιβληθεί αυτομάτως θα βάλουν λουκέτο στο κατάστημά τους.»
 
Πηγή:  https://www.carpress.gr/pagosan-oi-eisagoges-metacheirismenon-ich-apo-tin-italia/

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ Carpress - Γιατί οδηγείται η Ελλάδα πάλι στο Ευρωδικαστήριο; ΣΕΕΑΕ Carpress - Αυτός είναι ο νέος Γενικός Γραμματέας Μεταφορών! ΣΕΕΑΕ Carpress - Απατεώνας εισέπραξε 235.000 ευρώ πουλώντας ανύπαρκτα αυτοκίνητα! ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι έχει προκαλέσει στην ελληνική αγορά ΙΧ το σκάνδαλο των αγροτικών επιδοτήσεων; ΣΕΕΑΕ Carpress - Αποκλειστικό: Τι αποφάσισε η Κομισιόν για τα εταιρικά αυτοκίνητα; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι έκαναν τρία λιμάνια σε κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία που δεν πληρώνει; ΣΕΕΑΕ Carpress - Ποιοι ιδιοκτήτες δεν θα πληρώνουν διόδια και Τέλη Κυκλοφορίας έως το 2031; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι αλλάζει στο Ψηφιακό Πελατολόγιο; Κίνηση ματ από την ΑΑΔΕ ΣΕΕΑΕ Carpress -Σοκ! Σε πόσες ημέρες εκτελωνίζονται πλέον τα εισαγόμενα μεταχερισμένα ΙΧ; ΣΕΕΑΕ Carpress - Αποκλειστικό! Γιατί κάνουν έφοδο οι Αρχές σε Διευθύνσεις Μεταφορών; ΣΕΕΑΕ Carpress - Γιατί η Ελλάδα κινδυνεύει να γίνει η «χωματερή» παλαιών ΙΧ όλης της ΕΕ; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι ετοιμάζει η ΑΑΔΕ για τους ιδιοκτήτες που έχουν τα ΙΧ τους σε ακινησία;