Σοκ! Τα βενζινάδικα μειώνουν ώρες λειτουργίας και υπαλλήλους!



Του Γιώργου Κ. Ανδρή




Άσχημα τα μαντάτα κυρίως για τα εταιρικά πρατήρια υγρών καυσίμων αλλά και για τα «οικογενειακά» καθώς η ραγδαία αύξηση των λειτουργικών εξόδων σε συνδυασμό με την δραματική μείωση της κατανάλωσης έχουν οδηγήσει σε αδιέξοδο πολλές επιχειρήσεις του κλάδου.
Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες του Newsauto.gr ήδη οι μεγάλες εταιρείες πετρελαιοειδών πρόσφατα έδωσαν εντολή για δραστικές περικοπές στα λειτουργικά έξοδα έως τα τέλη Μαΐου και έπειτα ανάλογα με τις συνθήκες και τα δεδομένα θα αποφασιστεί τι μέλλει γενέσθαι…
Ο κ. Γιώργος Ασμάτογλου πρώην πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων (ΠΟΠΕΚ) δήλωσε στο Newsauto.gr ότι: «Πέραν της δραματικής αύξησης των λειτουργικών εξόδων σημαντικό ρόλο στην κάθετη πτώση των εσόδων έχει διαδραματίσει και η τεράστια μείωση που καταγράφει η ζήτηση στα καύσιμα από τους καταναλωτές. Η εκτόξευση των τιμών στα καύσιμα έχει απομακρύνει χιλιάδες καταναλωτές από τα πρατήρια υγρών καυσίμων. Ήδη το ποσοστό μείωσης της κατανάλωσης στην αμόλυβδη βενζίνη έχει ξεπεράσει το 30% ενώ στο πετρέλαιο κίνησης είναι ακόμη υψηλότερο και προσεγγίζει το 40%. Αντίστοιχα ποσοστά πτώσης καταγράφονται και στο Υγραέριο κίνησης. Αν δεν ληφθούν άμεσα μέτρα στήριξης για τους ιδιοκτήτες πρατηρίων υγρών καυσίμων, είτε είναι εταιρικά είτε ιδιωτικά, το μόνο σίγουρο είναι ότι ο αριθμός τους θα μειωθεί πάρα πολύ με αποτέλεσμα να χαθούν χιλιάδες θέσεις εργασίας αλλά και το κράτος να χάσει σημαντικά έσοδα.»
Σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto.gr οι ώρες λειτουργίας των εταιρικών πρατηρίων υγρών καυσίμων θα περιοριστούν από το πρωί έως νωρίς το βράδυ ενώ εκατοντάδες πρατήρια οδεύουν πρόσω ολοταχώς προς κατάργηση της λειτουργίας τους κατά τη διάρκεια της νύχτας. Επίσης πολλά πρατήρια αναμένεται να σταματήσουν να λειτουργούν τα Σαββατοκύριακα ώστε να περιορίσουν ακόμη περισσότερο τα λειτουργικά έξοδα.
Άλλωστε μόνο το κόστος του ηλεκτρικού ρεύματος που πληρώνει ένας ιδιοκτήτης πρατηρίου υγρών καυσίμων έχει εκτοξευθεί κατά πολλές χιλιάδες ευρώ οπότε μόνο αυτό το αυτό το λειτουργικό κόστος είναι αρκετό για να τιναχθεί κυριολεκτικά στον αέρα ένα πρατήριο υγρών καυσίμων.
Βέβαια όλα τα παραπάνω συντελούν στο γεγονός ότι με αυτό τον τρόπο θα δοθεί περισσότερος «χώρος» στα πρατήρια που διακινούν λαθραία καύσιμα ή πουλάνε καύσιμα με χημικούς διαλύτες επιδεινώνοντας έτσι ακόμη περισσότερο την άσχημη κατάσταση που επικρατεί στην αγορά καυσίμων με τους καταναλωτές να παραμένουν στο έλεος του Θεού…
 
Πηγή:  https://www.carpress.gr/sok-ta-venzinadika-meionoun-ores-leitourgias-kai-ypallilous/

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ Carpress - Ποια Διεύθυνση Μεταφορών μηδένισε τις εκκρεμότητες; ΣΕΕΑΕ Carpress - Επίσημο! Πόσο μειώνονται Τεκμήρια και Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης; ΣΕΕΑΕ Carpress - Ποιοι «πράσινοι» φόροι θα αλλάξουν στα αυτοκίνητα; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι αποφάσισε το κράτος για τα πρόστιμα στα ανασφάλιστα οχήματα; ΣΕΕΑΕ Carpress - Προσοχή στην Χαλκίδα! Ο επιτήδειος έμπορος πούλησε ΙΧ ιδιώτη και δεν του δίνει τα χρήματα ΣΕΕΑΕ Carpress - Επένδυση-μαμούθ 300 εκατ. ευρώ σε ελληνική εταιρεία εμπορίας μεταχειρισμένων ΙΧ! ΣΕΕΑΕ Car & motor - Τι αλλάζει στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ - Τι θα γίνει με τα πρόστιμα; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι θα κερδίζουν όσοι κάνουν εργοστάσια παραγωγής οχημάτων στην Ελλάδα; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι συμφώνησε η Κομισιόν με τις αυτοκινητοβιομηχανίες; ΣΕΕΑΕ Carpress - Νέος ΚΟΚ: Τι θα πάθετε αν παρκάρετε παράνομα σε θέση φόρτισης ηλεκτρικού ΙΧ; ΣΕΕΑΕ Carpress - Καινούρια αυτοκίνητα βενζίνης ή diesel και μετά το 2035; – Τι εξετάζει η Κομισιόν ΣΕΕΑΕ Carpress - Τεράστιες καθυστερήσεις στους εκτελωνισμούς αυτοκινήτων! – Τι φταίει;