Σοκ! Τα βενζινάδικα μειώνουν ώρες λειτουργίας και υπαλλήλους!



Του Γιώργου Κ. Ανδρή




Άσχημα τα μαντάτα κυρίως για τα εταιρικά πρατήρια υγρών καυσίμων αλλά και για τα «οικογενειακά» καθώς η ραγδαία αύξηση των λειτουργικών εξόδων σε συνδυασμό με την δραματική μείωση της κατανάλωσης έχουν οδηγήσει σε αδιέξοδο πολλές επιχειρήσεις του κλάδου.
Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες του Newsauto.gr ήδη οι μεγάλες εταιρείες πετρελαιοειδών πρόσφατα έδωσαν εντολή για δραστικές περικοπές στα λειτουργικά έξοδα έως τα τέλη Μαΐου και έπειτα ανάλογα με τις συνθήκες και τα δεδομένα θα αποφασιστεί τι μέλλει γενέσθαι…
Ο κ. Γιώργος Ασμάτογλου πρώην πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων (ΠΟΠΕΚ) δήλωσε στο Newsauto.gr ότι: «Πέραν της δραματικής αύξησης των λειτουργικών εξόδων σημαντικό ρόλο στην κάθετη πτώση των εσόδων έχει διαδραματίσει και η τεράστια μείωση που καταγράφει η ζήτηση στα καύσιμα από τους καταναλωτές. Η εκτόξευση των τιμών στα καύσιμα έχει απομακρύνει χιλιάδες καταναλωτές από τα πρατήρια υγρών καυσίμων. Ήδη το ποσοστό μείωσης της κατανάλωσης στην αμόλυβδη βενζίνη έχει ξεπεράσει το 30% ενώ στο πετρέλαιο κίνησης είναι ακόμη υψηλότερο και προσεγγίζει το 40%. Αντίστοιχα ποσοστά πτώσης καταγράφονται και στο Υγραέριο κίνησης. Αν δεν ληφθούν άμεσα μέτρα στήριξης για τους ιδιοκτήτες πρατηρίων υγρών καυσίμων, είτε είναι εταιρικά είτε ιδιωτικά, το μόνο σίγουρο είναι ότι ο αριθμός τους θα μειωθεί πάρα πολύ με αποτέλεσμα να χαθούν χιλιάδες θέσεις εργασίας αλλά και το κράτος να χάσει σημαντικά έσοδα.»
Σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto.gr οι ώρες λειτουργίας των εταιρικών πρατηρίων υγρών καυσίμων θα περιοριστούν από το πρωί έως νωρίς το βράδυ ενώ εκατοντάδες πρατήρια οδεύουν πρόσω ολοταχώς προς κατάργηση της λειτουργίας τους κατά τη διάρκεια της νύχτας. Επίσης πολλά πρατήρια αναμένεται να σταματήσουν να λειτουργούν τα Σαββατοκύριακα ώστε να περιορίσουν ακόμη περισσότερο τα λειτουργικά έξοδα.
Άλλωστε μόνο το κόστος του ηλεκτρικού ρεύματος που πληρώνει ένας ιδιοκτήτης πρατηρίου υγρών καυσίμων έχει εκτοξευθεί κατά πολλές χιλιάδες ευρώ οπότε μόνο αυτό το αυτό το λειτουργικό κόστος είναι αρκετό για να τιναχθεί κυριολεκτικά στον αέρα ένα πρατήριο υγρών καυσίμων.
Βέβαια όλα τα παραπάνω συντελούν στο γεγονός ότι με αυτό τον τρόπο θα δοθεί περισσότερος «χώρος» στα πρατήρια που διακινούν λαθραία καύσιμα ή πουλάνε καύσιμα με χημικούς διαλύτες επιδεινώνοντας έτσι ακόμη περισσότερο την άσχημη κατάσταση που επικρατεί στην αγορά καυσίμων με τους καταναλωτές να παραμένουν στο έλεος του Θεού…
 
Πηγή:  https://www.carpress.gr/sok-ta-venzinadika-meionoun-ores-leitourgias-kai-ypallilous/

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ Carpress - Αποκλειστικό! Γιατί κάνουν έφοδο οι Αρχές σε Διευθύνσεις Μεταφορών; ΣΕΕΑΕ Carpress - Γιατί η Ελλάδα κινδυνεύει να γίνει η «χωματερή» παλαιών ΙΧ όλης της ΕΕ; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι ετοιμάζει η ΑΑΔΕ για τους ιδιοκτήτες που έχουν τα ΙΧ τους σε ακινησία; ΣΕΕΑΕ Τοποθέτηση προέδρου του ΣΕΕΑΕ στον κεντρικό δελτίο ειδήσεων στον Alpha. ΣΕΕΑΕ Formedia - Η Κομισιόν παρέπεμψε την Ελλάδα για τη φορολόγηση και ταξινόμηση των… ΣΕΕΑΕ GOCAR - Στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια η Ελλάδα για το τέλος ταξινόμησης στα αυτοκίνητα – Τι προβλέπει η νομοθεσία ΣΕΕΑΕ Financialreport - Κομισιόν: Παρέπεμψε την Ελλάδα για υψηλό τέλος ταξινόμησης των μεταχειρισμένων ΙΧ και φορολόγηση «δύο ταχυτήτων» ΣΕΕΑΕ CAR & MOTOR - Γιατί η Ελλάδα οδηγείται στο Ευρωδικαστήριο για τα αυτοκίνητα; ΣΕΕΑΕ Βusinessnews - ΣΕΕΑΕ: Παραπομπή της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για τα μεταχειρισμένα οχήματα ΣΕΕΑΕ Αutoblog - Στο Δικαστήριο της ΕΕ η Ελλάδα για την φορολόγηση των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ΣΕΕΑΕ Capital - Η Κομισιόν παρέπεμψε την Ελλάδα για τη φορολόγηση και ταξινόμηση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων - Τι λέει ο ΣΕΕΑΕ ΣΕΕΑΕ Reporter - ΣΕΕΑΕ - παραπομπή Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο: Οι αγώνες μας δικαιώθηκαν