Ελλάδα κάντο όπως η Γερμανία στα… καύσιμα!

Γιώργος Κ. Ανδρής

Φθηνότερη κατά 0,30 ευρώ είναι η τιμή της αμόλυβδης βενζίνης και κατά 0,14 ευρώ η τιμή του diesel από την Τετάρτη 1η Ιουνίου στα πρατήρια υγρών καυσίμων της Γερμανίας μετά από απόφαση της κυβέρνησης να μειώσει τους φόρους στα καύσιμα ώστε οι πολίτες της να τα προμηθεύονται σε χαμηλότερες τιμές.

 

Μάλιστα η αισθητή μείωση των τιμών έχει προσελκύσει και πολλούς ιδιοκτήτες αυτοκινήτων και φορτηγών από γειτονικές χώρες οι οποίοι μεταβαίνουν στην Γερμανία για να φουλάρουν τα ρεζερβουάρ τους γλιτώνοντας αρκετά χρήματα.
Το Βερολίνο πέραν της μείωσης των φόρων στα καύσιμα υιοθέτησε ακόμη ένα μέτρο που από τη μία μεριά μειώνει αφενός το κυκλοφοριακό χάος στους δρόμους και αφετέρου τις εκπομπές CO2 που αφορά στο μηνιαίο φθηνό εισιτήριο για Μετρό, Λεωφορεία, Τραμ και περιφερειακά τρένα με κόστος μόλις 9 ευρώ. 
Το σιδηροδρομικό σύστημα της Γερμανίας δυσκολεύτηκε να αντεπεξέλθει, καθώς τα τρένα και οι σιδηροδρομικοί σταθμοί ήταν υπερπλήρεις κατά τη διάρκεια του πρώτου Σαββατοκύριακου μετά την έναρξη την 1η Ιουνίου του μηνιαίου εισιτηρίου των 9 ευρώ.
Με αυτά τα δύο μέτρα η κυβέρνηση του Βερολίνου ευελπιστεί να ανακουφίσει οικονομικά τους πολίτες οι οποίοι έρχονται αντιμέτωποι με πρωτοφανείς αυξήσεις του ενεργειακού κόστους τουλάχιστον για ολόκληρο το καλοκαίρι. 
Από την Τετάρτη 1η Ιουνίου το κόστος καυσίμων στα πρατήρια μειώθηκε αισθητά κατά περίπου 0,30 ευρώ το λίτρο η αμόλυβδη βενζίνη και κατά 0,14 ευρώ το λίτρο του diesel με αποτέλεσμα η τιμή της αμόλυβδης να κυμαίνεται σε 1,88 ευρώ το λίτρο και του diesel σε 1,94 ευρώ το λίτρο.

Δυσοίωνες προβλέψεις για το ενεργειακό κόστος
Μιλώντας στην εκπομπή Maybrit Illner του δεύτερου προγράμματος της δημόσιας τηλεόρασης ZDF ο αντικαγκελάριος, υπ. Οικονομίας και αρμόδιος για ενεργειακά Ρόμπερτ Χάμπεκ, σύμφωνα με την DW, προειδοποίησε για «δραματικές αυξήσεις του κόστους θέρμανσης το φθινόπωρο και το χειμώνα». Είπε μάλιστα ότι δεν γνωρίζει κατά πόσο «τα κυβερνητικά μέτρα για την ανακούφιση των πολιτών θα αρκέσουν για να εγγυηθεί η κοινωνική ειρήνη και το αίσθημα των πολιτών ότι ζουν σε μια δίκαιη κοινωνία: «Θα είναι το κρίσιμο ερώτημα το φθινόπωρο και το χειμώνα», υπογράμμισε ο αντικαγκελάριος.
Ο πολιτικός των Πρασίνων διερωτήθηκε εκτός αυτού αν η Γερμανία αντέξει σε βάθος χρόνου να στηρίζει την Ουκρανία, αλλά και κατά πόσο η γερμανική οικονομία μπορέσει να υπομένει τις επιπτώσεις από τις κυρώσεις κατά της Ρωσίας…
 
Πηγή:  https://www.newsauto.gr/news/ellada-kanto-opos-i-germania-sta-kafsima/?fbclid=IwAR16oB6wLz53H7M4pTk-ociP1JAxczb8R_9pioiP0cNj7q8V8cCJpwoz90M

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ Carpress - Αποκλειστικό! Γιατί κάνουν έφοδο οι Αρχές σε Διευθύνσεις Μεταφορών; ΣΕΕΑΕ Carpress - Γιατί η Ελλάδα κινδυνεύει να γίνει η «χωματερή» παλαιών ΙΧ όλης της ΕΕ; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι ετοιμάζει η ΑΑΔΕ για τους ιδιοκτήτες που έχουν τα ΙΧ τους σε ακινησία; ΣΕΕΑΕ Τοποθέτηση προέδρου του ΣΕΕΑΕ στον κεντρικό δελτίο ειδήσεων στον Alpha. ΣΕΕΑΕ Formedia - Η Κομισιόν παρέπεμψε την Ελλάδα για τη φορολόγηση και ταξινόμηση των… ΣΕΕΑΕ GOCAR - Στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια η Ελλάδα για το τέλος ταξινόμησης στα αυτοκίνητα – Τι προβλέπει η νομοθεσία ΣΕΕΑΕ Financialreport - Κομισιόν: Παρέπεμψε την Ελλάδα για υψηλό τέλος ταξινόμησης των μεταχειρισμένων ΙΧ και φορολόγηση «δύο ταχυτήτων» ΣΕΕΑΕ CAR & MOTOR - Γιατί η Ελλάδα οδηγείται στο Ευρωδικαστήριο για τα αυτοκίνητα; ΣΕΕΑΕ Βusinessnews - ΣΕΕΑΕ: Παραπομπή της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για τα μεταχειρισμένα οχήματα ΣΕΕΑΕ Αutoblog - Στο Δικαστήριο της ΕΕ η Ελλάδα για την φορολόγηση των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ΣΕΕΑΕ Capital - Η Κομισιόν παρέπεμψε την Ελλάδα για τη φορολόγηση και ταξινόμηση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων - Τι λέει ο ΣΕΕΑΕ ΣΕΕΑΕ Reporter - ΣΕΕΑΕ - παραπομπή Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο: Οι αγώνες μας δικαιώθηκαν