Τι αλλάζει στις εισαγωγές μεταχειρισμένων ΙΧ από τον Αύγουστο;

Γιώργος Κ. Ανδρής

«Καυτός» αναμένεται να είναι ο Αύγουστος για τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, καθώς αλλάζει ο τρόπος εισαγωγής τους και θα απαιτείται πλέον η προσκόμιση του Πιστοποιητικού Συμμόρφωσης

 
 

Με αυτό τον τρόπο το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ξεκαθαρίζει ότι ο εθνικός διανομέας (οι εισαγωγικοί όμιλοι στην Ελλάδα) θα πρέπει να βεβαιώνουν της εκ κατασκευής αντιρρυπαντική τεχνολογία του εισαγόμενου μεταχειρισμένου οχήματος όπως επίσης τις εκπομπές CO2 αλλά και τον κυβισμό του κινητήρα.
Στη σχετική υπουργική Απόφαση ορίζεται ότι τα νέα δεδομένα στις εισαγωγές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων θα ισχύσουν από τις αρχές Αυγούστου.
Ειδικότερα η υπουργική Απόφαση αναγράφει ότι: «Κατά τη διαδικασία χορήγησης στοιχείων κυκλοφορίας ανάριθμων ιδιωτικής χρήσης οχημάτων κατηγορίας Μ1, Ν1 που εισάγονται μεταχειρισμένα στην Ελλάδα από άλλα κράτη μέλη της Ε.Ε. ή και από τρίτες χώρες εφόσον έχουν κυκλοφορήσει για πρώτη φορά ως καινούρια σε χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, πέραν των λοιπών δικαιολογητικών, προσκομίζεται και το πιστοποιητικό συμμόρφωσης του οχήματος.
Εξαιρούνται τα οχήματα για τα οποία νομίμως ουδέποτε έχει εκδοθεί Πιστοποιητικό Συμμόρφωσης από το εργοστάσιο παραγωγής, γεγονός που διαπιστώνεται με σχετική Βεβαίωση του Εθνικού Διανομέα της μάρκας στη χώρα μας και τα οχήματα το εργοστάσιο παραγωγής (μάρκα) των οποίων έχει αναστείλει τη λειτουργία του ή δεν εκπροσωπείται στη χώρα μας, γεγονός που διαπιστώνεται με σχετική βεβαίωση του ΣΕΑΑ. Στην πρώτη περίπτωση, ο Εθνικός Διανομέας θα πρέπει επίσης να βεβαιώσει την εκ κατασκευής αντιρρυπαντική τεχνολογία του οχήματος, τις εκπομπές CO2 (συνδυασμένος κύκλος) και τον κυβισμό, εφόσον διαθέτει αυτές τις πληροφορίες ή να δηλώσει ότι δεν είναι διαθέσιμες.
Άρθρο 2
Η απόφαση αυτή τίθεται σε ισχύ 30 ημέρες από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
 
Πηγή:  https://www.newsauto.gr/news/ti-allazi-stis-isagoges-metachirismenon-ich-apo-ton-avgousto/?fbclid=IwAR37hhOeRYJpHXG9inS2xqVSYdMVr7KOHHRY7WNBi9ZOa-FRqTA8tVFPYgk

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ Carpress - Αποκλειστικό! Γιατί κάνουν έφοδο οι Αρχές σε Διευθύνσεις Μεταφορών; ΣΕΕΑΕ Carpress - Γιατί η Ελλάδα κινδυνεύει να γίνει η «χωματερή» παλαιών ΙΧ όλης της ΕΕ; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι ετοιμάζει η ΑΑΔΕ για τους ιδιοκτήτες που έχουν τα ΙΧ τους σε ακινησία; ΣΕΕΑΕ Τοποθέτηση προέδρου του ΣΕΕΑΕ στον κεντρικό δελτίο ειδήσεων στον Alpha. ΣΕΕΑΕ Formedia - Η Κομισιόν παρέπεμψε την Ελλάδα για τη φορολόγηση και ταξινόμηση των… ΣΕΕΑΕ GOCAR - Στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια η Ελλάδα για το τέλος ταξινόμησης στα αυτοκίνητα – Τι προβλέπει η νομοθεσία ΣΕΕΑΕ Financialreport - Κομισιόν: Παρέπεμψε την Ελλάδα για υψηλό τέλος ταξινόμησης των μεταχειρισμένων ΙΧ και φορολόγηση «δύο ταχυτήτων» ΣΕΕΑΕ CAR & MOTOR - Γιατί η Ελλάδα οδηγείται στο Ευρωδικαστήριο για τα αυτοκίνητα; ΣΕΕΑΕ Βusinessnews - ΣΕΕΑΕ: Παραπομπή της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για τα μεταχειρισμένα οχήματα ΣΕΕΑΕ Αutoblog - Στο Δικαστήριο της ΕΕ η Ελλάδα για την φορολόγηση των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ΣΕΕΑΕ Capital - Η Κομισιόν παρέπεμψε την Ελλάδα για τη φορολόγηση και ταξινόμηση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων - Τι λέει ο ΣΕΕΑΕ ΣΕΕΑΕ Reporter - ΣΕΕΑΕ - παραπομπή Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο: Οι αγώνες μας δικαιώθηκαν