Αίτημα συνάντησης με τον Υφυπουργό κ. Χρήστο Δήμα 05/11/2024


Καλλιθέα, 05-11-2024

Αρ. Πρωτ.: 0175

Προς: Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών

Υφυπουργό κ. Χρήστου Δήμα

  Θέμα: Αίτημα Συνάντησης

Αξιότιμε κ. Υφυπουργέ,

Στις 09-07-2024 αντιπροσωπεία του Συνδέσμου μας είχε συνάντηση με εσάς και το επιτελείο σας στα γραφεία σας στο Υπουργείο Οικονομικών, όπου και συζητήθηκαν σε πολύ καλό κλίμα μια σειρά από θέματα που αφορούν τον κλάδο της αγοράς του αυτοκινήτου στη χώρα μας. Από αμφότερα τα μέρη διαπιστώθηκε ότι μερικά από αυτά τα θέματα χρήζουν άμεσης επίλυσης με τη μορφή του κατεπείγοντος και συμφωνήθηκε να γίνουν οι δέουσες ενέργειες από την πλευρά της Πολιτείας με τη συνεργασία/συμμετοχή του Συνδέσμου μας ώστε να εξομαλυνθεί η κατάσταση στην αγορά.

Προς απογοήτευση μας διαπιστώνουμε ότι σχεδόν 4 ολόκληρους μήνες μετά δεν υπήρξε η παραμικρή ανταπόκριση στα αιτήματα/προτάσεις μας από την πλευρά του Υπουργείου για τα θέματα που άπτονται της αρμοδιότητάς του. Αναρωτιόμαστε αν αυτή η αδράνεια είναι αδιαφορία από την πλευρά της Πολιτείας ή απλά δεν έχει γίνει αντιληπτό το διακύβευμα των όσων θεμάτων έχουν συζητηθεί τόσο μέσα από τις επιστολές/υπομνήματα που σας έχουμε αποστείλει (επισυνάπτονται εκ νέου) όσο και δια ζώσης στην συνάντησή μας. Έχει γίνει πια καθεστώς η Πολιτεία να νομοθετεί για τον κλάδο του αυτοκινήτου δίχως να λαμβάνει καν υπόψιν της τη γνώμη των καθ ‘ύλην αρμόδιων που είναι οι επαγγελματίες του κλάδου, με αποτέλεσμα να προκύπτουν άστοχες νομοθεσίες οι οποίες μετά “καλύπτονται” από αλλεπάλληλες εγκυκλίους, διευκρινιστικές κ.α. για να εξορθολογιστούν.

Με την παρούσα επιστολή σας γνωστοποιούμε την πρόθεσή μας να επαναλάβουμε την “άκαρπη” συνάντηση της 09-07-24 αλλά αυτή τη φορά ελπίζουμε σε διαφορετική προσέγγιση από την πλευρά του Υπουργείου. Σε κάθε περίπτωση, επαναλαμβάνουμε για άλλη μια φορά την αναγκαιότητα η Πολιτεία να λάβει σοβαρά υπόψιν τους επαγγελματίες του κλάδου που κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου τόσο για τη βιωσιμότητα χιλιάδων επιχειρήσεων όσο και για τα κρατικά ταμεία που πλήττονται δραματικά με το ισχύον καθεστώς γύρω από το αυτοκίνητο.

Αναμένουμε την άμεση ανταπόκρισή σας.






Για να δείτε το πρωτότυπο έγγραφο, παρακαλώ πατήστε εδώ.

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ Ταξινομήσεις & Μεταβιβάσεις όλων των οχημάτων, Μάιος 2022 ΣΕΕΑΕ Carpress - Γιατί οδηγείται η Ελλάδα πάλι στο Ευρωδικαστήριο; ΣΕΕΑΕ Carpress - Αυτός είναι ο νέος Γενικός Γραμματέας Μεταφορών! ΣΕΕΑΕ Carpress - Απατεώνας εισέπραξε 235.000 ευρώ πουλώντας ανύπαρκτα αυτοκίνητα! ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι έχει προκαλέσει στην ελληνική αγορά ΙΧ το σκάνδαλο των αγροτικών επιδοτήσεων; ΣΕΕΑΕ Carpress - Αποκλειστικό: Τι αποφάσισε η Κομισιόν για τα εταιρικά αυτοκίνητα; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι έκαναν τρία λιμάνια σε κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία που δεν πληρώνει; ΣΕΕΑΕ Carpress - Ποιοι ιδιοκτήτες δεν θα πληρώνουν διόδια και Τέλη Κυκλοφορίας έως το 2031; ΣΕΕΑΕ Ταξινομήσεις & Μεταβιβάσεις όλων των οχημάτων, Ιούνιος 2025 ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι αλλάζει στο Ψηφιακό Πελατολόγιο; Κίνηση ματ από την ΑΑΔΕ ΣΕΕΑΕ Carpress -Σοκ! Σε πόσες ημέρες εκτελωνίζονται πλέον τα εισαγόμενα μεταχερισμένα ΙΧ; ΣΕΕΑΕ Ταξινομήσεις & Μεταβιβάσεις όλων των οχημάτων, Ιούνιος 2022