Carpress - Αυτή είναι η νέα ταρίφα για το «γρηγορόσημο» από Διεύθυνση Μεταφορών!

Του Γιώργου Κ. Ανδρή

Μπορεί η κυβέρνηση να θέλει να υιοθετήσει την τεχνολογία και τους υπολογιστές στο μέγιστο βαθμό ώστε να μην υπάρχει προσωπική επαφή μεταξύ πολιτών ή επαγγελματιών με στελέχη του ευρύτερου Δημόσιου τομέα ωστόσο πάντα υπάρχουν και θα υπάρχουν οι γνωστοί επιτήδειοι που με τον ένα ιδιαίτερο τρόπο τους δίνει να καταλάβουν ότι αν δεν βάλεις το χέρι στην τσέπη η δουλειά σου δεν πρόκειται να διεκπαιρεωθεί!

Ένας από αυτούς τους επιτήδειους φαίνεται ότι έχει «αποκτήσει» επάξια τη θέση του Διευθυντή, αν και δεν διαθέτει ούτε καν τα τυπικά προσόντα, και σύμφωνα με πληροφορίες του Carandmotor.gr κανένας πολίτης ή επαγγελματίας δεν περνά από τη Διεύθυνση Μεταφορών του χωρίς να αφήσει τον οβολόν του.

Πιο συγκεκριμένα και παρά το γεγονός ότι εφαρμόζονται τα ηλεκτρονικά ραντεβού ένας συγκεκριμένος Διευθυντής Διεύθυνσης Μεταφορών βρίσκει τρόπο να παρακάμπτει τα πάντα και έναντι του λεγόμενου «γρηγορόσημου» να διεκπαιρεώνονται πιο γρήγορα τα αιτήματα των «πελατών» του.

Χαρακτηριστικά τα θύματά του αναφέρουν ότι η έκδοση νέας Άδειας Κυκλφορίας κοστίζει 15 ευρώ, η Μεταβίβαση κοστίζει 15 ευρώ, η ανανέωση της Άδειας Οδήγησης κοστίζει 20 ευρώ, η έκδοση Κάρτας Υποψήφιου Οδηγού κοστίζει 15 ευρώ ενώ η μεταβίβαση Φορτηγού, Λεωφορείου και Ταξί κοστίζει από 500 ευρώ και μπορεί να ξεπεράσει ακόμη και τα 1.500 ευρώ ανάλογα με το βαθμό δυσκολίας που θα έχει η κάθε υπόθεση!

Σύμφωνα με τους υπολογισμούς των ανθρώπων που έχουν δώσει «γρηγορόσημο» ο συγκεκριμένος Διευθυντής Διεύθυνσης Μεταφορών μπορεί άνετα την ημέρα να εισπράττει έως και πάνω από 3.000 ευρώ ενώ ένα μικρό μέρος από τα ημερήσια έσοδα τα μοιράζει στους απόλυτα «πιστούς» συνεργάτες του.

Όσοι υπάλληλοι δεν του εμπνέουν εμπιστοσύνη ή τους φοβάται ο συγκεκριμένος Διευθυντής φροντίζει είτε να τους απομακρύνει σε άλλες Διευθύνσεις είτε προσπαθεί να τους «φορτώσει» κάποιο παράπτωμα ώστε να τους έχει στο «χέρι» σε περίπτωση που θέλουν να δώσουν πληροφορίες στις Αρχές.

Όμως ο συγκεκριμένος «κύριος» για να τα έχει καλά με τις Αρχές και για να βρίσκεται στο απυρόβλητο έχει φροντίσει να συνάψει σχέσεις με κάποια στελέχη που ερευνούν υποθέσεις δίδοντάς τους πληροφορίες για άλλες ανταγωνιστικές Διευθύνσεις Μεταφορών είτε της Αττικής είτε άλλων Περιφερειών ώστε να μπορεί να αυτό τον τρόπο να ελαχιστοποιεί τον ανταγωνισμό και η Διεύθυνσή του να έχει μεγαλύτερο ημερήσιο τζίρο.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Μεταφοράς στην Αττική έχει πολλά χρόνια να κοιτάξει τον τραπεζικό του λογαριασμό όπου κάθε μήνα κατατίθεται η μισθοδοσία του καθώς τα χιλιάδες ευρώ που εισπράττει καθημερινά από καταναλωτές και επαγγελματίες είναι αρκετά όχι μόνο για να ζήσει και να σπουδάσει τα παιδιά του εκτός αυνόρων αλλά και να πραγματποιήσει και επενδύσεις στον τουριστικό κλάδο!

Όσοι βέβαια τολμήσουν να αντιδράσουν σε όλη αυτή την κατάσταση τότε ο «κύριος» Διευθυντής με ένα μοναδικό τρόπο και πάντα ενώπιον «πιστών» υπαλλήλων επιδίδεται σε ένα ρεσιτάλ υποκριτικής που στο τέλος καταλήγει ότι εκείνος δεν φοβάται κανέναν και μπορεί να αντιμετωπίσει οποιοδήποτε ελεγκτή της Αρχής Διαφάνειας ή των Εσωτερικών Υποθέσεων ενώ αν η σύγκρουση έχει προκληθεί από επαγγελματία τότε δεν θα διστάσει να τον απειλήσει για την άδειά του!

Αυτή τη στιγμή πάντως στα «δίχτυα» του Διευθυντή έχουν μπλέξει δεκάδες ιδιοκτήτες Ταξί οι οποίοι καθυστέρησαν να παραλάβουν το νέο τους όχημα (εξαιτίας των γνωστών προβλημάτων στις παραδόσεις) και εκείνος αντί να ακολουθήσει το νόμο και να τους επιβάλλει μια στέρηση της άδειας για 1 ή 2 μήνες ακολουθεί ένα άλλο μονοπάτι που οδηγεί στο «γρηγορόσημο» ώστε να πάρουν γρήγορα τη νέα άδεια κυκλοφορίας τους και να μπορέσουν να εργαστούν. Όσοι δεν πληρώσουν «γρηγορόσημο» απλά βιώνουν την αδιαφορία του κυρίου Διευθυντή!

Ήδη οι πρώτοι ιδιοκτήτες Ταξί που έχουν μπλέξει με τον «κύριο» Διευθυντή έχουν ενοχλήσει την πολιτική ηγεσία της Περιφέρειας Αττικής επιδιώκοντας τη λύση του προβλήματός τους αλλά και την παραδειγματική τιμωρία του ανθρώπου που θεωρεί ότι η Διεύθυνση Μεταφορών είναι το παραμάγαζό του!

Την ίδια κατάσταση βιώνουν και οι ιδιοκτήτες λεωφορείων και φορτηγών οι οποίοι για να λάβουν την Άδεια Κυκλοφορίας του οχήματός τους και να δουλέψουν πρέπει υποχρεωτικά να καταβάλλουν το «γρηγορόσημο» καθώς σε διαφορετική περίπτωση θα περιμένουν άπραγοι και άνεργοι ουσιαστικά μέχρι να υπογράψει τα έγγραφά τους ο Διευθυντής ο οποίος μπορεί να τα καθυστερεί και για πολλές εβδομάδες εξαιτίας του «φόρτου εργασίας» που έχει η Διεύθυνση Μεταφορών του…


Πηγή:  www.carpress.gr


Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ Υπόμνημα - Αίτημα Συνάντησης του ΣΕΕΑΕ προς ΑΑΔΕ - Γενική Διεύθυνση Τελωνείων & Ε.Φ.Κ. - Διεύθυνση Ε.Φ.Κ. & ΦΠΑ 12/09/2025 ΣΕΕΑΕ Ταξινομήσεις & Μεταβιβάσεις όλων των οχημάτων, Αύγουστος 2025 ΣΕΕΑΕ Carpress - Εισαγόμενο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο με… πιστοποιημένα γυρισμένα χιλιόμετρα! ΣΕΕΑΕ Carpress - Ευρωδικαστήριο: Τι θα αλλάξει στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ στην Ελλάδα; ΣΕΕΑΕ Προσφυγή της 9ης Ιουλίου 2025 – Ευρωπαϊκή Επιτροπή κατά Ελληνικής Δημοκρατίας (Υπόθεση C-451/25) ΣΕΕΑΕ Εγκύκλιος ΑΑΔΕ με θέμα: Οδηγίες συμπλήρωσης της δήλωσης Φ.Π.Α. (έντυπο 050 Φ.Π.Α. έκδοση 2025 – Φ2 TAXIS). 26/08/2025 ΣΕΕΑΕ Ταξινομήσεις & Μεταβιβάσεις όλων των οχημάτων, Ιούλιος 2025 ΣΕΕΑΕ Τροποποίηση της υπό στοιχεία Α. 1051/6-2-2019 απόφασης του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων «Καθορισμός όρων, προϋποθέσεων και διατυπώσεων για την εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 129 του ν.2960/2001, ως προς τη δήλωση άφιξης κοινοτικών οχημάτων, για σκοπούς επιβολής τέλους ταξινόμησης» (Β΄434). ΑΔΑ Π9Ζ846ΜΠ3Ζ-ΣΓΤ 07/08/2025 ΣΕΕΑΕ Ταξινομήσεις & Μεταβιβάσεις όλων των οχημάτων, Μάιος 2022 ΣΕΕΑΕ Carpress - Γιατί οδηγείται η Ελλάδα πάλι στο Ευρωδικαστήριο; ΣΕΕΑΕ Carpress - Αυτός είναι ο νέος Γενικός Γραμματέας Μεταφορών! ΣΕΕΑΕ Carpress - Απατεώνας εισέπραξε 235.000 ευρώ πουλώντας ανύπαρκτα αυτοκίνητα!