Αυτές τις ασφαλιστικές καλύψεις επιλέγουν οι Έλληνες οδηγοί


 
Του Γιώργου Κ. Ανδρή
  

Πλήρης οδική βοήθεια, θραύση κρυστάλλων και νομική προστασία είναι οι κύριες καλύψεις που κάνουν τα τελευταία χρόνια οι Έλληνες οδηγοί όταν ασφαλίζουν τα οχήματά τους.
Δηλαδή διαλέγουν τις βασικές καλύψεις προκειμένου να εξασφαλίσουν με χαμηλό κόστος το αυτοκίνητό τους, ενώ παράλληλα επιθυμούν να είναι καλυμμένοι και στις πιο συνηθισμένες «αβαρίες» ενός οδηγού.
Εκτός από τις τρεις προαναφερόμενες καλύψεις, θα πρέπει να προσθέσουμε και την ολική ή μερική κλοπή καθώς τα τελευταία χρόνια τα περιστατικά κλοπών έχουν αυξηθεί σ’ όλη την Ελλάδα και αυτό δημιουργεί ένα επιπλέον άγχος στους οδηγούς.
Από την άλλη, η μικτή ασφάλιση που θεωρείται ότι πιο ακριβό υπάρχει στην ασφάλιση ενός αυτοκινήτου αγγίζει μόνο ένα μικρό ποσοστό των οδηγών. Έτσι στην Ελλάδα το ποσοστό που κάνει μικτή ασφάλιση βρίσκεται κοντά στο 4,6% του συνόλου των ασφαλειών, όταν στην Ευρώπη το αντίστοιχο ποσοστό είναι πολύ μεγαλύτερο.
Μικτή ασφάλεια αυτοκινήτου ή «ασφάλιση ιδίων ζημιών» σημαίνει ότι το συμβόλαιο καλύπτει εξ ολοκλήρου μαζί με τις ζημιές του οδηγού σε τρίτο όχημα και τις δικές του. Εκτός αν υπάρχει κάποιος όρος απαλλαγής, οπότε θα αποζημιωθεί για το παραπάνω ποσό του όρου απαλλαγής. Έτσι αν για παράδειγμα στην μικτή ασφάλιση ο όρος απαλλαγής είναι 500 ευρώ, και η ζημιά είναι 800 ευρώ, τότε ο οδηγός θα αποζημιωθεί για τα 300 ευρώ.
Η διαφορά της μικτής ασφάλισης με την απλή ασφάλεια είναι ότι για να ασφαλιστεί κάποιο αυτοκίνητο θα πρέπει πρώτα να υπάρξει προασφαλιστικός έλεγχος, προκειμένου ο πραγματογνώμονας να εξετάσει την κατάσταση του αυτοκινήτου. Τέτοιες ασφάλειες συνήθως δεν καλύπτουν ζημιές από μεταφερόμενα φορτία, ζημιές από πρόθεση του ασφαλισμένου και ζημιές από τρομοκρατικές ενέργειες.
«Οι πιο δημοφιλείς καλύψεις που επιλέγουν οι Έλληνες πελάτες της Αnytime, με εξαιρετική σχέση τιμής και υψηλής ποιότητας υπηρεσιών είναι η πλήρης οδική βοήθεια, η θραύση κρυστάλλων και η νομική προστασία. Επιπλέον, σε συνδυασμό με τη νέα δυνατότητα επιλογής του χρόνου ασφάλισης από 30 έως 365 ημέρες, μπορούν να προσαρμόσουν την ασφάλιση του αυτοκινήτου τους στις προσωπικές τους ανάγκες», ανάφερε χαρακτηριστικά στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο επικεφαλής της εταιρείας, Πάνος Κούβαλης ο οποίος δίνει και το στίγμα των προθέσεων των Ελλήνων οδηγών όταν ασφαλίζουν τα αυτοκίνητά τους.
 
Πηγή: https://www.movenews.gr/aytes-tis-asfalistikes-kalypseis-epilegoyn-oi-ellhnes-odhgoi/

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ Ταξινομήσεις & Μεταβιβάσεις όλων των οχημάτων, Σεπτέμβριος 2025 ΣΕΕΑΕ Εγκύκλιος με θέμα: Ενημέρωση επί περιορισμών ταξινόμησης 2025 & 2026 Αρ. Πρωτ.: 162462/2025 06/10/2025 ΣΕΕΑΕ ΑΑΔΕ - «Παροχή οδηγιών για την εφαρμογή των άρθρων 50, 148, 149, 157 και 158 του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα (ν. 5222/2025, Α' 134)». 10/09/2025 ΣΕΕΑΕ Carpress - Ποια Διεύθυνση Μεταφορών μηδένισε τις εκκρεμότητες; ΣΕΕΑΕ Carpress - Επίσημο! Πόσο μειώνονται Τεκμήρια και Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης; ΣΕΕΑΕ Carpress - Ποιοι «πράσινοι» φόροι θα αλλάξουν στα αυτοκίνητα; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι αποφάσισε το κράτος για τα πρόστιμα στα ανασφάλιστα οχήματα; ΣΕΕΑΕ Carpress - Προσοχή στην Χαλκίδα! Ο επιτήδειος έμπορος πούλησε ΙΧ ιδιώτη και δεν του δίνει τα χρήματα ΣΕΕΑΕ Carpress - Επένδυση-μαμούθ 300 εκατ. ευρώ σε ελληνική εταιρεία εμπορίας μεταχειρισμένων ΙΧ! ΣΕΕΑΕ Car & motor - Τι αλλάζει στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ - Τι θα γίνει με τα πρόστιμα; ΣΕΕΑΕ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - που κατέθεσε ο Βουλευτής & Υπεύθυνος ΚΤΕ Οικονομικών του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής, με θέμα: «Οι καθυστερήσεις και τα προβλήματα στις Τελωνειακές Υπηρεσίες εξαντλούν τις αντοχές των εργαζομένων και του εμπορίου» 19/09/2025 ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι θα κερδίζουν όσοι κάνουν εργοστάσια παραγωγής οχημάτων στην Ελλάδα;