Αυτές τις ασφαλιστικές καλύψεις επιλέγουν οι Έλληνες οδηγοί


 
Του Γιώργου Κ. Ανδρή
  

Πλήρης οδική βοήθεια, θραύση κρυστάλλων και νομική προστασία είναι οι κύριες καλύψεις που κάνουν τα τελευταία χρόνια οι Έλληνες οδηγοί όταν ασφαλίζουν τα οχήματά τους.
Δηλαδή διαλέγουν τις βασικές καλύψεις προκειμένου να εξασφαλίσουν με χαμηλό κόστος το αυτοκίνητό τους, ενώ παράλληλα επιθυμούν να είναι καλυμμένοι και στις πιο συνηθισμένες «αβαρίες» ενός οδηγού.
Εκτός από τις τρεις προαναφερόμενες καλύψεις, θα πρέπει να προσθέσουμε και την ολική ή μερική κλοπή καθώς τα τελευταία χρόνια τα περιστατικά κλοπών έχουν αυξηθεί σ’ όλη την Ελλάδα και αυτό δημιουργεί ένα επιπλέον άγχος στους οδηγούς.
Από την άλλη, η μικτή ασφάλιση που θεωρείται ότι πιο ακριβό υπάρχει στην ασφάλιση ενός αυτοκινήτου αγγίζει μόνο ένα μικρό ποσοστό των οδηγών. Έτσι στην Ελλάδα το ποσοστό που κάνει μικτή ασφάλιση βρίσκεται κοντά στο 4,6% του συνόλου των ασφαλειών, όταν στην Ευρώπη το αντίστοιχο ποσοστό είναι πολύ μεγαλύτερο.
Μικτή ασφάλεια αυτοκινήτου ή «ασφάλιση ιδίων ζημιών» σημαίνει ότι το συμβόλαιο καλύπτει εξ ολοκλήρου μαζί με τις ζημιές του οδηγού σε τρίτο όχημα και τις δικές του. Εκτός αν υπάρχει κάποιος όρος απαλλαγής, οπότε θα αποζημιωθεί για το παραπάνω ποσό του όρου απαλλαγής. Έτσι αν για παράδειγμα στην μικτή ασφάλιση ο όρος απαλλαγής είναι 500 ευρώ, και η ζημιά είναι 800 ευρώ, τότε ο οδηγός θα αποζημιωθεί για τα 300 ευρώ.
Η διαφορά της μικτής ασφάλισης με την απλή ασφάλεια είναι ότι για να ασφαλιστεί κάποιο αυτοκίνητο θα πρέπει πρώτα να υπάρξει προασφαλιστικός έλεγχος, προκειμένου ο πραγματογνώμονας να εξετάσει την κατάσταση του αυτοκινήτου. Τέτοιες ασφάλειες συνήθως δεν καλύπτουν ζημιές από μεταφερόμενα φορτία, ζημιές από πρόθεση του ασφαλισμένου και ζημιές από τρομοκρατικές ενέργειες.
«Οι πιο δημοφιλείς καλύψεις που επιλέγουν οι Έλληνες πελάτες της Αnytime, με εξαιρετική σχέση τιμής και υψηλής ποιότητας υπηρεσιών είναι η πλήρης οδική βοήθεια, η θραύση κρυστάλλων και η νομική προστασία. Επιπλέον, σε συνδυασμό με τη νέα δυνατότητα επιλογής του χρόνου ασφάλισης από 30 έως 365 ημέρες, μπορούν να προσαρμόσουν την ασφάλιση του αυτοκινήτου τους στις προσωπικές τους ανάγκες», ανάφερε χαρακτηριστικά στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο επικεφαλής της εταιρείας, Πάνος Κούβαλης ο οποίος δίνει και το στίγμα των προθέσεων των Ελλήνων οδηγών όταν ασφαλίζουν τα αυτοκίνητά τους.
 
Πηγή: https://www.movenews.gr/aytes-tis-asfalistikes-kalypseis-epilegoyn-oi-ellhnes-odhgoi/

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ Ταξινομήσεις & Μεταβιβάσεις όλων των οχημάτων, Μάιος 2025 ΣΕΕΑΕ Παροχή διευκρινίσεων για την εφαρμογή της υπό στοιχεία Α.1122/2024 κοινής απόφασης του Υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών και του Διοικητή της ΑΑΔΕ (Β’ 4570), καθώς και της υπό στοιχεία Α.1123/2024 απόφασης του Διοικητή της ΑΑΔΕ για την ψηφιακή έκδοση των παραστατικών διακίνησης αποθεμάτων και τη διαβίβαση των σχετικών δεδομένων στη ψηφιακή πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ (Β’ 4571). Αριθμ. Πρωτ.: Ε2030 12/06/2025 ΣΕΕΑΕ Αίτημα συνάντησης με τον Υφυπουργό Χάρη Θεοχάρη 06/07/2023 ΣΕΕΑΕ Υπόμνημα στον Υφυπουργό Οικονομικών, κ. Χρήστο Δήμα με θέμα "Προβλήματα του κλάδου εμπορίας – εισαγωγής αυτοκινήτου". 15/07/2024 ΣΕΕΑΕ Αίτημα συνάντησης με τον Υφυπουργό κ. Χρήστο Δήμα 05/11/2024 ΣΕΕΑΕ Αίτημα συνάντησης με τον Υπουργό Οικονομικών, κ. Κυριάκο Πιερρακάκη 04/04/2025 ΣΕΕΑΕ Υπόμνημα προς τον Δ/ντη ΕΦΚ & ΦΠΑ κο Χρήστο Λάμπρου με θέμα: "Παροχή διευκρινίσεων επί της Α.1044, ΦΕΚ: B’ 1255/14-03-2025". 19/03/2025 ΣΕΕΑΕ Υπόμνημα του ΣΕΕΑΕ προς τον Διοικητή της ΑΑΔΕ, κ. Πιτσιλή με θέμα: Ψηφιακό Πελατολόγιο Οχημάτων 16/04/2025 ΣΕΕΑΕ Εσωτερικό έγγραφο ΑΑΔΕ - Παροχή διευκρινήσεων σχετικά με τη διαπίστωση της κατηγορίας αμαξώματος [«4x4 SUV – ATV» - οχήματα παντός εδάφους] επιβατικών οχημάτων για σκοπούς απομείωσης. Αρ. Πρωτ.:ΔΕΦΚΦ Δ 1067112 ΕΞ 2024 ΣΕΕΑΕ Carpress - Αποκλειστικό! Γιατί κάνουν έφοδο οι Αρχές σε Διευθύνσεις Μεταφορών; ΣΕΕΑΕ Carpress - Γιατί η Ελλάδα κινδυνεύει να γίνει η «χωματερή» παλαιών ΙΧ όλης της ΕΕ; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι ετοιμάζει η ΑΑΔΕ για τους ιδιοκτήτες που έχουν τα ΙΧ τους σε ακινησία;