Πρόεδρος Εμπόρων ΙΧ: Κάθαρση με βαριά πρόστιμα και λουκέτα!

 

 

Του Γιώργου Κ. Ανδρή
 
Δραστικές λύσεις ώστε να σωθεί το επάγγελμα αλλά και η υπόληψη των σωστών εμπόρων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων προτείνει ο πρόεδρος του ΣΕΕΑΕ κ. Ευριπίδης Κωνσταντινίδης.
Ειδικότερα ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος προτείνει βαριές ποινές και λουκέτα στους επιτήδειους εμπόρους, στους «πειρατές» αλλά και όποιον επαγγελματία δεν τηρεί τους νόμους αλλά και δεν πληρώνει εισφορές και εφορία.
Παράλληλα για να σταματήσει η Ελλάδα να γίνεται η… χωματερή της Ευρωπαϊκής Ένωσης ο κ. Κωνσταντινίδης προτείνει την μείωση των συντελεστών του Τέλους Ταξινόμησης στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα με ηλικία έως 6 ετών.
Ωστόσο αν και ο Σύνδεσμος έχει καταθέσει τις προτάσεις του ανά τακτά χρονικά διαστήματα σε πάρα πολλά κυβερνητικά σχήματα φαίνεται ότι δεν ενδιαφέρεται κανείς να υπάρξει μια υγιής αγορά αυτοκινήτου στη χώρα μας με αποτέλεσμα οι επιτήδειοι και τα λαμόγια να πλουτίζουν και να τείνουν να αποτελέσουν μονοπώλιο στην εγχώρια αγορά.


Όπως αναφέρει στο Movenews.gr ο πρόεδρος του ΣΕΕΑΕ κ. Ευρ. Κωνσταντινίδης: «Το επάγγελμα του εμπόρου αυτοκινήτου πλέον τείνει να αφανιστεί καθώς οι επιτήδειοι και τα λαμόγια έχουν υποκαταστήσει τις υγιής επιχειρήσεις. Επιπλέον το Διαδίκτυο αποτελεί για πάρα πολλούς το «κατάστημά» πώλησης μεταχειρισμένων αυτοκινήτων οι οποίοι πουλάνε αυτοκίνητα χωρίς εγγυήσεις, χωρίς καμία διασφάλιση της ποιότητας, χωρίς να καταβάλουν ασφαλιστικές εισφορές και εφορία και βέβαια κρυμμένοι πίσω από την ανωνυμία του Internet. Ένας έμπορος με κανονικό κατάστημα που πρέπει να πληρώσει ασφαλιστικές εισφορές, εφορία, λογαριασμούς ΔΕΚΟ, υπαλλήλους και να καλύπτει και όλες τις ζημιές που παρουσιάζονται κατά την διάρκεια της εγγύησης δεν έχει καμία απολύτως τύχη έναντι των «πειρατών» του κλάδου. Αλλά και αυτοί να αντιμετωπιστούν έχουν «φυτρώσει» δεκάδες άλλοι ερασιτέχνες έμποροι αυτοκινήτων όπως είναι φανοποιοί, μηχανικοί, βουλκανιζατέρ μέχρι και βενζινάδικα. Ξαφνικά όλοι έχουν στήσει και πουλάνε αυτοκίνητα χωρίς να δηλώνουν έμποροι αυτοκινήτων με αποτέλεσμα όλοι αυτοί να κάνουν ένα τεράστιο κακό στον κλάδο.
Από την άλλη μεριά σε μάστιγα έχει εξελιχθεί το… γύρισμα των χιλιομέτρων όπου και σε αυτό το φλέγον θέμα οι επιτήδειοι και τα λαμόγια επιβιώνουν όσες μηνύσεις και αν τους έχουν κάνει οι πελάτες τους αφού η νομοθεσία είναι ελλιπής και μη αποτελεσματική.
Εγώ σαν έμπορος αυτοκινήτων αλλά και ως πρόεδρος του ΣΕΕΑΕ προτείνω βαριά πρόστιμα και λουκέτα σε όλους όσοι παραβιάζουν τη νομοθεσία ώστε να σταματήσει η κατρακύλα του κλάδου και να υπάρξει επιτέλους ένας υγιής ανταγωνισμός.
Μόνο με αυτόν τον τρόπο θα καταφέρουμε να «αναστήσουμε» τον κλάδο από τις στάχτες του και οι καταναλωτές να επισκέπτονται άφοβα τις εμπορίες μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και σε περίπτωση που διαπιστωθεί παράβαση όπως γύρισμα χιλιομέτρων, πλαστά έγγραφα ή κάτι άλλο να επιβάλλονται υπέρογκα πρόστιμα και λουκέτο!
Επίσης το κράτος να σταματήσει να προωθεί την εισαγωγή παλιών, ρυπογόνων και αμφιβόλου ποιότητας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων μειώνοντας τους συντελεστές του Τέλους Ταξινόμησης στα οχήματα η ηλικίες έως 6 έτη.
Μέχρι να γίνουν όλα αυτά πραγματικότητα οι Έλληνες καταναλωτές θα ζουν στην αβεβαιότητα, οι επιτήδειοι έμποροι θα θησαυρίζουν και οι έμποροι αυτοκινήτων που δεν κάνουν παρανομίες θα αγωνιούν κάθε μήνα αν θα καταφέρουν να κρατήσουν ανοικτές τις εκθέσεις τους καταβάλλοντας υπέρογκες ασφαλιστικές εισφορές αλλά και υπερβολικές φορολογικές υποχρεώσεις τη στιγμή που οι «πειρατές» του κλάδου δεν πληρώνουν ούτε ένα ευρώ!».
 
Πηγή: https://www.movenews.gr/proedros-emporon-ix-katharsh-me-baria-prostima-kai-loyketa/

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ Ταξινομήσεις & Μεταβιβάσεις όλων των οχημάτων, Μάιος 2025 ΣΕΕΑΕ Παροχή διευκρινίσεων για την εφαρμογή της υπό στοιχεία Α.1122/2024 κοινής απόφασης του Υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών και του Διοικητή της ΑΑΔΕ (Β’ 4570), καθώς και της υπό στοιχεία Α.1123/2024 απόφασης του Διοικητή της ΑΑΔΕ για την ψηφιακή έκδοση των παραστατικών διακίνησης αποθεμάτων και τη διαβίβαση των σχετικών δεδομένων στη ψηφιακή πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ (Β’ 4571). Αριθμ. Πρωτ.: Ε2030 12/06/2025 ΣΕΕΑΕ Αίτημα συνάντησης με τον Υφυπουργό Χάρη Θεοχάρη 06/07/2023 ΣΕΕΑΕ Υπόμνημα στον Υφυπουργό Οικονομικών, κ. Χρήστο Δήμα με θέμα "Προβλήματα του κλάδου εμπορίας – εισαγωγής αυτοκινήτου". 15/07/2024 ΣΕΕΑΕ Αίτημα συνάντησης με τον Υφυπουργό κ. Χρήστο Δήμα 05/11/2024 ΣΕΕΑΕ Αίτημα συνάντησης με τον Υπουργό Οικονομικών, κ. Κυριάκο Πιερρακάκη 04/04/2025 ΣΕΕΑΕ Υπόμνημα προς τον Δ/ντη ΕΦΚ & ΦΠΑ κο Χρήστο Λάμπρου με θέμα: "Παροχή διευκρινίσεων επί της Α.1044, ΦΕΚ: B’ 1255/14-03-2025". 19/03/2025 ΣΕΕΑΕ Υπόμνημα του ΣΕΕΑΕ προς τον Διοικητή της ΑΑΔΕ, κ. Πιτσιλή με θέμα: Ψηφιακό Πελατολόγιο Οχημάτων 16/04/2025 ΣΕΕΑΕ Εσωτερικό έγγραφο ΑΑΔΕ - Παροχή διευκρινήσεων σχετικά με τη διαπίστωση της κατηγορίας αμαξώματος [«4x4 SUV – ATV» - οχήματα παντός εδάφους] επιβατικών οχημάτων για σκοπούς απομείωσης. Αρ. Πρωτ.:ΔΕΦΚΦ Δ 1067112 ΕΞ 2024 ΣΕΕΑΕ Carpress - Αποκλειστικό! Γιατί κάνουν έφοδο οι Αρχές σε Διευθύνσεις Μεταφορών; ΣΕΕΑΕ Carpress - Γιατί η Ελλάδα κινδυνεύει να γίνει η «χωματερή» παλαιών ΙΧ όλης της ΕΕ; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι ετοιμάζει η ΑΑΔΕ για τους ιδιοκτήτες που έχουν τα ΙΧ τους σε ακινησία;