Καραμανλής: Πιο φθηνά τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα 5ετίας – «No» για απόσυρση!

 

 

Του Γιώργου Κ. Ανδρή
 
Μια άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη παραχώρησε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ σχετικά με τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα, την ηλεκτροκίνηση αλλά και τα…κίνητρα που ενδεχομένως να δώσουν για την ανανέωση του στόλου.
Αρχικά ο κ. Καραμανλής ξεκαθάρισε ότι αρμόδια για τα όποια κίνητρα δοθούν είναι αρμόδια το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους αλλά και το Υπουργείο Οικονομικών!
Ωστόσο τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ότι δεν πρόκειται να επαναληφθεί καμία απόσυρση παλαιών αυτοκινήτων αλλά σε συνεργασία με το ΥΠΟΙΚ αλλά και την ΕΕ θα προσπαθήσουν να δώσουν κάποια κίνητρα ώστε να ανανεωθεί ο στόλος των παλαιών αυτοκινήτων.
Επίσης επειδή τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα είναι ακριβά και δεν υπάρχουν ακόμη οι ανάλογες υποδομές για ευρεία χρήση ο κ. Καραμανλής ανακοίνωσε ότι θα ευνοήσουν τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα με ηλικίες έως 5 έτη μειώνοντας τους δασμούς!
Δηλαδή θα μειωθεί το Τέλος Ταξινόμησης που καταβάλλουν οι έμποροι ή ιδιώτες καταναλωτές για τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα αλλά με ηλικίες έως 5 έτη.
Με αυτό τον τρόπο θα σταματήσουν οι αθρόες εισαγωγές από «σαπάκια» με ηλικίες 20 ετών που κατακλύζουν την ελληνική αγορά.
Επίσης ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι θα υπάρχει πλήρες ιστορικό των αυτοκινήτων που εισάγονται ώστε να ανανεωθεί ο στόλος με πιο καθαρά και πιο μοντέρνα μοντέλα.
Οι εξωφρενικοί δασμοί τα μειωθούν ώστε και οι πολίτες που δεν έχουν την δυνατότητα να αποκτήσουν κάποιο ηλεκτρικό αυτοκίνητο να μπορούν να κινηθούν με κάποιο νεώτερο μοντέλο…
Βέβαια θα πρέπει να επισημάνουμε ότι σε κάποιο σημείο της συνέντευξης Καραμανλή ειπώθηκε πως στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα αναγράφεται η ημερομηνία εισαγωγής και όχι η πρώτη άδεια κυκλοφορίας!
Ωστόσο κάτι τέτοιο δεν ισχύει καθώς στην Άδεια Κυκλοφορίας των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αναγράφεται και η πρώτη άδεια κυκλοφορίας στο άλλο κράτος-μέλος και η ημερομηνία εισαγωγής.
Οπότε οι όποιες επισημάνσεις ειπώθηκαν μάλλον ήταν λίγο άστοχες…
 
Πηγή:  https://www.carpress.gr/karamanlis-pio-fthina-ta-eisagomena-metacheirismena-5etias-no-gia-aposyrsi/

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - που κατέθεσε ο Βουλευτής & Υπεύθυνος ΚΤΕ Οικονομικών του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής, με θέμα: «Οι καθυστερήσεις και τα προβλήματα στις Τελωνειακές Υπηρεσίες εξαντλούν τις αντοχές των εργαζομένων και του εμπορίου» 19/09/2025 ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι θα κερδίζουν όσοι κάνουν εργοστάσια παραγωγής οχημάτων στην Ελλάδα; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι συμφώνησε η Κομισιόν με τις αυτοκινητοβιομηχανίες; ΣΕΕΑΕ Carpress - Νέος ΚΟΚ: Τι θα πάθετε αν παρκάρετε παράνομα σε θέση φόρτισης ηλεκτρικού ΙΧ; ΣΕΕΑΕ Carpress - Καινούρια αυτοκίνητα βενζίνης ή diesel και μετά το 2035; – Τι εξετάζει η Κομισιόν ΣΕΕΑΕ Carpress - Τεράστιες καθυστερήσεις στους εκτελωνισμούς αυτοκινήτων! – Τι φταίει; ΣΕΕΑΕ ΑΑΔΕ - Εγχειριδίου Ενημέρωσης Εισαγωγέων – Εξαγωγέων, με απαλλαγές από επιβαρύνσεις - οικ. Δ.ΟΡΓ. Δ 212730 ΕΞ 2025 19/09/2025 ΣΕΕΑΕ ΦΕΚ 1358 Β' Απόφαση 54607 - Τροποποίηση ΥΑ σχετικά με τις πινακίδες ΔΟΚ 26/02/2024 ΣΕΕΑΕ Υπόμνημα - Αίτημα Συνάντησης του ΣΕΕΑΕ προς ΑΑΔΕ - Γενική Διεύθυνση Τελωνείων & Ε.Φ.Κ. - Διεύθυνση Ε.Φ.Κ. & ΦΠΑ 12/09/2025 ΣΕΕΑΕ Ταξινομήσεις & Μεταβιβάσεις όλων των οχημάτων, Αύγουστος 2025 ΣΕΕΑΕ Carpress - Εισαγόμενο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο με… πιστοποιημένα γυρισμένα χιλιόμετρα! ΣΕΕΑΕ Carpress - Ευρωδικαστήριο: Τι θα αλλάξει στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ στην Ελλάδα;