Στην… πρίζα τα επίσημα δίκτυα των εταιρειών στην επαρχία!


 

Του Γιώργου Κ. Ανδρή
 

Η ηλεκτροκίνηση αποτελεί το μέλλον για όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες και τα επίσημα δίκτυά τους ωστόσο όπως φαίνεται στην Ελλάδα δεν ισχύει κάτι ανάλογο και κυρίως στην επαρχία!
Ειδικότερα σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Carpress.gr πάρα πολλοί εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι στην επαρχία «αντιδρούν» στις επενδύσεις που πρέπει να πραγματοποιήσουν ώστε να καλύπτουν τεχνικά αλλά και εμπορικά τα ηλεκτρικά μοντέλα των εταιρειών που εκπροσωπούν.
Ο πρώτο λόγος έχει να κάνει με το κόστος της επένδυσης που περιλαμβάνει την τοποθέτηση φορτιστών για τα αυτοκίνητα, την προμήθεια ειδικών εργαλείων, την απόκτηση αυτοκινήτων test-drive αλλά και την συνεχή εκπαίδευση και πιστοποίηση των τεχνικών των εταιρειών.
Όλα τα παραπάνω κοστίζουν πάρα πολλά χρήματα τα οποία σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να αποδώσουν σύμφωνα με τους ιδιοκτήτες των κάθετων μονάδων καθώς όπως αναφέρουν στους διευθυντές των εισαγωγικών εταιρειών χαρακτηριστικά: «Εδώ οι καταναλωτές κυκλοφορούν ακόμη με πετρελαιοκίνητα οχήματα που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro II ή Euro III και θέλετε να επενδύσουμε τόσα πολλά χρήματα για την ηλεκτροκίνηση η οποία θα ξεκινήσει να υπάρχει στα μέρη μας μετά από 20 χρόνια!»
Επίσης η προμήθεια των ειδικών εργαλείων που πρέπει να προμηθευτούν αλλά και οι ειδικά διαμορφωμένοι χώροι που απαιτούνται για την συντήρηση των ηλεκτρικών οχημάτων επίσης αποτελεί πεδίο μάχης μεταξύ των δύο πλευρών.
Ωστόσο στα συμβόλαια που έχουν υπογράψει οι ιδιοκτήτες των κάθετων μονάδων υπάρχει ο όρος πως είναι υποχρεωμένοι να τηρούν όλες τις προϋποθέσεις που ορίζουν τα εργοστάσια και κατ’ επέκταση και οι εισαγωγικές εταιρείες καθώς σε διαφορετική περίπτωση ακυρώνεται το συμβόλαιο και κατεβαίνουν οι ταμπέλες του εξουσιοδοτημένου συνεργάτη.
Κάποιοι ιδιοκτήτες κάθετων μονάδων αντιδρούν και μάλιστα είναι διατεθειμένοι να φτάσουν στα άκρα ενώ κάποιοι άλλοι προσπαθούν να λάβουν κάποια μορφή «επιδότησης» ώστε να περιορίσουν το κόστος της επένδυσης για την ηλεκτροκίνηση. Τέλος υπάρχει και μια πολύ μικρή μερίδα ιδιοκτητών κάθετων μονάδων που θα ακολουθήσει τις οδηγίες των εργοστασίων και θα προμηθευτεί ότι ορίζουν ώστε να είναι έτοιμοι για την έλευση οποιουδήποτε ηλεκτροκίνητου οχήματος.
Από την άλλη μεριά όμως αρκετοί ιδιοκτήτες κάθετων μονάδων είναι έτοιμοι να τραβήξουν από μόνοι τους την…πρίζα και να λειτουργήσουν ως «εξειδικευμένοι» καθώς εκτιμούν πως το ενδιαφέρον απόκτησης εξουσιοδοτημένης μονάδας στην επαρχία είναι πλέον πολύ περιορισμένο λόγω κόστους!
 
Πηγή:  https://www.carpress.gr/stin-priza-ta-episima-diktya-ton-etaireion-stin-eparchia/

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ Ταξινομήσεις & Μεταβιβάσεις όλων των οχημάτων, Μάιος 2022 ΣΕΕΑΕ Carpress - Γιατί οδηγείται η Ελλάδα πάλι στο Ευρωδικαστήριο; ΣΕΕΑΕ Carpress - Αυτός είναι ο νέος Γενικός Γραμματέας Μεταφορών! ΣΕΕΑΕ Carpress - Απατεώνας εισέπραξε 235.000 ευρώ πουλώντας ανύπαρκτα αυτοκίνητα! ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι έχει προκαλέσει στην ελληνική αγορά ΙΧ το σκάνδαλο των αγροτικών επιδοτήσεων; ΣΕΕΑΕ Carpress - Αποκλειστικό: Τι αποφάσισε η Κομισιόν για τα εταιρικά αυτοκίνητα; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι έκαναν τρία λιμάνια σε κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία που δεν πληρώνει; ΣΕΕΑΕ Carpress - Ποιοι ιδιοκτήτες δεν θα πληρώνουν διόδια και Τέλη Κυκλοφορίας έως το 2031; ΣΕΕΑΕ Ταξινομήσεις & Μεταβιβάσεις όλων των οχημάτων, Ιούνιος 2025 ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι αλλάζει στο Ψηφιακό Πελατολόγιο; Κίνηση ματ από την ΑΑΔΕ ΣΕΕΑΕ Carpress -Σοκ! Σε πόσες ημέρες εκτελωνίζονται πλέον τα εισαγόμενα μεταχερισμένα ΙΧ; ΣΕΕΑΕ Ταξινομήσεις & Μεταβιβάσεις όλων των οχημάτων, Ιούνιος 2022