Στην… πρίζα τα επίσημα δίκτυα των εταιρειών στην επαρχία!


 

Του Γιώργου Κ. Ανδρή
 

Η ηλεκτροκίνηση αποτελεί το μέλλον για όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες και τα επίσημα δίκτυά τους ωστόσο όπως φαίνεται στην Ελλάδα δεν ισχύει κάτι ανάλογο και κυρίως στην επαρχία!
Ειδικότερα σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Carpress.gr πάρα πολλοί εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι στην επαρχία «αντιδρούν» στις επενδύσεις που πρέπει να πραγματοποιήσουν ώστε να καλύπτουν τεχνικά αλλά και εμπορικά τα ηλεκτρικά μοντέλα των εταιρειών που εκπροσωπούν.
Ο πρώτο λόγος έχει να κάνει με το κόστος της επένδυσης που περιλαμβάνει την τοποθέτηση φορτιστών για τα αυτοκίνητα, την προμήθεια ειδικών εργαλείων, την απόκτηση αυτοκινήτων test-drive αλλά και την συνεχή εκπαίδευση και πιστοποίηση των τεχνικών των εταιρειών.
Όλα τα παραπάνω κοστίζουν πάρα πολλά χρήματα τα οποία σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να αποδώσουν σύμφωνα με τους ιδιοκτήτες των κάθετων μονάδων καθώς όπως αναφέρουν στους διευθυντές των εισαγωγικών εταιρειών χαρακτηριστικά: «Εδώ οι καταναλωτές κυκλοφορούν ακόμη με πετρελαιοκίνητα οχήματα που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro II ή Euro III και θέλετε να επενδύσουμε τόσα πολλά χρήματα για την ηλεκτροκίνηση η οποία θα ξεκινήσει να υπάρχει στα μέρη μας μετά από 20 χρόνια!»
Επίσης η προμήθεια των ειδικών εργαλείων που πρέπει να προμηθευτούν αλλά και οι ειδικά διαμορφωμένοι χώροι που απαιτούνται για την συντήρηση των ηλεκτρικών οχημάτων επίσης αποτελεί πεδίο μάχης μεταξύ των δύο πλευρών.
Ωστόσο στα συμβόλαια που έχουν υπογράψει οι ιδιοκτήτες των κάθετων μονάδων υπάρχει ο όρος πως είναι υποχρεωμένοι να τηρούν όλες τις προϋποθέσεις που ορίζουν τα εργοστάσια και κατ’ επέκταση και οι εισαγωγικές εταιρείες καθώς σε διαφορετική περίπτωση ακυρώνεται το συμβόλαιο και κατεβαίνουν οι ταμπέλες του εξουσιοδοτημένου συνεργάτη.
Κάποιοι ιδιοκτήτες κάθετων μονάδων αντιδρούν και μάλιστα είναι διατεθειμένοι να φτάσουν στα άκρα ενώ κάποιοι άλλοι προσπαθούν να λάβουν κάποια μορφή «επιδότησης» ώστε να περιορίσουν το κόστος της επένδυσης για την ηλεκτροκίνηση. Τέλος υπάρχει και μια πολύ μικρή μερίδα ιδιοκτητών κάθετων μονάδων που θα ακολουθήσει τις οδηγίες των εργοστασίων και θα προμηθευτεί ότι ορίζουν ώστε να είναι έτοιμοι για την έλευση οποιουδήποτε ηλεκτροκίνητου οχήματος.
Από την άλλη μεριά όμως αρκετοί ιδιοκτήτες κάθετων μονάδων είναι έτοιμοι να τραβήξουν από μόνοι τους την…πρίζα και να λειτουργήσουν ως «εξειδικευμένοι» καθώς εκτιμούν πως το ενδιαφέρον απόκτησης εξουσιοδοτημένης μονάδας στην επαρχία είναι πλέον πολύ περιορισμένο λόγω κόστους!
 
Πηγή:  https://www.carpress.gr/stin-priza-ta-episima-diktya-ton-etaireion-stin-eparchia/

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ Ταξινομήσεις & Μεταβιβάσεις όλων των οχημάτων, Μάιος 2025 ΣΕΕΑΕ Παροχή διευκρινίσεων για την εφαρμογή της υπό στοιχεία Α.1122/2024 κοινής απόφασης του Υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών και του Διοικητή της ΑΑΔΕ (Β’ 4570), καθώς και της υπό στοιχεία Α.1123/2024 απόφασης του Διοικητή της ΑΑΔΕ για την ψηφιακή έκδοση των παραστατικών διακίνησης αποθεμάτων και τη διαβίβαση των σχετικών δεδομένων στη ψηφιακή πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ (Β’ 4571). Αριθμ. Πρωτ.: Ε2030 12/06/2025 ΣΕΕΑΕ Αίτημα συνάντησης με τον Υφυπουργό Χάρη Θεοχάρη 06/07/2023 ΣΕΕΑΕ Υπόμνημα στον Υφυπουργό Οικονομικών, κ. Χρήστο Δήμα με θέμα "Προβλήματα του κλάδου εμπορίας – εισαγωγής αυτοκινήτου". 15/07/2024 ΣΕΕΑΕ Αίτημα συνάντησης με τον Υφυπουργό κ. Χρήστο Δήμα 05/11/2024 ΣΕΕΑΕ Αίτημα συνάντησης με τον Υπουργό Οικονομικών, κ. Κυριάκο Πιερρακάκη 04/04/2025 ΣΕΕΑΕ Υπόμνημα προς τον Δ/ντη ΕΦΚ & ΦΠΑ κο Χρήστο Λάμπρου με θέμα: "Παροχή διευκρινίσεων επί της Α.1044, ΦΕΚ: B’ 1255/14-03-2025". 19/03/2025 ΣΕΕΑΕ Υπόμνημα του ΣΕΕΑΕ προς τον Διοικητή της ΑΑΔΕ, κ. Πιτσιλή με θέμα: Ψηφιακό Πελατολόγιο Οχημάτων 16/04/2025 ΣΕΕΑΕ Εσωτερικό έγγραφο ΑΑΔΕ - Παροχή διευκρινήσεων σχετικά με τη διαπίστωση της κατηγορίας αμαξώματος [«4x4 SUV – ATV» - οχήματα παντός εδάφους] επιβατικών οχημάτων για σκοπούς απομείωσης. Αρ. Πρωτ.:ΔΕΦΚΦ Δ 1067112 ΕΞ 2024 ΣΕΕΑΕ Carpress - Αποκλειστικό! Γιατί κάνουν έφοδο οι Αρχές σε Διευθύνσεις Μεταφορών; ΣΕΕΑΕ Carpress - Γιατί η Ελλάδα κινδυνεύει να γίνει η «χωματερή» παλαιών ΙΧ όλης της ΕΕ; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι ετοιμάζει η ΑΑΔΕ για τους ιδιοκτήτες που έχουν τα ΙΧ τους σε ακινησία;