ΣΕΕΑΕ: «Μπαλάκι» το νομοσχέδιο με το Τέλος Ταξινόμησης

 


 
Ο εμπαιγμός της Πολιτείας στους επαγγελματίες του κλάδου του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου συνεχίζεται… Την ώρα που χιλιάδες έμποροι αντιμετωπίζουν τον άμεσο κίνδυνο χρεωκοπίας, μάταια περιμένουν μήνες τώρα τη διαβόητη διάταξη με την οποία θα αλλάξει ο τρόπος υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης που θα έδινε μια ανάσα στην αγορά. Ας μην ξεχνάμε ότι ο κλάδος πριν καλά καλά προλάβει να συνέλθει από την δεκαετή οικονομική κρίση, ήρθε και η υγειονομική κρίση που δημιούργησε πρόσθετα προβλήματα σε έναν χώρο που βρίσκονταν ήδη στο χείλος του γκρεμού. Άλλωστε μια ώθηση στην αγορά του αυτοκινήτου θα τόνωνε άμεσα τα κρατικά έσοδα και την πολύπαθη ελληνική οικονομία.
Δυστυχώς παρά την πολύμηνη αναμονή, τα αδιάκοπα αιτήματα του ΣΕΕΑΕ που έφτασαν μέχρι και τον Πρωθυπουργό της χώρας και τις αλλεπάλληλες διαβεβαιώσεις από κυβερνητικά στελέχη όλο αυτό το καιρό, το μόνο που εισπράττουμε είναι υποσχέσεις… Υπενθυμίζουμε ότι το Υπουργείο Οικονομικών έχει ξεκινήσει τις συνομιλίες με τους φορείς του κλάδου αυτοκινήτου από τον Σεπτέμβριο του 2019 και από το Νοέμβριο του περασμένου έτους η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών φέρεται να «καταθέτει» την επίμαχη διάταξη από μέρα σε μέρα…
Μάλιστα πριν λίγες ώρες στα διαδίκτυο δημοσιεύθηκε η επίμαχη διάταξη με τις αλλαγές στο Τέλος Ταξινόμησης με αποτέλεσμα η ήδη προβληματική αγορά να έχει «παγώσει» εντελώς αναμένοντας την κατάθεσή και εφαρμογή της. Ο ΣΕΕΑΕ μόλις διαπίστωσε πως το νομοσχέδιο έχει πλέον διαρρεύσει στο διαδίκτυο επικοινώνησε με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών και η απάντηση ήταν παρόμοια με εκείνη που παίρνει από το Νοέμβριο του 2019!
Ότι δηλαδή η διάταξη θα κατατεθεί τις επόμενες μέρες και δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας…
Η κοροϊδία πρέπει επιτέλους να τελειώσει. Ο ΣΕΕΑΕ κάνει έκκληση στην Κυβέρνηση και τους Υπουργούς της να δώσουν επιτέλους μια υπεύθυνη και σαφή απάντηση σχετικά με τις αλλαγές στο Τέλος Ταξινόμησης και να δρομολογήσουν την ΑΜΕΣΗ ψήφιση της σχετικής διάταξης, καθώς η αγορά «πνέει τα λοίσθια» οδηγώντας τους επαγγελματίες του κλάδου, τις οικογένειές τους αλλά και όσους εργάζονται στις εκθέσεις αυτοκινήτων σε απόγνωση με τα λουκέτα πλέον να είναι προ των πυλών!
Άλλωστε η αλλαγή του τρόπου υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης αποτελεί μονόδρομο για την χώρα μας και οι συνεχείς καθυστερήσεις στην αλλαγή του είναι μάταιες, καθώς η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει ήδη ενημερωθεί για την υπάρχουσα φορολογική κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα και έχει ήδη δρομολογηθεί άλλη μια ντροπιαστική καταδίκη εις βάρος της χώρας μας λίαν συντόμως…
 
Γραφείο Τύπου ΣΕΕΑΕ
 
Πηγή:https://hellenicmotornews.wordpress.com/2020/05/19/%cf%83%ce%b5%ce%b5%ce%b1%ce%b5-%ce%bc%cf%80%ce%b1%ce%bb%ce%ac%ce%ba%ce%b9-%cf%84%ce%bf-%ce%bd%ce%bf%ce%bc%ce%bf%cf%83%cf%87%ce%ad%ce%b4%ce%b9%ce%bf-%ce%bc%ce%b5-%cf%84%ce%bf-%cf%84%ce%ad/

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - που κατέθεσε ο Βουλευτής & Υπεύθυνος ΚΤΕ Οικονομικών του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής, με θέμα: «Οι καθυστερήσεις και τα προβλήματα στις Τελωνειακές Υπηρεσίες εξαντλούν τις αντοχές των εργαζομένων και του εμπορίου» 19/09/2025 ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι θα κερδίζουν όσοι κάνουν εργοστάσια παραγωγής οχημάτων στην Ελλάδα; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι συμφώνησε η Κομισιόν με τις αυτοκινητοβιομηχανίες; ΣΕΕΑΕ Carpress - Νέος ΚΟΚ: Τι θα πάθετε αν παρκάρετε παράνομα σε θέση φόρτισης ηλεκτρικού ΙΧ; ΣΕΕΑΕ Carpress - Καινούρια αυτοκίνητα βενζίνης ή diesel και μετά το 2035; – Τι εξετάζει η Κομισιόν ΣΕΕΑΕ Carpress - Τεράστιες καθυστερήσεις στους εκτελωνισμούς αυτοκινήτων! – Τι φταίει; ΣΕΕΑΕ ΑΑΔΕ - Εγχειριδίου Ενημέρωσης Εισαγωγέων – Εξαγωγέων, με απαλλαγές από επιβαρύνσεις - οικ. Δ.ΟΡΓ. Δ 212730 ΕΞ 2025 19/09/2025 ΣΕΕΑΕ ΦΕΚ 1358 Β' Απόφαση 54607 - Τροποποίηση ΥΑ σχετικά με τις πινακίδες ΔΟΚ 26/02/2024 ΣΕΕΑΕ Υπόμνημα - Αίτημα Συνάντησης του ΣΕΕΑΕ προς ΑΑΔΕ - Γενική Διεύθυνση Τελωνείων & Ε.Φ.Κ. - Διεύθυνση Ε.Φ.Κ. & ΦΠΑ 12/09/2025 ΣΕΕΑΕ Ταξινομήσεις & Μεταβιβάσεις όλων των οχημάτων, Αύγουστος 2025 ΣΕΕΑΕ Carpress - Εισαγόμενο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο με… πιστοποιημένα γυρισμένα χιλιόμετρα! ΣΕΕΑΕ Carpress - Ευρωδικαστήριο: Τι θα αλλάξει στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ στην Ελλάδα;