Υπόμνημα του ΣΕΕΑΕ προς τον Υφυπουργό Μεταφορών κο Γιάννη Κεφαλογιάννη



 

Προς :                                                                                                                                       Καλλιθέα, 14/12/2020
Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών                                                                                           Aρ. πρωτ. : 0039
Υφυπουργό Μεταφορών
κ. Γιάννη Κεφαλογιάννη
 


Αξιότιμε κ. Υφυπουργέ,
Το τελευταίο διάστημα ο Σύνδεσμος μας έχει γίνει δέκτης πολλαπλών αιτημάτων και παραπόνων από συναδέλφους που δραστηριοποιούνται στο χώρο της εμπορίας ταξί. Συνεπώς θα θέλαμε να θέσουμε υπόψιν σας το πρόβλημα που έχει προκύψει και αφορά το συγκεκριμένο κλάδο εμπορίας οχημάτων.
Όπως θα γνωρίζετε τα μεταχειρισμένα οχήματα που εισάγονται από εμπορίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο και διατίθενται προς πώληση σε επαγγελματίες οδηγούς, έχουν περιθώριο να ταξινομηθούν ως ταξί έως 5 έτη μετά την ημερομηνία πρώτης ταξινόμησης του οχήματος.
Μετά το πέρας του συγκεκριμένου χρονικού ορίου τα οχήματα αυτά δε δύνανται να ταξινομηθούν πλέον ως ταξί παρά μόνο ως επιβατικά. Ωστόσο, στη συντριπτική τους πλειοψηφία τα οχήματα αυτά είναι αυτοκίνητα ειδικού σκοπού, μεγάλων κυβικών και πολύ συγκεκριμένων τύπων αμαξώματος, συνεπώς είναι -ειδικά στην Ελλάδα- παντελώς ασύμφορα για άλλη χρήση πέραν της χρήσης τους ως ταξί.
Δεδομένης της τεράστιας οικονομικής ύφεσης εξ αιτίας της πανδημίας και το γεγονός ότι εδώ και 10 μήνες οι εμπορίες αυτοκινήτων συνολικά υπολειτουργούν, πολλά από αυτά τα οχήματα που έχουν οι επαγγελματίες στο στόλο τους, έχουν εκτελωνιστεί & δεν έχουν πωληθεί, με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν να χάσουν την 5ετή προθεσμία και ουσιαστικά να τεθούν εκτός αγοράς. 
Θεωρούμε εύλογο, λόγω των ειδικών συνθηκών,  η Πολιτεία να μεριμνήσει αναλόγως και  να δοθεί μια παράταση επιπλέον της 5ετούς προθεσμίας για την ταξινόμηση οχημάτων που προορίζονται για ταξί, έτσι ώστε αφενός να διευκολυνθούν οι επαγγελματίες του χώρου, αφετέρου το κράτος να μην απολέσει τα αναλογούντα έσοδα.

                          
                          Με εκτίμηση

                                                                      Εκ μέρους του Δ.Σ.
 
          Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                                               Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ


    ΚΩΝ/ΝΟΣ ΚΥΡΑΤΣΟΣ                                                                                       ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΜΠΑΡΟΥΝΗΣ
                                                                                                    
 
Για να δείτε το πρωτότυπο έγγραφο, παρακαλώ πατήστε εδώ.

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι ήθελε ο Κινέζος Πρέσβυς στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών; ΣΕΕΑΕ Carpress - Πόσο μπορεί να κοστίζουν οι δασμοί Trump στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι προσπαθούν να πετύχουν οι Κινέζοι κατασκευαστές στην Σαγκάη; ΣΕΕΑΕ Carpress - Σε ποια αυτοκίνητα και φορτηγά καταργείται το Τέλος Ταξινόμησης; ΣΕΕΑΕ Carpress - Πότε θα μειωθούν τα τεκμήρια διαβίωσης στα αυτοκίνητα; ΣΕΕΑΕ Carpress - Έρχεται ηλεκτρονική διασταύρωση τον Μάιο! – Ποιους ιδιοκτήτες ΙΧ αφορά; ΣΕΕΑΕ Carpress - Κομισιόν: Πως θα εντοπίζονται τα γυρισμένα χιλιόμετρα στα μεταχειρισμένα ΙΧ; ΣΕΕΑΕ Εγκύκλιος ΑΑΔΕ: Τροποποίηση και συμπλήρωση της υπό στοιχεία Α. 1047/2020 κοινής απόφασης του Υφυπουργού Οικονομικών και του Υπουργού Επικρατείας «Όροι και διαδικασία είσπραξης – επιστροφής για την εφαρμογή του ηλεκτρονικού παραβόλου» (Β΄979). Αρ. Απόφασης Α.1061 17/04/2025 ΣΕΕΑΕ Υπόμνημα του ΣΕΕΑΕ προς τον Διοικητή της ΑΑΔΕ, κ. Πιτσιλή με θέμα: Ψηφιακό Πελατολόγιο Οχημάτων 16/04/2025 ΣΕΕΑΕ Εγκύκλιος ΑΑΔΕ: Καθορισμός των κατηγοριών φορολογουμένων, οι οποίοι υποχρεούνται να παρέχουν αυτομάτως πληροφορίες για την επιχειρηματική τους δραστηριότητα, τον τρόπο, τον χρόνο και τη διαδικασία υποβολής των πληροφοριών αυτών, καθώς και κάθε άλλο αναγκαίο θέμα για την εφαρμογή του Ψηφιακού Πελατολογίου Οχημάτων. ΑΔΑ: 6ΝΑΘ46ΜΠ3Ζ-Μ7Ρ ΣΕΕΑΕ ΦΕΚ 1828 Β'-Απόφαση Α.1057 14/04/2025 ΣΕΕΑΕ CAR & MOTOR - Τι έχουν προκαλέσει τα Τελωνειακά Ελεγκτικά Κέντρα στην αγορά ΙΧ;