ΑΙΤΗΜΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΚΙΝΑΛ

 

Προς:                                                                                                                                         Καλλιθέα  04/02/2022
Πρόεδρο Κινήματος Αλλαγής                                                                                                  Aρ. πρωτ. : 0060
κ.Νίκο Ανδρουλάκη







 
Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε,
Η Διοίκηση και ο Πρόεδρος του ΣΕΕΑΕ ζητούν συνάντηση μαζί σας με τη μορφή του κατεπείγοντος για να σας ενημερώσουμε για ένα σοβαρότατο θέμα που αφορά τον χώρο του αυτοκινήτου και πιο συγκεκριμένα τις εισαγωγές οχημάτων από χώρες του εξωτερικού και το οποίο εφόσον τελικά ισχύσει θα δημιουργήσει θέμα βιωσιμότητας σε έναν ολόκληρο κλάδο!
Ελπίζουμε ότι με την διπλή σας ιδιότητα, τόσο ως Ευρωβουλευτής, αλλά και ως πρόεδρος του ΚΙΝΑΛ – ΠΑΣΟΚ θα συνδράμετε ώστε να μην αφανιστεί ένας ολόκληρος κλάδος.
Όπως ίσως θα γνωρίζετε με τον Νόμο 4710 (ΦΕΚ 142 Α’ /23-07-2020) άρθρο 5 του Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Επιβολή περιβαλλοντικού τέλους και απαγόρευσης εισαγωγής σε παλαιά, ρυπογόνα μεταχειρισμένα οχήματα» και τον Νόμο 4714 (ΦΕΚ 148 Α’/31/07/2020) άρθρο 9 του Υπουργείου Οικονομικών «Τροποποίηση των άρθρων 121 και 123 του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα – Τέλος ταξινόμησης επιβατικών και φορτηγών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης», απαγορεύεται ή αποθαρρύνεται εμφανώς η εισαγωγή των παλαιών αυτοκινήτων οδηγίας EURO4 «περιβαλλοντικό τέλος» 3.000 ευρώ, ενώ για τα αυτοκίνητα οδηγίας EURO5Α δηλαδή αυτοκίνητα 6 έως 10 ετών περίπου επιβάλλεται «περιβαλλοντικό τέλος» 1.000 ευρώ.
Μάλιστα, πληροφορηθήκαμε ότι τις αμέσως επόμενες μέρες ετοιμάζεται να κατατεθεί νέα τροπολογία, με την οποία θα επιβληθεί πρόσθετο Περιβαλλοντικό Τέλος «ΧΑΡΑΤΣΙ»σε αυτοκίνητα οδηγίας EURO 5B, τα οποία είναι 5-6 ετών μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και αφορούν τη συντριπτική πλειοψηφία των εμπορεύσιμων και προσιτών στον μέσο καταναλωτή αυτοκινήτων!!
Αφενός οι ανωτέρω τροπολογίες έρχονται σε πλήρη σύγκρουση και αντίθεση με το Ευρωπαϊκό Δίκαιο (Άρθρο 110 ΣΛΕΕ) και για αυτό ο ΣΕΕΑΕ έχει προσφύγει στην Ε.Ε. Μάλιστα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έστειλε προσφάτως προειδοποιητική επιστολή στην Ελλάδα, με την οποία επιβεβαιώνει το δίκαιο της καταγγελίας μας και στην περίπτωση μη συμμόρφωσης της χώρας μας θα της επιβληθεί πρόστιμο το οποίο θα επιβαρύνει τον ‘Έλληνα φορολογούμενο.
Παρακαλούμε όπως μεριμνήσετε ώστε να μας επιτρέψετε να σας αναλύσουμε από κοντά και με  λεπτομέρειες τα όσα σας αναφέρουμε πιο πάνω, ώστε από κοινού να καταφέρουμε να αποτρέψουμε το «έγκλημα» που πάει να γίνει εις βάρος χιλιάδων επιχειρήσεων του κλάδου και των εκατοντάδων χιλιάδων εργαζόμενων σε αυτές.  
 



Με εκτίμηση
Εκ μέρους του Δ.Σ.

 
                   Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                                           Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
       

               ΚΥΡΑΤΣΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ                                                                                  ΣΜΠΑΡΟΥΝΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
 
 Για να δείτε το πρωτότυπο έγγραφο, παρακαλώ πατήστε εδώ.

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ Εγκύκλιος με θέμα: Ενημέρωση επί περιορισμών ταξινόμησης 2025 & 2026 Αρ. Πρωτ.: 162462/2025 06/10/2025 ΣΕΕΑΕ ΑΑΔΕ - «Παροχή οδηγιών για την εφαρμογή των άρθρων 50, 148, 149, 157 και 158 του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα (ν. 5222/2025, Α' 134)». 10/09/2025 ΣΕΕΑΕ Carpress - Ποια Διεύθυνση Μεταφορών μηδένισε τις εκκρεμότητες; ΣΕΕΑΕ Carpress - Επίσημο! Πόσο μειώνονται Τεκμήρια και Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης; ΣΕΕΑΕ Carpress - Ποιοι «πράσινοι» φόροι θα αλλάξουν στα αυτοκίνητα; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι αποφάσισε το κράτος για τα πρόστιμα στα ανασφάλιστα οχήματα; ΣΕΕΑΕ Carpress - Προσοχή στην Χαλκίδα! Ο επιτήδειος έμπορος πούλησε ΙΧ ιδιώτη και δεν του δίνει τα χρήματα ΣΕΕΑΕ Carpress - Επένδυση-μαμούθ 300 εκατ. ευρώ σε ελληνική εταιρεία εμπορίας μεταχειρισμένων ΙΧ! ΣΕΕΑΕ Car & motor - Τι αλλάζει στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ - Τι θα γίνει με τα πρόστιμα; ΣΕΕΑΕ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - που κατέθεσε ο Βουλευτής & Υπεύθυνος ΚΤΕ Οικονομικών του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής, με θέμα: «Οι καθυστερήσεις και τα προβλήματα στις Τελωνειακές Υπηρεσίες εξαντλούν τις αντοχές των εργαζομένων και του εμπορίου» 19/09/2025 ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι θα κερδίζουν όσοι κάνουν εργοστάσια παραγωγής οχημάτων στην Ελλάδα; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι συμφώνησε η Κομισιόν με τις αυτοκινητοβιομηχανίες;