ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΣΤΟ ΥΠΕΝ

 


 
Προς:                                                                                                                 Καλλιθέα, 08/02/2022
Υπουργείο Περιβάλλοντος & Ενέργειας                                                         Αρ. Πρωτ.: 0061                                 Υπουργό  κ. Κώστα Σκρέκα



 
Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,

Με αφορμή τη σχετική τροπολογία η οποία κατατέθηκε αργά το βράδυ της Δευτέρας 7 Φεβρουαρίου 2022 και περιλαμβάνεται σε νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών με τίτλο: «Κύρωση της από 28.1.2022 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου ”Επείγουσες φορολογικές, τελωνειακές και συναφείς ρυθμίσεις, επείγουσες διατάξεις για τη διασφάλιση του δικαιώματος αποτελεσματικής δικαστικής προστασίας”» το οποίο είναι έτοιμο για συζήτηση στη Βουλή, θα θέλαμε να σας εκφράσουμε και εγγράφως όπως άλλωστε σας έχουμε αναφέρει και κατ'ιδίαν σε πρόσφατη συνάντησή μας ότι κάθε μέτρο που εισάγει διακρίσεις μεταξύ ομοειδών προϊόντων (στη συγκεκριμένη περίπτωση εγχώριων και εισαγόμενων μεταχειρισμένων) μας βρίσκει κάθετα αντίθετους και θα δημιουργήσει συνθήκες μονοπωλιακού καθεστώτος στην αγορά με ολέθριες συνέπειες τόσο για τους εμπόρους εισαγωγείς όσο και για τον καταναλωτή.
Σε κάθε περίπτωση και ανεξαρτήτως αν αυτό το νομοσχέδιο ψηφιστεί εφιστούμε την προσοχή στο Άρθρο 3 της ΠΝΠ που αναφέρει ότι "από την καταβολή του Περιβαλλοντικού Τέλους εξαιρούνται και όσα αυτοκίνητα ή φορτηγά Euro 5b έχουν δήλωση άφιξης οχήματος ή δηλωτικά εισαγωγής τα οποία έχουν καταβληθεί έως την ημερομηνία δημοσίευσης της σχετικής τροπολογίας".
Σε περίπτωση που όντως ισχύσει κάτι τέτοιο χιλιάδες οχήματα που έχουν ΗΔΗ αγοραστεί και βρίσκονται καθ'οδόν από το εξωτερικό στη χώρα μας θα επιβαρυνθούν με επιπλέον τέλος 1.000 ευρώ με ό,τι συνεπάγεται αυτό για τον κάθε εισαγωγέα που αγόρασε ένα αυτοκίνητο με άλλη νομοθεσία και μέχρι να το φέρει στη χώρα μας καλείται να το εκτελωνίσει με άλλο καθεστώς χωρίςκαμία περίοδο προσαρμογής και καμία προειδοποίηση!!!
Σας καλούμε έστω και την τελευταία στιγμή να εξαιρεθούν από τη νομοθεσία ώστε να προλάβουν να εισαχθούν όσα αυτοκίνητα είναι ήδη αγορασμένα με νόμιμα παραστατικά ή συμφωνητικά πώλησης ή άλλα αποδεικτικά όπως καταθετήρια από εξοφλήσεις ή προκαταβολές που έχουν πληρωθεί, προτού δημιουργηθεί μια άνευ προηγουμένη αδικία εις βάρος των Ελλήνων εμπόρων και εισαγωγέων με ολέθριες συνέπειες για τον απλό επιχειρηματία και βαρύτατο πολιτικό κόστος για την Κυβέρνηση!
 

 






 



Με εκτίμηση
Εκ μέρους του Δ.Σ.

 
                   Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                                           Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
       

               ΚΥΡΑΤΣΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ                                                                                  ΣΜΠΑΡΟΥΝΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
  



 Για να δείτε το πρωτότυπο έγγραφο, παρακαλώ πατήστε εδώ.

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ Ταξινομήσεις & Μεταβιβάσεις όλων των οχημάτων, Μάιος 2022 ΣΕΕΑΕ Carpress - Γιατί οδηγείται η Ελλάδα πάλι στο Ευρωδικαστήριο; ΣΕΕΑΕ Carpress - Αυτός είναι ο νέος Γενικός Γραμματέας Μεταφορών! ΣΕΕΑΕ Carpress - Απατεώνας εισέπραξε 235.000 ευρώ πουλώντας ανύπαρκτα αυτοκίνητα! ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι έχει προκαλέσει στην ελληνική αγορά ΙΧ το σκάνδαλο των αγροτικών επιδοτήσεων; ΣΕΕΑΕ Carpress - Αποκλειστικό: Τι αποφάσισε η Κομισιόν για τα εταιρικά αυτοκίνητα; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι έκαναν τρία λιμάνια σε κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία που δεν πληρώνει; ΣΕΕΑΕ Carpress - Ποιοι ιδιοκτήτες δεν θα πληρώνουν διόδια και Τέλη Κυκλοφορίας έως το 2031; ΣΕΕΑΕ Ταξινομήσεις & Μεταβιβάσεις όλων των οχημάτων, Ιούνιος 2025 ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι αλλάζει στο Ψηφιακό Πελατολόγιο; Κίνηση ματ από την ΑΑΔΕ ΣΕΕΑΕ Carpress -Σοκ! Σε πόσες ημέρες εκτελωνίζονται πλέον τα εισαγόμενα μεταχερισμένα ΙΧ; ΣΕΕΑΕ Ταξινομήσεις & Μεταβιβάσεις όλων των οχημάτων, Ιούνιος 2022