SMS ή Email-«Τελεσίγραφο» για ληγμένη ασφάλεια και ΚΤΕΟ!

Γιώργος Κ. Ανδρής

Μια τελευταία προειδοποίηση μέσω γραπτού μηνύματος στο κινητό τους τηλέφωνο (SMS) ή στο ηλεκτρονικό τους ταχυδρομείο (Email) θα λαμβάνουν οι παραβάτες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, δίκυκλων ή φορτηγών από το κράτος που τα κινούν χωρίς ΚΤΕΟ ή ασφάλεια πριν τους επιβληθούν οριστικά τα υψηλά χρηματικά πρόστιμα που προβλέπει η νομοθεσία.

  

Μάλιστα, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης κατά την διάρκεια της παρουσίασης των Ψηφιακών Υπηρεσιών κατά την Οδήγηση ξεκαθάρισε ότι η ηλεκτρονική πλατφόρμα MyAuto λειτουργεί ήδη και θα συνεχίσει να εμπλουτίζεται με νέες υπηρεσίες που θα αφορούν τους ελέγχους ΚΤΕΟ ή πότε λήγει στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο ή αν έχουν εξοφληθεί τα Τέλη Κυκλοφορίας. Παράλληλα, προσεχώς στην εφαρμογή θα υπάρχει και το λεγόμενο Point System που θα περιλαμβάνει τους πόντους ποινής που έχει κάποιος οδηγός, ώστε να είναι ανά πάσα στιγμή ενήμερος για τις παραβάσεις του…
Ωστόσο, τα προειδοποιητικά μηνύματα μέσω SMS ή Emails που θα αποστέλλονται στους παραβάτες ιδιοκτήτες οχημάτων που τα κινούν χωρίς ΚΤΕΟ, ασφάλεια ή ακόμη και απλήρωτα τα Τέλη Κυκλοφορίας αναμένεται να αποτελέσουν τη τελευταία προειδοποίηση (τελεσίγραφο) από το κράτος προς τους πολίτες που δεν συμμορφώνονται με τη νομοθεσία, ώστε αμέσως μετά από ένα εύλογο χρονικό διάστημα, περίπου 7 ημερών, να τους βεβαιώνονται τα πρόστιμα στο Taxisnet.

Με αυτό τον τρόπο το κράτος επιδιώκει να περιορίσει την αποχή των ιδιοκτητών οχημάτων από τα ΚΤΕΟ όπως επίσης και το φαινόμενο της κίνησης ανασφάλιστων οχημάτων με απώτερο στόχο την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας αλλά και των κρατικών εσόδων.
Mέσω της ψηφιακής υπηρεσίας «myAuto», οι ιδιοκτήτες οχημάτων έχουν πρόσβαση, σε πραγματικό χρόνο, σε πληροφορίες που αφορούν στο όχημά τους και σχετίζονται, ιδίως, με: α) την ημερομηνία έκδοσης και ανάκλησης της άδειας κυκλοφορίας και τα λοιπά βασικά στοιχεία αυτής, β) την ημερομηνία καταβολής τελών κυκλοφορίας και τη χρονική περίοδο στην οποία αφορούν, γ) την περίοδο ασφαλιστικής κάλυψης σε ισχύ και το ιστορικό ασφαλιστικών αποζημιώσεων, δ) το ιστορικό Κέντρου Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό αν το όχημα εισήχθη μεταχειρισμένο, με βάση τις διελεύσεις και τα διανυθέντα χιλιόμετρα, ε) τον τύπο και το μοντέλο του οχήματος, στ) τη θέση του οχήματος σε προσωρινή ακινησία, ζ) τον τεχνικό έλεγχο του οχήματος, η) την ένταξή του στο Μητρώο Κλεμμένων Οχημάτων της Ελληνικής Αστυνομίας και θ) την επίταξη του οχήματος.
 
Πηγή:  https://www.newsauto.gr/news/sms-i-email-telesigrafo-gia-ligmeni-asfalia-ke-kteo/?fbclid=IwAR2FoBYLByDOOfWR1UE4-JseMH2FKpvVIjBoPKbzrEBrIwyT3QlX7wPGKpk
 

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ ΦΕΚ 1358 Β' Απόφαση 54607 - Τροποποίηση ΥΑ σχετικά με τις πινακίδες ΔΟΚ 26/02/2024 ΣΕΕΑΕ Υπόμνημα - Αίτημα Συνάντησης του ΣΕΕΑΕ προς ΑΑΔΕ - Γενική Διεύθυνση Τελωνείων & Ε.Φ.Κ. - Διεύθυνση Ε.Φ.Κ. & ΦΠΑ 12/09/2025 ΣΕΕΑΕ Ταξινομήσεις & Μεταβιβάσεις όλων των οχημάτων, Αύγουστος 2025 ΣΕΕΑΕ Carpress - Εισαγόμενο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο με… πιστοποιημένα γυρισμένα χιλιόμετρα! ΣΕΕΑΕ Carpress - Ευρωδικαστήριο: Τι θα αλλάξει στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ στην Ελλάδα; ΣΕΕΑΕ Προσφυγή της 9ης Ιουλίου 2025 – Ευρωπαϊκή Επιτροπή κατά Ελληνικής Δημοκρατίας (Υπόθεση C-451/25) ΣΕΕΑΕ Εγκύκλιος ΑΑΔΕ με θέμα: Οδηγίες συμπλήρωσης της δήλωσης Φ.Π.Α. (έντυπο 050 Φ.Π.Α. έκδοση 2025 – Φ2 TAXIS). 26/08/2025 ΣΕΕΑΕ Ταξινομήσεις & Μεταβιβάσεις όλων των οχημάτων, Ιούλιος 2025 ΣΕΕΑΕ Τροποποίηση της υπό στοιχεία Α. 1051/6-2-2019 απόφασης του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων «Καθορισμός όρων, προϋποθέσεων και διατυπώσεων για την εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 129 του ν.2960/2001, ως προς τη δήλωση άφιξης κοινοτικών οχημάτων, για σκοπούς επιβολής τέλους ταξινόμησης» (Β΄434). ΑΔΑ Π9Ζ846ΜΠ3Ζ-ΣΓΤ 07/08/2025 ΣΕΕΑΕ Ταξινομήσεις & Μεταβιβάσεις όλων των οχημάτων, Μάιος 2022 ΣΕΕΑΕ Carpress - Γιατί οδηγείται η Ελλάδα πάλι στο Ευρωδικαστήριο; ΣΕΕΑΕ Carpress - Αυτός είναι ο νέος Γενικός Γραμματέας Μεταφορών!