Σκληρό παζάρι ΥΠΟΙΚ - τρόικας για μόλις 2 μήνες παράταση στην απόσυρση ΙΧ!

Του Γιώργου Κ. Ανδρή
Αρνητική εμφανίζεται η τρόικα στην συνέχιση του μέτρου της απόσυρσης ΙΧ και το 2016 αλλά το οικονομικό επιτελείο προσπαθεί έστω και την ύστατη στιγμή να τους αλλάξει την άποψη και να παραταθεί το μέτρο έστω και για δύο μήνες.
Ειδικότερα σύμφωνα με όσα ανέφεραν στο Enikonomia στελέχη του οικονομικού επιτελείου σχετικά με την παράταση του μέτρου της απόσυρσης ΙΧ μέχρι τα τέλη Ιουνίου: «Υπάρχει μια αρνητικότητα την οποία προσπαθούμε να ανατρέψουμε».
Το παρασκήνιο της παράτασης για την απόσυρση ΙΧ
Το μέτρο της απόσυρσης ισχύει για πολλά χρόνια στην Ελλάδα με αποτέλεσμα η τρόικα να εκτιμά πως δεν λειτουργεί πλέον προς όφελος του εμπορικού ισοζυγίου.
Ωστόσο το οικονομικό επιτελείο παρουσίασε στην τρόικα τα αναλυτικά στοιχεία των εσόδων που προέρχονται από τις πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων τα οποία τους τελευταίους δύο μήνες σημειώνουν πτώση μεγαλύτερη του 80% και προσπαθούσαν να τους πείσουν να παραταθεί το μέτρο και το 2016.
Η τρόικα ωστόσο ανέδρασε στην διάρκεια της παράταση του μέτρου της απόσυρσης ΙΧ καθώς αρχικά είχε προταθεί να ισχύσει μέχρι τον Απρίλιο, στη συνέχεια προτάθηκε να ισχύσει μέχρι τέλος του έτους και κατόπιν μέχρι τον Ιούνιο.
Αποτέλεσμα των παραπάνω ήταν η τρόικα να σκληρύνει περαιτέρω τη στάση της και να απορρίπτει εντελώς την παράταση του μέτρου.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες το οικονομικό επιτελείο προσπαθεί να ανατρέψει την κατάσταση πετυχαίνοντας παράταση του μέτρου της απόσυρσης τουλάχιστον για δύο μήνες, δηλαδή Μάρτιο και Απρίλιο, ενώ είναι πολύ πιθανό να παραταθεί για επιπλέον ένα με δύο μήνες δηλαδή Μάιο και Ιούνιο.
'Οσον αφορά στην αναδρομική ισχύ η τρόικα εμφανίζεται αδιάλλακτη και δεν συζητά καθόλου την αναδρομικότητα του μέτρου!
Πάντως και στην αναδρομική ισχύ του μέτρου από την 1/1/2016 το οικονομικό επιτελείο προσπαθεί να αλλάξει την άποψη της τρόικας καθώς έχουν ήδη χαθεί δύο μήνες και αν δεν έχει αναδρομική ισχύ το μέτρο τότε όσοι έχουν οδηγήσει στα Κέντρα Ανακύκλωσης της ΕΔΟΕ τα οχήματά τους δεν πρόκειται να αποκτήσουν κανένα όφελος απόσυρσης οι οποίοι να επισημάνουμε πως ανέρχονται σε περίπου 2.000 ιδιοκτήτες παλαιών οχημάτων.
 
Πηγή: http://www.enikonomia.gr/auto/50651,Sklhro-pazari-YPOIK-troikas-gia-molis-2-mhnes-paratash-sthn-aposyrsh-IX.html

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ Carpress - Γιατί οδηγείται η Ελλάδα πάλι στο Ευρωδικαστήριο; ΣΕΕΑΕ Carpress - Αυτός είναι ο νέος Γενικός Γραμματέας Μεταφορών! ΣΕΕΑΕ Carpress - Απατεώνας εισέπραξε 235.000 ευρώ πουλώντας ανύπαρκτα αυτοκίνητα! ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι έχει προκαλέσει στην ελληνική αγορά ΙΧ το σκάνδαλο των αγροτικών επιδοτήσεων; ΣΕΕΑΕ Carpress - Αποκλειστικό: Τι αποφάσισε η Κομισιόν για τα εταιρικά αυτοκίνητα; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι έκαναν τρία λιμάνια σε κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία που δεν πληρώνει; ΣΕΕΑΕ Carpress - Ποιοι ιδιοκτήτες δεν θα πληρώνουν διόδια και Τέλη Κυκλοφορίας έως το 2031; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι αλλάζει στο Ψηφιακό Πελατολόγιο; Κίνηση ματ από την ΑΑΔΕ ΣΕΕΑΕ Carpress -Σοκ! Σε πόσες ημέρες εκτελωνίζονται πλέον τα εισαγόμενα μεταχερισμένα ΙΧ; ΣΕΕΑΕ Carpress - Αποκλειστικό! Γιατί κάνουν έφοδο οι Αρχές σε Διευθύνσεις Μεταφορών; ΣΕΕΑΕ Carpress - Γιατί η Ελλάδα κινδυνεύει να γίνει η «χωματερή» παλαιών ΙΧ όλης της ΕΕ; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι ετοιμάζει η ΑΑΔΕ για τους ιδιοκτήτες που έχουν τα ΙΧ τους σε ακινησία;