Αμετάβλητα τα Τέλη Κυκλοφορίας για το 2017, νέο δεδομένο η παλαιότητα για το 2018!

 

Του Γιώργου Κ. Ανδρή
andris@enikonomia.gr
 

Αμετάβλητα παραμένουν τα Τέλη Κυκλοφορίας για το 2017 καθώς το οικονομικό επιτελείο δεν πρόλαβε να τα αλλάξει και σύντομα θα αναρτηθούν στο Taxisnet.

Μάλιστα το υπουργείο Οικονομικών αναφέρει ότι έχει ήδη ξεκινήσει την επεξεργασία των δεδομένων για τη δημιουργία μιας εφαρμογής, που θα επιτρέπει τον υπολογισμό των τελών εξειδικευμένα για κάθε όχημα, με την καθιέρωση αντικειμενικών κριτηρίων και αντίστοιχων συντελεστών (π. χ με αυτόματη μείωση του ύψους των τελών ανά έτος με τη χρήση σχετικού συντελεστή παλαιότητας).


 
Με τον τρόπο αυτό: 
-Θα καλυφθεί η ανάγκη για την υιοθέτηση και εφαρμογή ενός δίκαιου και αντικειμενικού συστήματος υπολογισμού του ύψους των τελών κυκλοφορίας.
-Θα αρθούν οι αδικίες του τρέχοντος εφαρμοζόμενου συστήματος σε μεγάλο βαθμό.
-Το νέο σύστημα θα εξυπηρετήσει τον πολιτικό στόχο, ο οποίος είναι η δικαιότερη και αντιπροσωπευτικότερη κατανομή των βαρών στους πολίτες της χώρας. 
Όσον αφορά στα τέλη κυκλοφορίας για το 2017 -αφού ελήφθησαν υπόψη όλα τα τρέχοντα δεδομένα και οι ανάγκες της αγοράς για σταθερότητα και ασφάλεια- κρίθηκε σκόπιμο να μη γίνουν αυτή τη στιγμή βεβιασμένες τροποποιήσεις.
Στελέχη της αγοράς αυτοκινήτου επισημαίνουν στο Enikonomia.gr πως η διατήρηση των ποσών στα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 θα κάνει μεγάλο κακό στην αγορά καθώς από τις αρχές της επόμενης χρονιάς θα ξεκινήσουν οι συζητήσεις γύρω από τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2018!Παράλληλα η διατήρηση των υψηλών Τεκμηρίων Διαβίωσης τα οποία υπολογίζονται σύμφωνα με τον κυβισμό του κινητήρα όπως επίσης και του άδικου Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης που επίσης συνδέεται με τον κυβισμό του κινητήρα θα αποτελέσουν δύο βασικούς ανασταλτικούς παράγοντες στους ιδιοκτήτες που έχουν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας τους.Συνεπώς το σχέδιο του ΥΠΟΙΚ για μαζικές άρσεις ακινησίας από τους 1 εκατ. ιδιοκτήτες μάλλον θα αποτύχει ενώ παράλληλα θα αυξηθεί και ο αριθμός των ιδιοκτητών που δεν θα πληρώσουν τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 και θα τα κινούν παράνομα χωρίς να έχουν περάσει επίσης από ΚΤΕΟ ή να τα έχουν ασφαλισμένα...
Πάντως οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων χρωστούν για ανεξόφλητα Τέλη Κυκλοφορίας πάνω από 225 εκατ. ευρώ γεγονός που «μεταφράζεται» πως κινούνται παράνομα πάνω από 880.000 αυτοκίνητα. Μάλιστα σετλέχη της αγοράς επισημαίνουν πως όσο το κράτος δεν επιβάλλει τα πρόστιμα που προβλέπουν οι νόμοι τόσο ο αριθμός τους θα αυξάνεται...
Πιέστε εδώ για να μεταβείτε στο Taxisnet και ειδικότερα στην εφαρμογή των Τελών Κυκλοφορίας.
 
Πηγή: http://www.enikonomia.gr/auto/126242,teli-kykloforias-2017-ametavlita-ta-midenika-teli-fthinotera-sta-.html

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ Carpress - Αποκλειστικό! Γιατί κάνουν έφοδο οι Αρχές σε Διευθύνσεις Μεταφορών; ΣΕΕΑΕ Carpress - Γιατί η Ελλάδα κινδυνεύει να γίνει η «χωματερή» παλαιών ΙΧ όλης της ΕΕ; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι ετοιμάζει η ΑΑΔΕ για τους ιδιοκτήτες που έχουν τα ΙΧ τους σε ακινησία; ΣΕΕΑΕ Τοποθέτηση προέδρου του ΣΕΕΑΕ στον κεντρικό δελτίο ειδήσεων στον Alpha. ΣΕΕΑΕ Formedia - Η Κομισιόν παρέπεμψε την Ελλάδα για τη φορολόγηση και ταξινόμηση των… ΣΕΕΑΕ GOCAR - Στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια η Ελλάδα για το τέλος ταξινόμησης στα αυτοκίνητα – Τι προβλέπει η νομοθεσία ΣΕΕΑΕ Financialreport - Κομισιόν: Παρέπεμψε την Ελλάδα για υψηλό τέλος ταξινόμησης των μεταχειρισμένων ΙΧ και φορολόγηση «δύο ταχυτήτων» ΣΕΕΑΕ CAR & MOTOR - Γιατί η Ελλάδα οδηγείται στο Ευρωδικαστήριο για τα αυτοκίνητα; ΣΕΕΑΕ Βusinessnews - ΣΕΕΑΕ: Παραπομπή της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για τα μεταχειρισμένα οχήματα ΣΕΕΑΕ Αutoblog - Στο Δικαστήριο της ΕΕ η Ελλάδα για την φορολόγηση των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ΣΕΕΑΕ Capital - Η Κομισιόν παρέπεμψε την Ελλάδα για τη φορολόγηση και ταξινόμηση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων - Τι λέει ο ΣΕΕΑΕ ΣΕΕΑΕ Reporter - ΣΕΕΑΕ - παραπομπή Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο: Οι αγώνες μας δικαιώθηκαν