Αμετάβλητα τα Τέλη Κυκλοφορίας για το 2017, νέο δεδομένο η παλαιότητα για το 2018!

 

Του Γιώργου Κ. Ανδρή
andris@enikonomia.gr
 

Αμετάβλητα παραμένουν τα Τέλη Κυκλοφορίας για το 2017 καθώς το οικονομικό επιτελείο δεν πρόλαβε να τα αλλάξει και σύντομα θα αναρτηθούν στο Taxisnet.

Μάλιστα το υπουργείο Οικονομικών αναφέρει ότι έχει ήδη ξεκινήσει την επεξεργασία των δεδομένων για τη δημιουργία μιας εφαρμογής, που θα επιτρέπει τον υπολογισμό των τελών εξειδικευμένα για κάθε όχημα, με την καθιέρωση αντικειμενικών κριτηρίων και αντίστοιχων συντελεστών (π. χ με αυτόματη μείωση του ύψους των τελών ανά έτος με τη χρήση σχετικού συντελεστή παλαιότητας).


 
Με τον τρόπο αυτό: 
-Θα καλυφθεί η ανάγκη για την υιοθέτηση και εφαρμογή ενός δίκαιου και αντικειμενικού συστήματος υπολογισμού του ύψους των τελών κυκλοφορίας.
-Θα αρθούν οι αδικίες του τρέχοντος εφαρμοζόμενου συστήματος σε μεγάλο βαθμό.
-Το νέο σύστημα θα εξυπηρετήσει τον πολιτικό στόχο, ο οποίος είναι η δικαιότερη και αντιπροσωπευτικότερη κατανομή των βαρών στους πολίτες της χώρας. 
Όσον αφορά στα τέλη κυκλοφορίας για το 2017 -αφού ελήφθησαν υπόψη όλα τα τρέχοντα δεδομένα και οι ανάγκες της αγοράς για σταθερότητα και ασφάλεια- κρίθηκε σκόπιμο να μη γίνουν αυτή τη στιγμή βεβιασμένες τροποποιήσεις.
Στελέχη της αγοράς αυτοκινήτου επισημαίνουν στο Enikonomia.gr πως η διατήρηση των ποσών στα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 θα κάνει μεγάλο κακό στην αγορά καθώς από τις αρχές της επόμενης χρονιάς θα ξεκινήσουν οι συζητήσεις γύρω από τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2018!Παράλληλα η διατήρηση των υψηλών Τεκμηρίων Διαβίωσης τα οποία υπολογίζονται σύμφωνα με τον κυβισμό του κινητήρα όπως επίσης και του άδικου Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης που επίσης συνδέεται με τον κυβισμό του κινητήρα θα αποτελέσουν δύο βασικούς ανασταλτικούς παράγοντες στους ιδιοκτήτες που έχουν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας τους.Συνεπώς το σχέδιο του ΥΠΟΙΚ για μαζικές άρσεις ακινησίας από τους 1 εκατ. ιδιοκτήτες μάλλον θα αποτύχει ενώ παράλληλα θα αυξηθεί και ο αριθμός των ιδιοκτητών που δεν θα πληρώσουν τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 και θα τα κινούν παράνομα χωρίς να έχουν περάσει επίσης από ΚΤΕΟ ή να τα έχουν ασφαλισμένα...
Πάντως οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων χρωστούν για ανεξόφλητα Τέλη Κυκλοφορίας πάνω από 225 εκατ. ευρώ γεγονός που «μεταφράζεται» πως κινούνται παράνομα πάνω από 880.000 αυτοκίνητα. Μάλιστα σετλέχη της αγοράς επισημαίνουν πως όσο το κράτος δεν επιβάλλει τα πρόστιμα που προβλέπουν οι νόμοι τόσο ο αριθμός τους θα αυξάνεται...
Πιέστε εδώ για να μεταβείτε στο Taxisnet και ειδικότερα στην εφαρμογή των Τελών Κυκλοφορίας.
 
Πηγή: http://www.enikonomia.gr/auto/126242,teli-kykloforias-2017-ametavlita-ta-midenika-teli-fthinotera-sta-.html

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι ήθελε ο Κινέζος Πρέσβυς στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών; ΣΕΕΑΕ Carpress - Πόσο μπορεί να κοστίζουν οι δασμοί Trump στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι προσπαθούν να πετύχουν οι Κινέζοι κατασκευαστές στην Σαγκάη; ΣΕΕΑΕ Carpress - Σε ποια αυτοκίνητα και φορτηγά καταργείται το Τέλος Ταξινόμησης; ΣΕΕΑΕ Carpress - Πότε θα μειωθούν τα τεκμήρια διαβίωσης στα αυτοκίνητα; ΣΕΕΑΕ Carpress - Έρχεται ηλεκτρονική διασταύρωση τον Μάιο! – Ποιους ιδιοκτήτες ΙΧ αφορά; ΣΕΕΑΕ Carpress - Κομισιόν: Πως θα εντοπίζονται τα γυρισμένα χιλιόμετρα στα μεταχειρισμένα ΙΧ; ΣΕΕΑΕ CAR & MOTOR - Τι έχουν προκαλέσει τα Τελωνειακά Ελεγκτικά Κέντρα στην αγορά ΙΧ; ΣΕΕΑΕ Τοποθέτηση του Προέδρου ΣΕΕΑΕ, Κων/νου Κυράτσου, στο ACTION 24 σχετικά με τη σπείρα ηλεκτρονικών απατών με δήθεν πωλήσεις αυτοκινήτων ΣΕΕΑΕ Carpress - Από ποια χώρα και πότε θα εισάγονται φθηνά μεταχειρισμένα ΙΧ; ΣΕΕΑΕ 04/04/2025 - Ο Κωνσταντίνος Σμπαρούνης, μέλος Συνδέσμου Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος, μιλάει στο κανάλι της «Ν» ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι είπε για τους δασμούς Trump ο Πρόεδρος της Επιτροπής Εμπορίου του ΕΚ