Έρχονται «κανόνια» στην αγορά αυτοκινήτου, γραμμάτια ακόμη και για το κόστος μεταβίβασης!

 

 
Του Γιώργου Κ. Ανδρή
andris@enikonomia.gr
 
Τραγική είναι η κατάσταση στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου καθώς μπορεί τα νούμερα των πωλήσεων να δείχνουν πως σημειώνουν αύξηση-ρεκόρ αλλά η πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετική.
Ειδικότερα όπως επισημαίνει στο Enikonomia.gr ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος (ΣΕΕΑΕ) κ. Ευριπίδης Κωνσταντινίδης: «Η αγορά αυτοκινήτου βρίσκεται στο χείλος του γκρεμού. Οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων, οι οποίες σημειώνουν αύξηση πάνω από 45% στο πρώτο 15νθήμερο του Μαρτίου οφείλεται αποκλειστικά στα αυτοκίνητα που προμηθεύονται οι εταιρείες χρονομίσθωσης και ενοικίασης που δεν αποτελούν κέρδος για τις εισαγωγικές εταιρείες. Από την άλλη μεριά στην αγορά των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων οι πελάτες που επισκέπτονται τα καταστήματα επιθυμούν να αποκτήσουν κάποιο αυτοκίνητο έως 2.000 ευρώ με γραμμάτια και μάλιστα μας έχει προκαλέσει εντύπωση πως στο ποσό της αγοράς η συντριπτική πλειοψηφία επιδιώκει να συμπεριλαμβάνεται και το κόστος μεταβίβασης στο ποσό διακανονισμού. Με λίγα λόγια οι ελάχιστοι πελάτες που επιθυμούν να αποκτήσουν μεταχειρισμένο αυτοκίνητο δεν έχουν έχουν μετρητά αλλά ούτε μπορούν να έχουν πρόσβαση σε τραπεζικό δανεισμό λόγω Τειρεσία. Με όλα τα παραπάνω δεδομένα η αγορά αυτοκινήτου βρίσκεται ένα βήμα πριν την καταστροφή και αν δεν γίνει κάτι άμεσα ώστε να αντιστραφεί το συγκεκριμένο κλίμα τότε θα έχουμε ένα νέο γύρο από "κανόνια" επιχειρήσεων και μάλιστα ηχηρών αλλά και μπαράζ απολύσεων».
Πάντως οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Μαρτίου σημειώνουν αύξηση πάνω από 42% και ήδη έχουν πουληθεί περισσότερα από 2.500 αυτοκίνητα εκ των οποίων το 50% αφορά σε οχήματα που προμηθεύτηκαν εταιρείες ενοικίασης και χρονομίσθωσης.
Όσον αφορά στις νομοθετικές ρυθμίσεις που περιλαμβάνουν και την διάταξη για την καταβολή μειωμένων Τελών Κυκλοφορίας σε περίπτωση άρσης ακινησίας, τις αλλαγές στο Τέλος Ταξινόμησης, κ.ά., θα πρέπει να ολοκληρωθεί η αξιολόγηση για να προχωρήσουν και μέχρι τότε θα παραμένουν στα συρτάρια των στελεχών του οικονομικού επιτελείου.
 
Πηγή: http://www.enikonomia.gr/auto/145538,erchontai-kanonia-stin-agora-aftokinitou-grammatia-akomi-kai-gia-.html

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ Carpress - Ποια Διεύθυνση Μεταφορών μηδένισε τις εκκρεμότητες; ΣΕΕΑΕ Carpress - Επίσημο! Πόσο μειώνονται Τεκμήρια και Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης; ΣΕΕΑΕ Carpress - Ποιοι «πράσινοι» φόροι θα αλλάξουν στα αυτοκίνητα; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι αποφάσισε το κράτος για τα πρόστιμα στα ανασφάλιστα οχήματα; ΣΕΕΑΕ Carpress - Προσοχή στην Χαλκίδα! Ο επιτήδειος έμπορος πούλησε ΙΧ ιδιώτη και δεν του δίνει τα χρήματα ΣΕΕΑΕ Carpress - Επένδυση-μαμούθ 300 εκατ. ευρώ σε ελληνική εταιρεία εμπορίας μεταχειρισμένων ΙΧ! ΣΕΕΑΕ Car & motor - Τι αλλάζει στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ - Τι θα γίνει με τα πρόστιμα; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι θα κερδίζουν όσοι κάνουν εργοστάσια παραγωγής οχημάτων στην Ελλάδα; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι συμφώνησε η Κομισιόν με τις αυτοκινητοβιομηχανίες; ΣΕΕΑΕ Carpress - Νέος ΚΟΚ: Τι θα πάθετε αν παρκάρετε παράνομα σε θέση φόρτισης ηλεκτρικού ΙΧ; ΣΕΕΑΕ Carpress - Καινούρια αυτοκίνητα βενζίνης ή diesel και μετά το 2035; – Τι εξετάζει η Κομισιόν ΣΕΕΑΕ Carpress - Τεράστιες καθυστερήσεις στους εκτελωνισμούς αυτοκινήτων! – Τι φταίει;