Αυτοί θα «μονομαχήσουν» για την Sixt στην Ελλάδα

 

 


Του Γιώργου Κ. Ανδρή                                                                                                                                    andris@movenews.gr
 
Σε μονομαχία γιγάντων αναμένεται να εξελιχθεί η διεκδίκηση της εταιρείας ενοικίασης και χρονομίσθωσης αυτοκινήτων «Sixt» στην Ελλάδα η οποία ανήκει στον όμιλο Θεοχαράκη.
Ωστόσο τα οικονομικά προβλήματα σε συνδυασμό με τον υψηλό δανεισμό αλλά και τη λήξη του συμβολαίου με την μητρική Sixt ανάγκασαν τις τράπεζες να επισπεύσουν τις διαδικασίες πώλησης της εταιρείας.
Άλλωστε η ενοικίαση και χρονομίσθωση αυτοκινήτων αποτελεί ένα κλάδο που όπως αποδείχθηκε είναι πολύ ανθεκτικός έναντι της οικονομικής κρίσης και σύμφωνα με στελέχη της αγοράς θα καταγράψει μια εξαιρετική πορεία κυρίως λόγω της αύξησης των τουριστών.
Όπως ανέφερε το Euro2day.gr ένας εκ των διεκδικητών είναι ο όμιλος Βασιλάκη ενώ σύμφωνα με πληροφορίες του movenews.gr στη διεκδίκηση της εταιρείας συμμετέχουν ο όμιλος Συγγελίδη, ο όμιλος Σφακιανάκη αλλά και ένας τούρκικος όμιλος.
Υπενθυμίζεται πως η πώληση της Sixt στην Ελλάδα φέρεται να εντάσσεται στα προαπαιτούμενα που έχει θέσει η Alpha Bank στους μετόχους του ομίλου Θεοχαράκη, προκειμένου να ανοίξει ο δρόμος για την αναδιάρθρωση των δανείων του κι ενώ το συνολικό του άνοιγμα φέρεται να κινείται στα επίπεδα των 300 εκατ. ευρώ.
Ποια είναι η Sixt στην Ελλάδα
H Sixt/Lion Rental A.E ιδρύθηκε τον Σεπτέμβριο του 1998 και ξεκίνησε τη λειτουργία της τον Ιανουάριο του 1999. Σήμερα το δίκτυο της εταιρείας αριθμεί 98 σταθμούς εξυπηρέτησης σε όλη την Ελλάδα ενώ στον στόλο της περιλαμβάνει 6.500 αυτοκίνητα.
Σύμφωνα με τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό της (χρήση 2016), η Sixt/Lion Rental κατέγραψε καθαρές ζημίες προ φόρων 14,5 εκατ. ευρώ από 9,4 εκατ. ευρώ που είχε σημειώσει το 2015.
Παράλληλα στις 31/12/2016 οι σωρευμένες ζημίες της εταιρείας ανέρχονταν σε 75,5 εκατ. ευρώ έναντι 53,3 εκατ. ευρώ ένα χρόνο πριν.
Επίσης η εταιρεία είχε ομολογιακά δάνεια ύψους 23,1 εκατ. ευρώ ενώ τα βραχυπρόθεσμα δάνειά της έφθαναν τα 79,5 εκατ. ευρώ.
 
Πηγή: www.movenews.gr/aytoi-tha-monomaxhsoyn-gia-thn-sixt-sthn-ellada/

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ Formedia - Η Κομισιόν παρέπεμψε την Ελλάδα για τη φορολόγηση και ταξινόμηση των… ΣΕΕΑΕ GOCAR - Στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια η Ελλάδα για το τέλος ταξινόμησης στα αυτοκίνητα – Τι προβλέπει η νομοθεσία ΣΕΕΑΕ Financialreport - Κομισιόν: Παρέπεμψε την Ελλάδα για υψηλό τέλος ταξινόμησης των μεταχειρισμένων ΙΧ και φορολόγηση «δύο ταχυτήτων» ΣΕΕΑΕ CAR & MOTOR - Γιατί η Ελλάδα οδηγείται στο Ευρωδικαστήριο για τα αυτοκίνητα; ΣΕΕΑΕ Βusinessnews - ΣΕΕΑΕ: Παραπομπή της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για τα μεταχειρισμένα οχήματα ΣΕΕΑΕ Αutoblog - Στο Δικαστήριο της ΕΕ η Ελλάδα για την φορολόγηση των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ΣΕΕΑΕ Capital - Η Κομισιόν παρέπεμψε την Ελλάδα για τη φορολόγηση και ταξινόμηση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων - Τι λέει ο ΣΕΕΑΕ ΣΕΕΑΕ Reporter - ΣΕΕΑΕ - παραπομπή Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο: Οι αγώνες μας δικαιώθηκαν ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι ήθελε ο Κινέζος Πρέσβυς στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών; ΣΕΕΑΕ Carpress - Πόσο μπορεί να κοστίζουν οι δασμοί Trump στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι προσπαθούν να πετύχουν οι Κινέζοι κατασκευαστές στην Σαγκάη; ΣΕΕΑΕ Carpress - Σε ποια αυτοκίνητα και φορτηγά καταργείται το Τέλος Ταξινόμησης;