Τα απλήρωτα Τέλη Κυκλοφορίας «παγώνουν» τις κατασχέσεις!

 

 

Του Γιώργου Κ. Ανδρή
andris@movenews.gr
 

«Παγωμένες» παραμένουν χιλιάδες κατασχέσεις πολυτελών αυτοκινήτων, κυρίως με κινητήρες μεγάλου κυβισμού, καθώς τόσο οι τράπεζες όσο και οι έμποροι αυτοκινήτων δεν επιθυμούν σε καμία περίπτωση να πάρουν πίσω τα αυτοκίνητα καταβάλλοντας χιλιάδες ευρώ.
Ειδικότερα σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του movenews.gr σε χιλιάδες πολυτελή SUV ή λιμουζίνες με κινητήρες από 2 λίτρα οι τράπεζες αλλά και κάποιοι έμποροι αυτοκινήτων δεν ενεργοποιούν τις κατασχέσεις τις οποίες έχουν αποφασίσει τα ελληνικά δικαστήρια καθώς για να πραγματοποιηθεί η μεταβίβαση των οχημάτων θα πρέπει να εξοφληθούν τα Τέλη Κυκλοφορίας.
Ωστόσο επειδή σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις το ύψος των Τελών Κυκλοφορίας υπερβαίνει κατά πολύ την αξία του οχήματος δεν προβαίνουν στην κατάσχεσή του.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει το movenews.gr στην διάθεσή του σε ένα πολυτελές SUV με ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας 1.100 ευρώ ο ιδιοκτήτης του δεν είχε εξοφλήσει τα Τέλη Κυκλοφορίας την τελευταία 5ετία με αποτέλεσμα για να μεταβιβαστεί το όχημα στην τράπεζα θα έπρεπε το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα να καταβάλει το διπλάσιο της αρχικής αξίας τους δηλαδή 2.200 ευρώ ανά έτος.
Με λίγα λόγια η τράπεζα αν επιθυμούσε να κατασχέσει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα έπρεπε να καταβάλει στην Εφορία 11.000 ευρώ για τα ανεξόφλητα Τέλη Κυκλοφορίας ώστε να μπορέσει να το μεταβιβάσει στην κυριότητά της.
Η συγκεκριμένη τράπεζα «πάγωσε» την κατάσχεση του πολυτελούς SUV καθώς η αξία του οχήματος στην λιανική δεν ξεπερνούσε τις 5.000 ευρώ και τα στελέχη της τράπεζας εκτίμησαν πως η κατάσχεση του οχήματος είναι ασύμφορη!
Σε άλλη περίπτωση ενός σπορ αυτοκινήτου ο ιδιοκτήτης του δεν είχε πληρώσει Τέλη Κυκλοφορίας για 6 χρόνια!
Το ετήσιο κόστος των Τελών Κυκλοφορίας ανέρχονταν σε 1.380 ευρώ και η τράπεζα για να κατασχέσει και να μεταβιβάσει στην κατοχή της το εν λόγω όχημα θα έπρεπε να καταβάλει το υπέρογκο ποσό των 16.560 ευρώ!
Η αξία του σπορ αυτοκινήτου στην αγορά λιανικής σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσε να υπερβεί τις 10.000 ευρώ με αποτέλεσμα η τράπεζα να «παγώσει» την όλη διαδικασία κατάσχεσης του οχήματός.
Σύμφωνα με στελέχη της αγοράς η εξόφληση των Τελών Κυκλοφορίας από τις τράπεζες ή τους εμπόρους αυτοκινήτων για την ολοκλήρωση της κατάσχεσης και μεταβίβασης των οχημάτων βάζει «φρένο» στις διαδικασίες εξαιτίας του υπερβολικού κόστους με αποτέλεσμα οι επιτήδειοι να το εφαρμόζουν κατά κόρο αφού η Πολιτεία τους αφήνει πολλά περιθώρια ελιγμών…
 
 Πηγή: https://www.movenews.gr/ta-aplhrota-telh-kykloforias-pagonoyn-tis-katasxeseis/

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ Formedia - Η Κομισιόν παρέπεμψε την Ελλάδα για τη φορολόγηση και ταξινόμηση των… ΣΕΕΑΕ GOCAR - Στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια η Ελλάδα για το τέλος ταξινόμησης στα αυτοκίνητα – Τι προβλέπει η νομοθεσία ΣΕΕΑΕ Financialreport - Κομισιόν: Παρέπεμψε την Ελλάδα για υψηλό τέλος ταξινόμησης των μεταχειρισμένων ΙΧ και φορολόγηση «δύο ταχυτήτων» ΣΕΕΑΕ CAR & MOTOR - Γιατί η Ελλάδα οδηγείται στο Ευρωδικαστήριο για τα αυτοκίνητα; ΣΕΕΑΕ Βusinessnews - ΣΕΕΑΕ: Παραπομπή της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για τα μεταχειρισμένα οχήματα ΣΕΕΑΕ Αutoblog - Στο Δικαστήριο της ΕΕ η Ελλάδα για την φορολόγηση των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ΣΕΕΑΕ Capital - Η Κομισιόν παρέπεμψε την Ελλάδα για τη φορολόγηση και ταξινόμηση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων - Τι λέει ο ΣΕΕΑΕ ΣΕΕΑΕ Reporter - ΣΕΕΑΕ - παραπομπή Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο: Οι αγώνες μας δικαιώθηκαν ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι ήθελε ο Κινέζος Πρέσβυς στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών; ΣΕΕΑΕ Carpress - Πόσο μπορεί να κοστίζουν οι δασμοί Trump στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία; ΣΕΕΑΕ Carpress - Τι προσπαθούν να πετύχουν οι Κινέζοι κατασκευαστές στην Σαγκάη; ΣΕΕΑΕ Carpress - Σε ποια αυτοκίνητα και φορτηγά καταργείται το Τέλος Ταξινόμησης;