Προσοχή στα πρώην οχήματα από τον ΟΤΕ! Πώς θα τα διακρίνετε

 

 

Του Γιώργου Κ. Ανδρή
andris@movenews.gr
 

Εκατοντάδες πρώην επαγγελματικά οχήματα του ΟΤΕ τα οποία έχουν διανύσει εκατομμύρια χιλιόμετρα και έχουν εκποιηθεί από τον πρώην ΟΔΔΥ έχουν κατακλύσει την αγορά και πωλούνται σε… δελεαστικές τιμές αναγράφοντας στα κοντέρ τους μόλις λίγες δεκάδες χιλιόμετρα!
Ωστόσο ο μεγάλος αριθμός των αυτοκινήτων αλλά και το χαμηλό κόστος απόκτησής τους έχουν δημιουργήσει τις ιδανικές συνθήκες για να κερδίσουν πάρα πολλά χρήματα οι επιτήδειοι έμποροι από τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα και βέβαια οι έμποροι που δεν κάνουν απατεωνιές να βρίσκονται στο έλεος του Θεού…
 


Όπως δηλώνει στο movenews.gr πρώην οδηγός οχήματος του ΟΤΕ: «Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα, 15ετίας τουλάχιστον, έχουν διανύσει εκατομμύρια χιλιόμετρα καθώς τα περισσότερα από αυτά κινούνταν στον δρόμο από τα ξημερώματα έως αργά το βράδι και τα οδηγούσαν εκατοντάδες οδηγοί. Όπως είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα τέθηκαν εκτός κυκλοφορίας από τον ΟΤΕ καθώς το κόστος επισκευής τους αλλά και χρήσης τους ήταν πλέον ασύμφορο για τον Οργανισμό. Τα οχήματα μεταφέρθηκαν τότε στον ΟΔΔΥ μέσω του οποίου εκποιήθηκαν και αποκτήθηκαν κυρίως από εμπόρους αυτοκινήτων. Ένα από αυτά είχε τοποθετηθεί σε κάποια εμπορία αυτοκινήτων την οποία επισκέφθηκα για να δω ένα αυτοκίνητο και μόλις αντίκρυσα το πρώην όχημα του ΟΤΕ αμέσως κατάλαβα ότι ήταν εκείνο που οδηγούσα καθώς στο εσωτερικό του υπήρχαν χαρακτηριστικές ζημιές στη λαμαρίνα και στο ταμπλό που δεν επισκευάζονταν εύκολα. Όταν ρώτησα τον πωλητή για το πρώην όχημα του ΟΤΕ μου είπε πως είναι ελληνικό, πρώτο χέρι και έχει διανύσει μόλις 91.000 χιλιόμετρα! Βέβαια όταν τον ρώτησα αν προέρχεται από τον ΟΤΕ δεν ήξερε τι να μου απαντήσει»…


Το movenews.gr προειδοποιεί τους ανυποψίαστους καταναλωτές και ελεύθερους επαγγελματίες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την επιλογή του μικρού επαγγελματικού τους οχήματος και μάλιστα υπάρχουν κάποια χαρακτηριστικά που παραπέμπουν ότι πρόκειται για πρώην αυτοκίνητα του ΟΤΕ που έχουν διανύσει εκατομμύρια χιλιόμετρα.
Όπως επισημαίνουν στο movenews.gr στελέχη από την αγορά των μεταχειρισμένων επαγγελματικών αυτοκινήτων τα συγκεκριμένα οχήματα είναι εύκολο να ταυτοποιηθούν  ότι «εργάζονταν» στον ΟΤΕ από τις ειδικές σχάρες που υπάρχουν στις οροφές τους!
 
Πηγή: https://www.movenews.gr/prosoxh-sta-prohn-oxhmata-apo-ton-ote-pos-tha-ta-diakrinete/ 

Σχετικά άρθρα

ΣΕΕΑΕ ΑΑΔΕ - Εγχειριδίου Ενημέρωσης Εισαγωγέων – Εξαγωγέων, με απαλλαγές από επιβαρύνσεις - οικ. Δ.ΟΡΓ. Δ 212730 ΕΞ 2025 19/09/2025 ΣΕΕΑΕ ΦΕΚ 1358 Β' Απόφαση 54607 - Τροποποίηση ΥΑ σχετικά με τις πινακίδες ΔΟΚ 26/02/2024 ΣΕΕΑΕ Υπόμνημα - Αίτημα Συνάντησης του ΣΕΕΑΕ προς ΑΑΔΕ - Γενική Διεύθυνση Τελωνείων & Ε.Φ.Κ. - Διεύθυνση Ε.Φ.Κ. & ΦΠΑ 12/09/2025 ΣΕΕΑΕ Ταξινομήσεις & Μεταβιβάσεις όλων των οχημάτων, Αύγουστος 2025 ΣΕΕΑΕ Carpress - Εισαγόμενο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο με… πιστοποιημένα γυρισμένα χιλιόμετρα! ΣΕΕΑΕ Carpress - Ευρωδικαστήριο: Τι θα αλλάξει στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ στην Ελλάδα; ΣΕΕΑΕ Προσφυγή της 9ης Ιουλίου 2025 – Ευρωπαϊκή Επιτροπή κατά Ελληνικής Δημοκρατίας (Υπόθεση C-451/25) ΣΕΕΑΕ Εγκύκλιος ΑΑΔΕ με θέμα: Οδηγίες συμπλήρωσης της δήλωσης Φ.Π.Α. (έντυπο 050 Φ.Π.Α. έκδοση 2025 – Φ2 TAXIS). 26/08/2025 ΣΕΕΑΕ Ταξινομήσεις & Μεταβιβάσεις όλων των οχημάτων, Ιούλιος 2025 ΣΕΕΑΕ Τροποποίηση της υπό στοιχεία Α. 1051/6-2-2019 απόφασης του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων «Καθορισμός όρων, προϋποθέσεων και διατυπώσεων για την εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 129 του ν.2960/2001, ως προς τη δήλωση άφιξης κοινοτικών οχημάτων, για σκοπούς επιβολής τέλους ταξινόμησης» (Β΄434). ΑΔΑ Π9Ζ846ΜΠ3Ζ-ΣΓΤ 07/08/2025 ΣΕΕΑΕ Ταξινομήσεις & Μεταβιβάσεις όλων των οχημάτων, Μάιος 2022 ΣΕΕΑΕ Carpress - Γιατί οδηγείται η Ελλάδα πάλι στο Ευρωδικαστήριο;